Püsiinterneti Teenusetase (ingl Service Level Agreement, SLA) on teenus, mis sobib ettevõttele, kellel on internetiühenduse töökindlusele väga kõrged nõudmised. SLA kasutajana saate tõrgete korral olla alati kindel, et ühendus taastatakse kiiresti.
SLA on Elisa antud garantii meie pakutavale püsiinterneti teenusele. SLA-ga anname täpse lubaduse selle kohta, kui kiiresti taastame rikke korral internetiühenduse.
Teenus on mõeldud ettevõtetele, kes ei saa tegutseda ilma internetita, sellised on näiteks:
- kaardimakseterminalidega kaubandusasutused
- finantsasutused
- kõnekeskused
- IT-ettevõtted, kes pakuvad partneritele monitooringuteenust
Rikkest teatamisel on Elisal võimalik näha eemalt teie ettevõtte internetiühenduse staatust. Tänu sellele saame ühenduse tõrke korral tuvastada probleemi kolde ja reageerida sellest lähtuvalt. Saate valida paketi, mille sisu ja kuutasu vastab kõige paremini teie ettevõtte soovidele.
Paketid ja hinnad
SLA aeg | Järjestikune seisakuaeg kuni ... | Kokku seisakuaeg kuus kuni ... | Kuutasu |
---|---|---|---|
Tööpäeviti kl 8–18 | 4 t | 8 t | 31 € |
6 t | 12 t | 25 € | |
Tööpäeviti ja laupäeviti kl 8–20 | 4 t | 8 t | 63 € |
6 t | 12 t | 47 € | |
Iga päev kl 7–23 | 4 t | 8 t | 95 € |
6 t | 12 t | 79 € |
Hindadele lisandub käibemaks.
Loe detailseid teenuspakettide tingimusi

Võimalikult kiire ühenduse taastamine
Me töötame selle nimel, et meie kliendid saaksid alati parima püsiinterneti teenuse. SLA teenuse lõime aga selleks, et ka rikke korral saaks püsiinternet võimalikult kiiresti taastatud.
Näide: Elisa pakub teie ettevõttele püsiinterneti teenust. Kui ühendus katkeb, asume esmajärjekorras tegelema teie kui SLA-kliendi probleemiga. Lepingut sõlmides oled ise valinud, millist liiki teenust soovid. Nii saad ette kindel olla, et internetiühendus taastub lubatud aja jooksul.
Liitumiseks on mitu võimalust
- Täida ankeet ja jäta meile oma kontaktandmed.
- Võta ühendust oma kliendihalduriga või helista Elisa äriklienditeeninduse telefonil 6 600 620.
