Põhisisu algus
Elisa Ringi teenuse kasutajana märkad, et pole enam vahet, millist telefoninumbrit või -aparaati sa oma töös kasutad. See teenus seob tervikuks kõik sinu ettevõtte mobiili- ja lauatelefoni numbrid ning mobiili- ja lauaterminalid.
Kontroll kõnede üle
Halda kõnesid reaalajas, kasutades mugavat Minu Ringi veebikeskkonda. Loo ka automaatseid kõnesuunamisprofiile.
Säästlikkus
Teenuse kasutamiseks pole vaja eriseadmeid, isegi kõnekeskuse teenuse jaoks piisab tavalisest kõneterminalist.
Alati uusim versioon
Kohe, kui lisame teenusele uusi funktsioone ja võimalusi, on need su ettevõttele automaatselt kättesaadavad.
Üks telefon, mitu numbrit
Nii mobiili- kui ka lauatelefoni numbritele tehtud kõned jõuavad sinu mobiilile, tarkvaratelefonile ja/või IP-telefonile.
Elisa Ring tutvustus Elisa Ring on nutikas kõnelahendus, mis seob ühte süsteemi kokku kõik ettevõtte mobiili- ja lauatelefoninumbrid ning lubab neid kasutada endale sobivas seadmes – mobiilis, lauatelefonis või tarkvaratelefonis. Nii saab igaüks teha tööd just siis ja seal, kus talle kõige paremini sobib!
Paketid Lisad Kõnekeskus
Ringi nutipakettide kuutasuline teenus võimaldab peale kõneteenuse, sõnumite ja kiire 4G või 5G mobiilse interneti kasutada veel paljusid nutikaid ja paindlikke võimalusi: lisaks mobiilinumbrile võid ühes telefonis kasutada ka mitut lauatelefoni numbrit, kõnesid haldad mugavas mobiilirakenduses, kõnesid suunad paindlikult, näiteks saad seda teha teatud ajaks, ligipääs ettevõtte kontaktidele ilma, et sul oleks need telefoni salvestatud. Ringi nutipaketi kasutaja saab oma kasutusse mobiilirakenduse ja lisaks ka Minu Ringi veebikeskkonna, mida on mugav kasutada nii nutiseadmes kui ka igas arvutis. Uuri lisa
Paketid ja hinnad
Ring Äripakett 1 Tavakasutajale
Internetimaht
20 GB Euroopa: 20 GB
Kõneminuteid
1000 min Euroopa: 1000 min + 100 min
SMS või MMS kuutasus
1000 tk Euroopa: 100 tk
Elisa Ring teenus Kuni 3 lauatelefoni numbrit Mobiilirakendus + Minu Ring veebirakendus Paketis on lisaks tasuta Mobiil-ID
14
Hinnale lisandub käibemaks
Loe lähemalt
Ring Äripakett 2 Tavakasutajale
Internetimaht
35 GB Euroopa: 33 GB
Kõneminuteid
1500 min Euroopa: 1500 min + 200 min
SMS või MMS kuutasus
1500 tk Euroopa: 1500 tk + 200 tk
Elisa Ring teenus Kuni 3 lauatelefoni numbrit Mobiilirakendus + Minu Ring veebirakendus Paketis on lisaks tasuta Mobiil-ID
23
Hinnale lisandub käibemaks
Loe lähemalt
Ring Äripakett 3 + 5G Tavakasutajale
Internetimaht
50 GB Euroopa: 45 GB
Kõneminuteid
2000 min Euroopa: 2000 min + 200 min
SMS või MMS kuutasus
2000 tk Euroopa: 2000 tk + 200 tk
Elisa Ring teenus Kuni 3 lauatelefoni numbrit Mobiilirakendus + Minu Ring veebirakendus Paketis on lisaks tasuta Mobiil-ID
29
Hinnale lisandub käibemaks
Loe lähemalt
Ring Äripakett 4 + 5G Tavakasutajale
Internetimaht
60 GB Euroopa: 56 GB
Kõneminuteid
3000 min Euroopa: 3000 min + 200 min
SMS või MMS kuutasus
3000 tk Euroopa: 3000 tk + 200 tk
Elisa Ring teenus Kuni 3 lauatelefoni numbrit Mobiilirakendus + Minu Ring veebirakendus Paketis on lisaks tasuta Mobiil-ID
38
Hinnale lisandub käibemaks
Loe lähemalt
Ring Äripakett 5 + 5G Tavakasutajale
Internetimaht
Piiramatu Euroopa: 76 GB
Kõneminuteid
4000 min Euroopa: 4000 min + 300 min
SMS või MMS kuutasus
4000 tk Euroopa: 4000 tk + 300 tk
Elisa Ring teenus Kuni 3 lauatelefoni numbrit Mobiilirakendus + Minu Ring veebirakendus Paketis on lisaks tasuta Mobiil-ID
51
Hinnale lisandub käibemaks
Loe lähemalt
Loe detailseid teenuspakettide tingimusi
Mugav Elisa Ring äpp – kasuta tasuta Mobiilirakenduse abiga on vajalike toimingute tegemine kiire ja mugav. Äpp võimaldab muuta teenuse seadeid, hallata kõnesid ja pääseda ligi ettevõtte kontaktiraamatule. Kõnehaldus reaalajas Elisa Ring mobiilirakendus võimaldab sul aktiivse kõne ajal vajaduse korral kõne ootele panna, teha kõne siirdamise, lisada osapooli jne. Lisaks saad muuta numbrinäitu, mida soovid näidata välja helistades või automaatselt eelseadistatud profiili järgi. Näiteks võid töö ajal näidata kõne vastuvõtjale oma lauatelefoni numbrit ja õhtul mobiilinumbrit või soovid ühekordselt kuvada ettevõtte üldnumbrit. Nutikad suunamisprofiilid Kui seod kasutaja olekustaatused ja suunamisreeglid, saad luua endale väga paindlikud suunamisvariandid. Näiteks võid suunata kõnesid allolevate tingimuste alusel ning neid tingimusi ka omavahel kombineerida. Suunata saad muu hulgas telefoni oleku alusel (hõivatud, väljalülitatud jm), kuupäeva või kellaaja alusel, selle alusel, kas kõne tuli sisse sinu mobiili- või lauatelefoni numbrile, konkreetse sissehelistava numbri alusel. Kolleegide detailinfo ning hõivatus Mobiili- ja Minu Ring veebirakenduse kaudu pääsed ligi ettevõtte kontaktidele. Näita olekustaatusega kolleegidele oma olekustaatust või tegevust (näiteks „Olen koosolekul“). Vaata kolleegide olekustaatust või telefoniolekut reaalajas. Alusta otse kolleegidega kõnet, vestlust või saada neile SMS-e.
Ringi lisavõimalused täidavad ka sinu kõige nõudlikumad ootused ja lihtsustavad su igapäevatoiminguid. Lisaks Ringi nutipakettide põhivõimalustele saad:
helistada mugavalt ka arvutist, kasutades allalaaditavat tarkvara, kasutada kõnepostiteenust kogu ettevõttes ühe kuutasu eest, moodustada konverentsinumbriga kiirelt kõnekoosoleku, kasutada e-faksi ja loobuda tänu sellele eraldi faksiaparaadist, rentida IP-telefoni terminali. Uuri lisa Kasutajapõhised lisateenused
Ringi tarkvaratelefon
1 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ringi IP-telefon
Alates 4 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ettevõttepõhised lisateenused
Kõnepost
3.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Konverentsikõne
4.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
E-faks
10.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ringi kõnegrupp
4.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Rohkete võimalustega kõnekeskus, millega saad ühendada nii mobiil- kui ka lauatelefoni kasutajad. Kõnekeskuse teenus lubab koondada ettevõtte töötajad ühe üldnumbri alla ja koordineerida selle abil nende igapäevatööd. Kõnekeskuse tööd saad korraldada oma ettevõtte vajaduste järgi. Kõnekeskust haldad mugavas veebikeskkonnas. Sul on alati ülevaade reaalajas sissetulevatest kõnedest ja kõnekeskuse töötajate tööolekust. Ringi kõnekeskus on virtuaalne. See tähendab, et sa ei vaja selle jaoks eraldi seadmeid ning teenust on kiire ja lihtne kasutusele võtta. Uuri lisa Paketid ja hinnad Kõnekeskuse teenust saavad kasutada Ringi kõne- või nutipaketi kasutajad. Lisanduvad kõnekeskuse rollide ja lisavõimalustega seotud tasud.
Kõnekeskuse alusnumbri tasu
0.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Kõnekeskuse grupi jaoks vajad alusnumbrit, mille külge saad siduda kuni 3 kõnekeskuse üldnumbri lauatelefoni numbrit. Kõnekeskuse alusnumber on mobiilinumber, mida võid ühtlasi kasutada kõnekeskuse üldnumbrina.
Kõnekeskuse teenindaja
10 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Teenindajal on õigus vastata kõnekeskuse üldnumbrile tulevatele kõnedele.

Minu Ringi veebikeskkonnas on teenindajal ülevaade kõnekeskuse grupi hetkeseisust. Ta saab seal muuta enda kõnekeskuse tööga seotud seadistusi, näiteks ennast tööpäeva lõpus välja logida või oma oleku pausile panna.

Kõnekeskuse teenindaja rolliga tekivad kasutaja rakendustesse(mobiili-, veebi- või arvutirakendus) vajalik lisainfo ja -funktsioonid. Vajaliku informatsiooni ja juhendid leiad tingimuste lehelt.

Loe detailseid teenuse tingimusi ja kasutusjuhendit
Kõnekeskuse juht
14 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Kõnekeskuse juht vastutab selle töö eest. Ta saab enda käsutusse konsoolirakenduse, millega on hea jälgida kõnekeskuse tööd reaalajas, logida kõnekeskuse teenindajaid sisse ja välja, muuta seadistusi, võtta välja kõnelogi ning teha statistikat.

Loe detailseid teenuse tingimusi ja kasutusjuhendit
Kõnesalvestus
10 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Ringi kõnesalvestusteenus lubab automaatselt salvestada kõik kõnekeskusse tulevad ja selle numbrilt tehtavad kõned. Need salvestatakse olenemata kõnekeskuse töötaja kõneterminali tüübist (mobiil-, tarkvara- või lauatelefon).

Automaatselt salvestatakse 60 viimase päeva jooksul kõnekeskuse üldnumbrile tulnud ja sealt väljunud kõned. Vajaduse korral saab neid säilitada ka pikemat aega ja failina alla laadida. Kõnesalvestuskeskkonnale pääseb ligi kõnekeskuse juht.
IVR-menüü
25.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
IVR-menüü (ingl Interactive Voice Response) võimaldab kõnekeskusse helisajal teha juba kõne alguses eelvaliku, millistel teemadel ta soovib suhelda, mis on tema suhtluskeel jmt. Menüü saame kujundada just sinu soovi järgi.
Kõnehaldus reaalajas Kõik su kõned kuvatakse ka Minu Ringi veebikeskkonnas. Seal saad vajaduse korral kõne ootele panna, teha kõne siirdamise, lisada osapooli jne. Lisaks saad käsitsi muuta telefoninumbrit, mida soovid näidata välja helistades või automaatselt eelseadistatud profiili järgi. Näiteks võid töö ajal näidata kõne vastuvõtjale oma lauatelefoni numbrit ja õhtul mobiilinumbrit. Nutikad suunamisprofiilid Kui seod kasutaja olekustaatused ja suunamisprofiilid, saad luua endale väga paindlikud suunamisvariandid. Näiteks võid suunata kõnesid allolevate tingimuste alusel ning neid tingimusi ka omavahel kombineerida. Suunata saad muu hulgas telefoni oleku alusel (hõivatud, väljalülitatud jm), kuupäeva või kellaaja alusel, selle alusel, kas kõne tuli sisse sinu mobiili- või lauatelefoni numbrile, konkreetse sissehelistava numbri alusel. Suhtle kolleegidega Minu Ringis Näita olekustaatusega kolleegidele oma olekustaatust või tegevust (näiteks „Olen koosolekul“). Vaata kolleegide olekustaatust või telefoniolekut reaalajas. Alusta otse Minu Ringis kolleegidega vestlust või saada neile SMS-e. Mugav Elisa Ring äpp – kasuta tasuta Mobiilirakenduse abiga on vajalike toimingute tegemine kiire ja mugav. Äpp võimaldab muuta teenuse seadeid, hallata kõnesid ja pääseda ligi ettevõtte kontaktiraamatule.
Ringi lisavõimalused täidavad ka sinu kõige nõudlikumad ootused ja lihtsustavad su igapäevatoiminguid. Lisaks Ringi nutipakettide põhivõimalustele saad:
helistada mugavalt ka arvutist, kasutades allalaaditavat tarkvara, kasutada kõnepostiteenust kogu ettevõttes ühe kuutasu eest, moodustada konverentsinumbriga kiirelt kõnekoosoleku, kasutada e-faksi ja loobuda tänu sellele eraldi faksiaparaadist, rentida IP-telefoni terminali. Uuri lisa Kasutajapõhised lisateenused
Ringi tarkvaratelefon
1 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ringi IP-telefon
Alates 4 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ettevõttepõhised lisateenused
Kõnepost
3.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Konverentsikõne
4.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
E-faks
10.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Ringi kõnegrupp
4.15 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Loe lähemalt
Rohkete võimalustega kõnekeskus, millega saad ühendada nii mobiil- kui ka lauatelefoni kasutajad. Kõnekeskuse teenus lubab koondada ettevõtte töötajad ühe üldnumbri alla ja koordineerida selle abil nende igapäevatööd. Kõnekeskuse tööd saad korraldada oma ettevõtte vajaduste järgi. Kõnekeskust haldad mugavas veebikeskkonnas. Sul on alati ülevaade reaalajas sissetulevatest kõnedest ja kõnekeskuse töötajate tööolekust. Ringi kõnekeskus on virtuaalne. See tähendab, et sa ei vaja selle jaoks eraldi seadmeid ning teenust on kiire ja lihtne kasutusele võtta. Uuri lisa Paketid ja hinnad Kõnekeskuse teenust saavad kasutada Ringi kõne- või nutipaketi kasutajad. Lisanduvad kõnekeskuse rollide ja lisavõimalustega seotud tasud.
Kõnekeskuse alusnumbri tasu
0.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Kõnekeskuse grupi jaoks vajad alusnumbrit, mille külge saad siduda kuni 3 kõnekeskuse üldnumbri lauatelefoni numbrit. Kõnekeskuse alusnumber on mobiilinumber, mida võid ühtlasi kasutada kõnekeskuse üldnumbrina.
Kõnekeskuse teenindaja
10 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Teenindajal on õigus vastata kõnekeskuse üldnumbrile tulevatele kõnedele.

Minu Ringi veebikeskkonnas on teenindajal ülevaade kõnekeskuse grupi hetkeseisust. Ta saab seal muuta enda kõnekeskuse tööga seotud seadistusi, näiteks ennast tööpäeva lõpus välja logida või oma oleku pausile panna.

Kõnekeskuse teenindaja rolliga tekivad kasutaja rakendustesse(mobiili-, veebi- või arvutirakendus) vajalik lisainfo ja -funktsioonid. Vajaliku informatsiooni ja juhendid leiad tingimuste lehelt.

Loe detailseid teenuse tingimusi ja kasutusjuhendit
Kõnekeskuse juht
14 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Kõnekeskuse juht vastutab selle töö eest. Ta saab enda käsutusse konsoolirakenduse, millega on hea jälgida kõnekeskuse tööd reaalajas, logida kõnekeskuse teenindajaid sisse ja välja, muuta seadistusi, võtta välja kõnelogi ning teha statistikat.

Loe detailseid teenuse tingimusi ja kasutusjuhendit
Kõnesalvestus
10 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
Ringi kõnesalvestusteenus lubab automaatselt salvestada kõik kõnekeskusse tulevad ja selle numbrilt tehtavad kõned. Need salvestatakse olenemata kõnekeskuse töötaja kõneterminali tüübist (mobiil-, tarkvara- või lauatelefon).

Automaatselt salvestatakse 60 viimase päeva jooksul kõnekeskuse üldnumbrile tulnud ja sealt väljunud kõned. Vajaduse korral saab neid säilitada ka pikemat aega ja failina alla laadida. Kõnesalvestuskeskkonnale pääseb ligi kõnekeskuse juht.
IVR-menüü
25.65 € kuus
Hinnale lisandub käibemaks.
IVR-menüü (ingl Interactive Voice Response) võimaldab kõnekeskusse helisajal teha juba kõne alguses eelvaliku, millistel teemadel ta soovib suhelda, mis on tema suhtluskeel jmt. Menüü saame kujundada just sinu soovi järgi.
Mida teha, kui vajan mitut kõnekeskust erineva üldnumbriga? Kui ettevõttel on mitu brändi või tegevusala, võib olla tõesti tarvis mitut kõnekeskust. Ringi kõnekeskus lubab sul õnneks luua just nii palju kõnegruppe, kui vajad, ning iga töötaja võib kuuluda samal ajal mitmesse kõnegruppi. Kõnekeskuse teenindaja tasu selle tõttu ei suurene (see on püsivalt 10 €), lisandub ainult alusnumbri tasu 0,65 € kõnegrupi kohta (lisandub käibemaks). Ka mitme kõnegrupiga kõnekeskust saad mugavalt hallata samas veebikeskkonnas. Kõnekeskuse tööriistad viisakaks ja sujuvaks teenindamiseks Jäta oma ettevõtte kõnekeskuse kliendile hea mulje, võttes teda vastu viisaka tervituse, hõivatusteavituse, ootemuusika või tööajavälise teavitusega. Pika järjekorra puhul saad määrata maksimaalse ooteaja, mille järel helistaja suunatakse kas teise kõnegruppi või kõneposti. Lihtne juhtida kõnesid ja saada olukorrast ülevaade Kõnekeskuse juhil on pidev ülevaade nii reaalajas kõnedest kui ka kõnekeskuse tegevuse ajaloost. Peale selle võimaldavad erinevad kõnejaotusmustrid korraldada kõnede jaotamist produktiivselt. Näiteks kõnekeskuse töötajate koormuse võrdseks jagamiseks sobib hästi mall „Kõige kauem vaba olnud“.
Nõustame kõnekeskuse seadistamisel Kõnekeskuse lahendus on päris tihti rätsepatöö – kõnekeskust saab su ettevõtte vajaduste järgi seadistada. Et saaksid kasutada parimat võimalikku teenust, on meie spetsialistid valmis sind kohapeal nõustama ja demonstreerima Ringi kõnekeskuse võimalusi. Selleks registreeri end nõustamisele siin.

Elisa töötleb isikuandmeid vastavalt Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetele, millega saad tutvuda siin.

 

Katkesta
Internetimaht Eestis: 20 GB EL-is: 20 GB Paketis on kokku 20 GB internetimahtu, millest Eestis või Põhjamaades on kasutada kuni 20 GB ja sellest kuni 20 GB saab kasutada välismaal, paketti kuuluvates Euroopa riikides.
Kõne ja sõnumid (SMS+MMS) Eestis ja EL-is: 1000 kõneminutit ja 1000 sõnumit (tk) Eestist EL-i: 100 kõneminutit ja 100 sõnumit (tk)
Mobiil-ID Tasuta kaasa
VoLTE Kõne üle 4G ja WiFi võrgu
Internetimaht Eestis: 35 GB EL-is: 33 GB Paketis on kokku 35 GB internetimahtu, millest Eestis või Põhjamaades on kasutada kuni 35 GB ja sellest kuni 33 GB saab kasutada välismaal, paketti kuuluvates Euroopa riikides.
Kõne ja sõnumid (SMS+MMS) Eestis ja EL-is: 1500 kõneminutit ja 1500 sõnumit (tk) Eestist EL-i: 200 kõneminutit ja 200 sõnumit (tk)
Mobiil-ID Tasuta kaasa
VoLTE Kõne üle 4G ja WiFi võrgu
Internetimaht Eestis: 50 GB EL-is: 45 GB Paketis on kokku 45 GB internetimahtu, millest Eestis või Põhjamaades on kasutada kuni 50 GB ja sellest kuni 45 GB saab kasutada välismaal, paketti kuuluvates Euroopa riikides.
Kõne ja sõnumid (SMS+MMS) Eestis ja EL-is: 2000 kõneminutit ja 2000 sõnumit (tk) Eestist EL-i: 200 kõneminutit ja 200 sõnumit (tk)
Mobiil-ID Tasuta kaasa
VoLTE Kõne üle 4G ja WiFi võrgu
Internetimaht Eestis: 60 GB EL-is: 56 GB Paketis on kokku 60 GB internetimahtu, millest Eestis või Põhjamaades on kasutada kuni 60 GB ja sellest kuni 56 GB saab kasutada välismaal, paketti kuuluvates Euroopa riikides.
Kõne ja sõnumid (SMS+MMS) Eestis ja EL-is: 3000 kõneminutit ja 3000 sõnumit (tk) Eestist EL-i: 200 kõneminutit ja 200 sõnumit (tk)
Mobiil-ID Tasuta kaasa
VoLTE Kõne üle 4G ja WiFi võrgu
Internetimaht Eestis: Piiramatu GB EL-is: 76 GB Piiramatu internetimaht on kasutada Eestis või Põhjamaades (Läti, Leedu, Soome (sh Ahvenamaa), Rootsi, Norra, Taani) Elisa, Telenor’i, Bite, Tele2 ja Alands Mobile võrkudes. Lisaks on kuni 76 GB, mida saab kasutada teistes paketti kuuluvates Euroopa riikides.
Kõne ja sõnumid (SMS+MMS) Eestis ja EL-is: 4000 kõneminutit ja 4000 sõnumit (tk) Eestist EL-i: 300 kõneminutit ja 300 sõnumit (tk)
Mobiil-ID Tasuta kaasa
VoLTE Kõne üle 4G ja WiFi võrgu
Selle arvutirakendusega saad teha internetis kõnesid ja muid kõnehaldustoiminguid, näiteks hallata oma staatust, kõnesuunamisi ja teisi seadistusi. Mugav lahendus arvutiga töötajale. Tarkvarapõhine IP-telefon võimaldab teha arvutis internetikõnesid. Tarkvaratelefon toimib nii eraldiseisvana kui ka samal ajal mobiili või IP-telefoniga. Installeeritav tarkvara on toetatud uusimate Windows ja MacOS operatsioonisüsteemide poolt. Loe detailseid teenuse tingimusi Rendi endale tavalise lauatelefoni asemele kvaliteetne Polycom IP-telefon, mille töölepanekuks piisab selle ühendamisest internetti. Polycom IP-telefoni saad kasutada nii eraldiseisvana kui ka samal ajal mobiili või tarkvaratelefoniga. Seadmed ja hinnad Polycom VVX150: 4 € kuus Polycom VVX450: 9 € kuus Lisandub käibemaks. Polycom VVX150 IP-telefoni mudel sobib vähemnõudlikule kasutajale, kellele on oluline telefoni lihtsus ja väikesed mõõtmed. Polycom VVX450 mudel sobib pikaajaliseks kasutamiseks tavalisest nõudlikumale kontori- ja juhtivtöötajale. Sellel seadmel on rikkalikult funktsioone ja lisavõimalusi. Telefoni tõeliselt suurt ekraani on mugav kasutada nii ooterežiimil kui ka kõne ajal. Loe detailseid teenuse tingimusi Ära lase ühtegi kõnet kaduma minna! Ringi kõnepostiga saad ühe kuutasu eest kõnepostiteenuse kogu ettevõttele. Kõneposti saavad ettevõttes ühe kuutasu eest kasutada kõik Ringi kasutajad. Et kõned kaduma ei läheks, suuna need kõneposti olukordadeks, kui sa ei saa neile vastata (kui telefon on välja lülitatud, oled teise kõnega hõivatud vms). Lisaks saad suunamise kombineerida oma staatusekalendriga, näiteks puhkuse ajaks suunata oma lauanumbrile tulevad kõned kõneposti. Iga kõneposti jäetud teate kohta saadetakse Sulle SMS, peale selle saad kõneteated koos salvestatud teatega suunata enda e-posti aadressile. Kõneposti saab rakendada ka kõnegruppide ja kõnekeskuse gruppide puhul, kui näiteks töövälisel ajal või grupis pole võimalik optimaalse aja jooksul kõnele vastata. Gruppidest kõneposti suunatud kõnede puhul pääsevad kõneteadetele ligi gruppi kuuluvad teenindajad. Lisainfo ja kasutusjuhend Lihtne ja kiire võimalus pidada telefonikoosolekuid koos helistajatega väljastpoolt ettevõtet. Konverentsikõnes saab osaleda kuni 12 helistajat. Konverentsikõne teenus võimaldab ettevõttes pidada lihtsalt ja soodsalt koosolekuid: osalejad helistavad teenusega seotud numbrile ja valivad kokkulepitud kasutajatunnuse. Sissehelistaja tasub konverentsikõne eest oma tavalist kõnepaketi hinda. Teenus on virtuaalne, st selle jaoks pole vaja eraldi konverentsitelefoni aparaati. Loe detailseid teenuse tingimusi Faksiaparaat on nüüd minevik! Ringi kaudu e-fakside saatmiseks ja vastuvõtmiseks vajad ainult e-posti kontot. Investeeringust eraldi faksiaparaadi ostmisse võid nüüd loobuda, sest Ringi e-fakse saadad ja võtad vastu otse oma e-postkastis. Teenust on lihtne kasutusele võtta. E-faks on paindlik ja mugav võimalus, mis toimib kõikjal kus e-post. Loe detailseid teenuse tingimusi Liida oma ettevõttes Ringi kasutavad töötajad ühe kõnegrupi numbri alla. Kõnegrupi telefoninumbrile saabuvad kõned suunatakse töötajatele eeldefineeritud reeglite alusel automaatselt. Kõnegrupi telefoninumbrile saabuv kõne hakkab liikuma mööda grupi kasutajaid sinu soovitud reeglite alusel. Näiteks on võimalik: panna kõne helisema korraga kõigi kõnegrupi liikmete telefonis (teenust saab kasutada kuni 8 liikme puhul), suunata kõne kõige kauem vaba olnud kõnegrupi liikmele, määrata ära kindel kõne suundumise järjekord, määrata ära telefonihelina kestus, suunata kõne kõnegrupist välja juhul, kui ükski kõnegrupi liige pole sellele vastanud. Kui kõnegrupi töötajad ei ole parasjagu tööl, näiteks riigipühade ajal, on võimalik teenus ajutiselt sulgeda. Sissehelistajat saab sellest teavitada eelsalvestatud heliklipiga. Loe detailseid teenuse tingimusi