Põhisisu algus
Kaitse sinu uuele nutitelefonile, tahvelarvutile, sülearvutile, televiisorile, ruuterile, modemile, nutikellale, tõukerattale ning tolmuimejale isegi teisel pool maakera. Leping kehtib kuni 5 aastat.
Kehtib kogu maailmas
Ilma tähtajalise kohustuseta
Kindlustada saad kõiki oma uusi nutiseadmeid
Su nutiseadmed on kaitstud iga elujuhtumi puhul
Ostsid endale uue nutitelefoni, tahvelarvuti, sülearvuti, televiisori, nutikella, tõukeratta või tolmuimeja? Või on sul uus ruuter või modem kodus? Kindlusta oma uus seade müügihetkel. Nutikindlustus aitab näiteks kui sinu seade:
kukub vette või maha
varastatakse
puruneb töö käigus
Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvu kindlasti Elisa Nutikindlustuse tingimustega.
Arvuta uue nutiseadme kindlustusmakse
Soovid teada, milline oleks kindlustusmakse sinu seadmele? Sisesta lahtrisse oma uue seadme hind ning saadki vastuse.
Arvuta
Seadmega juhtus õnnetus
Seadme vargus või täishäving
Registreeri kindlustusjuhtum
Täida kindlustusjuhtumi ankeet ja saada seade pakiautomaadi või kulleri abil meile.
Jää korras seadet ootama
Remondime või asendame sinu seadme.
Seadme hooldusesse saatmine
Registreeri kindlustusjuhtum
Täida seadmeta kindlustusjuhtumi vorm.
Võtame sinuga ühendust
Võtame sinuga ühendust 3 tööpäeva jooksul.
Korduma kippuvad küsimused
Ei, Nutikindlustust on võimalik vormistada üksnes müügihetkel.
Kindlustusjuhtumite arv ei ole piiratud. Enne 17.06.2021 kehtinud lepingute puhul saab lepinguperioodi jooksul kasutada kuni kolme kindlustusjuhtumit.
Seadme varguse või röövi korral tuleb Elisa poole pöörduda hiljemalt 7 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
Seadme kahjustumise või hävimise korral tuleb Elisa poole pöörduda hiljemalt 31 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
Kui seade läks katki, siis tuleb see saata hoolduskeskusesse, kus sellele tehakse remondipakkumine. Kui tehtud remondipakkumine jääb alla seadme kindlustuskatte, siis seade remonditakse. Kui tehtud remondipakkumine ületab seadme kindlustuskatet, siis on võimalik kindlustuskatte ulatuses osta uus seade ning vana seade saadetakse hävitamisele.
Seadmes olevad andmed tuleb võimalusel enne parandusse saatmist varundada. Seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvate andmete säilivust Elisa ei taga ja selle eest vastutab klient. Samuti tuleb välja logida kõigist seadmes kasutatavatest kontodest, sh e-posti kontodest. Isikuandmete töötlemine toimub vastavalt Elisa kliendiandmete töötlemise põhimõtetele.
Kindlustusjuhtumi kasutamisel tuleb alati tasuda lepingus märgitud omavastutus. Kui tegu on vargusjuhtumi või täishävinguga (seadet ei ole enam alles), siis tuleb tasuda kahekordne omavastutus.
Kindlustuskatte summa on toodud lepingus ja selleks on seadme kliendihind. Kindlustuskatte summa väheneb aja jooksul. Esimesed 6 kuud on kindlustuskate alati 100% ning edasi väheneb kindlustuskate 20% võrra iga 6 kuu tagant. Alates 18.kuust kuni lepingu lõpuni on kindlustuskate 40% ostusummast.
Nutikindlustust näidatakse tähtajalisena, kuna leping lõpeb automaatselt 5 aasta möödudes. Nutikindlustust on võimalik lõpetada ilma lisakuludeta.
Nutikindlustust on võimalik lõpetada Elisa iseteeninduses jaotuses „Teenused ja seadmed“, valides „Elisa Nutikindlustus“ ning „Sulge teenus“. Leping lõpetatakse automaatselt 31 päeva möödudes. Nutikindlustuse lepingu lõpetamise soovi saab tühistada samas vaates valides "Kliendiülesed teenused" rubriigist „Elisa Nutikindlustus“ ning valida "Tühista sulgemine". Lõpetatud lepingu eest esitatakse viimane arve lõpetamise kuule järgneval arvel. Viimane kuutasu on proportsionaalne päevade arvuga.
Kontaktid
Esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS