Põhisisu algus
Ärikliendi abikeskus
Arved ja lepingud Liitumine Elisaga Lepingu peatamine/peatamisest avamine Lepingu lõpetamine Arve info Arved iseteeninduses Arve saatmise kanalid Arvete maksmine Arvet pole tulnud Võlgnevus Krediidilimiit Volitused Omanikuvahetus E-arve püsimakseteenus Tellimuste ajalugu Käibemaksumuudatus Suhtluskeele määramine
E-Pood Ostu sooritamine Ärikliendi ostude tagastamine
Iseteenindus Vanemate TV- ja internetiteenuste iseteenindus Kasutajate grupeerimine Paketivahetus iseteeninduses Numbrikasutaja tellimused Uue numbriga liitumine Positsioneerimine Iseteenindusse sisselogimine Kasutajad ja nende õigused iseteeninduses Teavituskanalid Võrguteenused ja suunamised Tarbimine SIM-Kaardid PIN ja PUK-Koodid
Teenused Mobiil Ärikliendi interneti lisamaht Ärikliendi internet, kõned ja sõnumid välismaal
Lisateenused Elisa Raamat Ärikliendile Koputus Üritatud kõne teavitus Äri-arve erakliendile VoLTE ja VoWiFi Lisateenuste lisamine Nutikindlustus MultiSIM Mobiil-ID
Tehniline abi Seadmete hooldus ja remont Seadmete kasutusjuhend Mobiil Mobiilne internet Kaabliga internet Lauatelefon
Liitumine Elisaga Lepingu peatamine/peatamisest avamine Lepingu lõpetamine Arve info Arved iseteeninduses Arve saatmise kanalid Arvete maksmine Arvet pole tulnud Võlgnevus Krediidilimiit Volitused Omanikuvahetus E-arve püsimakseteenus Tellimuste ajalugu Käibemaksumuudatus Suhtluskeele määramine Ostu sooritamine Ärikliendi ostude tagastamine Vanemate TV- ja internetiteenuste iseteenindus Kasutajate grupeerimine Paketivahetus iseteeninduses Numbrikasutaja tellimused Uue numbriga liitumine Positsioneerimine Iseteenindusse sisselogimine Kasutajad ja nende õigused iseteeninduses Teavituskanalid Võrguteenused ja suunamised Tarbimine SIM-Kaardid PIN ja PUK-Koodid Mobiil Ärikliendi interneti lisamaht Ärikliendi internet, kõned ja sõnumid välismaal Elisa Raamat Ärikliendile Koputus Üritatud kõne teavitus Äri-arve erakliendile VoLTE ja VoWiFi Lisateenuste lisamine Nutikindlustus MultiSIM Mobiil-ID Seadmete hooldus ja remont Seadmete kasutusjuhend Mobiil Mobiilne internet Kaabliga internet Lauatelefon
Ei leidnud oma küsimusele vastust? Abikeskus vastab küsimustele, mis puudutavad Elisa teenuseid või meilt ostetud seadmeid. Õnneks saame aidata ka siis, kui sul on mure seadmega, mis ei ole meilt ostetud. Helista tasulisel numbril 900 1919 ja sind aitavad Elisa FIX'i tehnikaeksperdid. Elisa FIX ootab sinu kõnesid E-R 9.00-21.00. Kõne hind 0,5 €/min. Helista