Liigu edasi põhisisu juurde Ligipääsetavus Est Pyc Eng Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa jõulupakkumised iPhone 17 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Võlgnevus Äriklient
Põhisisu algus
Arved koostatakse 1. kuupäeva seisuga. Kui olete eelmise arve tasunud näiteks 3. kuupäeval, siis see Teie uuel arvel veel ei kajastu. Vaadake tasumisele kuuluvat summat Elisa iseteeninduse esilehelt. Kõige parema ülevaate oma arvetest ja laekumistest saate Elisa iseteenindust või toimides nii: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille arveid soovite vaadata. Valige peamenüüst „Arved“. Tehke kõigepealt oma seadmele taaskäivitus. Kui teenus ka siis ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uurige oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab. Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt. Võib juhtuda, et tegite ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrollige üle, kas: maksite õige summa; summa on arvelt maha läinud; viitenumber oli õige; kontonumber, kuhu raha üle kandsite, oli õige. Elisa arve maksetähtaeg on 18. kuupäev. Kui arve on selleks kuupäevaks tasumata, saadame kliendile 2 tasuta võlateavituse SMSi. Viimases võla SMSis on info, et järgmine võlateavitus emailiga on tasuline. Email sisaldab infot piirangu kuupäevast ja annab ka teada, et antud meeldetuletus on tasuline ja maksab 5€ (kmga). NB! Kui olete arve maksetähtaega ületanud, lisandub järgmise kuu arvele viivis, mis on 0,15% iga viivitatud päeva eest. Kui Teie numbrile seatakse võlgnevuse tõttu piirang ja see pärast arve tasumist eemaldatakse, lisandub järgmisele arvele „Piirangu eemaldamise tasu“ summas 4 eurot. tasuge 50% viimasest arvest (viimasel arvel olevast tasumisele kuuluvast summast); helistage seejärel Elisa klienditeenindusse ja tellige maksetähtaja pikendus. Kinnituse maksetähtaja pikenduse kohta saadame Teile SMSiga. NB! Kuna maksetähtaja pikendus on mõeldud ajutise makseraskuse leevendamiseks, võimaldab Elisa maksetähtaja pikendust vaid klientidele, kes on viimase 3 kuu arved tasunud õigeaegselt. See tähendab, et juhul, kui Te olete ühel kuul juba maksetähtaja pikendust saanud, siis sellele järgneval kuul Te maksetähtaja pikendust kahjuks enam ei saa. Kokkuleppel Elisaga on Teil võimalik sõlmida maksegraafik. Maksegraafiku saamiseks: makske 35% Elisa esitatud üleval olevate arvete kogusummast; helistage seejärel Elisa klienditeenindusse ja tellige maksegraafik.
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid ja esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Keeleversioonid Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS