Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus
Est
Pyc
Eng
EraklientÄriklient
IT-teenused
Wifi lahendusedKontori küberturveTöökoha küberkaitseMicrosoft 365Töökoha haldusPilvevarundusServer teenusenaServerimajutusVirtuaalserverNIS2 direktiivIT taristu haldusSpetsialist teenusenaKonsultatsioon ja migratsioonKüberturbelahendusedVõrgulahendusedServeridAndmemassiividVarundamineVirtualiseerimineRiistvara garantii ja hooldusIT teenuste partnerid
Halda oma teenuseid ja seadmeid
E-pood
Elisa e-poodElisa jõulupakkumisediPhone 17 seeriaSamsung S25 seeriaUued tootedNutitelefonidKõnetelefonidMobiiltelefonide lisatarvikudRuuterid, WiFi seadmedTahvelarvutidArvutidMonitorid, dokidTarvikudTeleviisorid ja projektoridSoundbar ja kodukinoMängurileSeikluskaameradTV kinnitusedTarvikudNutikelladKõrvaklapid ja kõlaridNutikontorIlu ja TervisKõnekaardi tootedKasutatud seadmed
Internet
Iseseisev 5GNutipaketidArvutis ja tahvlisInterneti lisamahtElisa IoTStaatiline IPInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibidesMobiilne internetPüsiinternetPüsiinterneti teenusetase (SLA)
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõne
NutipaketidInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibidesKõne Eestist välismaa numbriteleLiitu ElisagaElisa RingGrupi SMSKõneteenusnumberKontoritelefonMobiilne kontoritelefonIP CentrexKõne Eestist välismaa numbritele
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Lisateenused
Mobiil-IDMultiSIMMugavusteenused ja kõne haldamineElisa NetivalvurNutikindlustusGrupi SMSElisa FIX KasutusrentElisa Stage konverentsiplatvorm
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avalehtTeenused ja seadmedTellimuste ajaluguTeenuste kasutajad ja nende volitusedArved ja makseajaluguJooksva kuu tarbimineKasutatud teenuste väljavõteArveldus- ja teavituskanalidTeavitused
Lepingu peatamine/peatamisest avamineÄriklientPõhisisu algus
Kui Te ajutiselt oma mobiilinumbrit ei vaja, kuid soovite numbri siiski säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Te teenuse kuutasu tasuma. Kui Te enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt.Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordne tasu 3 eurot 56 senti, mis lisatakse Teie järgmisele arvele.Kuidas lepingut peatada? Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all oleva mobiilinumbri soovite peatada. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige õige mobiilinumber Valige „Lepingu ajutine peatamine“. Valige “Peatamise alguskuupäev”(lepingut saab peatada alates homsest kuupäevast ja lepingu peatamine hakkab kehtima valitud kuupäeval kell 00:00) ja lahtrisse “Peatamise lõppkuupäev” peatamise lõpp (Kui enne peatamise lõppkuupäeva lepingut ei ava, siis leping lõppeb valitud kuupäeva lõpus kell 23:59). E-posti aadressi lahtrisse märgi kasutaja aadress, kuhu saada antud peatamisega seotud teavitused. Kinnitamiseks vajuta „Peata leping“.
Logige sisse Elisa iseteenindusse. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.. Valige number, mida soovite avada Numbri detailvaates on näha info peatamise kohta. Avamiseks vajutage nupule „Ava leping“. Lepingu avamisel pakutakse aktiveerimist varasema paketiga (kui see on veel müüdav teenus) või saate teenuse avada uue paketiga. Avamiseks valige „Teenuste aktiveerima“ või „Uut teenuste valima“.NB! Leping aktiveerub koheselt mõne minuti jooksul.
Kas sellest juhendist oli abi?Sain abi Vajan abi
Tagasi
Kontaktid ja esindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKeeleversioonidKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS