Liigu edasi põhisisu juurde Ligipääsetavus Est Pyc Eng Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa jõulupakkumised iPhone 17 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Lepingu peatamine/peatamisest avamine Äriklient
Põhisisu algus
Kui Te ajutiselt oma mobiilinumbrit ei vaja, kuid soovite numbri siiski säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Te teenuse kuutasu tasuma. Kui Te enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt. Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordne tasu 3 eurot 56 senti, mis lisatakse Teie järgmisele arvele. Kuidas lepingut peatada? Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all oleva mobiilinumbri soovite peatada. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige õige mobiilinumber Valige „Lepingu ajutine peatamine“. Valige “Peatamise alguskuupäev”(lepingut saab peatada alates homsest kuupäevast ja lepingu peatamine hakkab kehtima valitud kuupäeval kell 00:00) ja lahtrisse “Peatamise lõppkuupäev” peatamise lõpp (Kui enne peatamise lõppkuupäeva lepingut ei ava, siis leping lõppeb valitud kuupäeva lõpus kell 23:59). E-posti aadressi lahtrisse märgi kasutaja aadress, kuhu saada antud peatamisega seotud teavitused. Kinnitamiseks vajuta „Peata leping“. Logige sisse Elisa iseteenindusse. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.. Valige number, mida soovite avada Numbri detailvaates on näha info peatamise kohta. Avamiseks vajutage nupule „Ava leping“. Lepingu avamisel pakutakse aktiveerimist varasema paketiga (kui see on veel müüdav teenus) või saate teenuse avada uue paketiga. Avamiseks valige „Teenuste aktiveerima“ või „Uut teenuste valima“. NB! Leping aktiveerub koheselt mõne minuti jooksul.
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid ja esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Keeleversioonid Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS