Liigu edasi põhisisu juurde Ligipääsetavus Est Pyc Eng Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa jõulupakkumised iPhone 17 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Lauatelefon Äriklient
Põhisisu algus
Sissetulevate kõnede suunamise teenus on tasuta, kuid suunatud kõneminut on tasuline. Täpselt nii nagu siis, kui helistaks oma lauatelefonilt suunatavale numbrile. Suunamine: Kõnede suunamiseks tuleb valida lauatelefonil järgnevad koodid: *21*xxxxxxx suunab enne helisemist kõik kõned määratud numbrile; *61*xxxxxxx suunab kõne määratud numbrile juhul, kui kõnele 15 sekundi jooksul ei vastata või kui number on kinni. - xxxxxxx tähistab telefoninumbrit, millele kõned edasi suunatakse. Suunamise lõpetamine: #21# tühistab: kõnede enne helisemist suunamise; #61# tühistab: suunamised, mil kõnele 15 sekundi jooksul ei vastata või kui telefon on kinni. Suunamine lõpeb automaatselt: Telefoniteenuse paketivahetusega Telefoniteenuse lõpetamisega. Teenuse peatamisel, sh ka võla tõttu. Näide: Kui teenus on võlgnevuse tõttu piiratud, tuleb pärast teenuse taastumist uuesti aktiveerida ka suunamine. kontrollige, kas telefonil on toon olemas. Kui tooni ei ole, toimige vastavalt juhendile "Telefon on tumm". kontrollige, ega telefoni heli ei ole välja lülitatud. kontrollige, ega number ei ole ümbersuunatud. Kui on, siis valige suunamise tühistamiseks #21#. kui kõik eelnev ei aidanud, testige teenuse toimimist võimaluse korral teise telefoniaparaadiga. Kui välja helistades teatab telefon "Sellelt telefonilt ei saa valitud numbrile helistada", on ilmselt sellele numbrile peale pandud kõne piirang. Kõnede piiramise kohta saate täpsemalt lugeda artikklist "Lisainfo". Kui kasutate raadiotelefoni, soovitame tõsta telefonialus modemist eemale – vähemalt 1,5 meetri kaugusele. Võimalusel proovige teenuse toimimist teise telefoniaparaadiga. Kui telefon ei tööta, tuleks kontrollida, kas modem on töökorras. Esmalt kontrollige, kas modem on vooluvõrku ühendatud. Töötaval modemil peab põlema CABLE/ONLINE märgutuli (tavaliselt neljas). Selleks, et telefoniteenus töötaks, peaks põlema ka LINE1 või TEL1 tuluke. Kui LINE1 või TEL1 ei põle, kontrollige antenni/koaksiaal-kaabeldust. Seejärel veenduge, et telefoni kaabel on korralikult ühendatud. NB! Kui on tellitud vaid üks telefoninumber, peab telefoni kaabel olema ühendatud LINE1 või TEL1 pessa. Kui kaabeldus on üle kontrollitud, tehke voolurestart ja oodake 10 minutit. Kõnede eristus Kui soovite tutvuda oma kõnede väljavõttega, on seda mugavaim teha iseteeninduses Iseteeninduses on kõnede eristusega tutvumine tasuta! Kõnede suunamine Kui soovite olla kättesaadav ka kontorist eemal viibides või ka näiteks internetiühenduse rikke korral, saate kontoritelefoni teisele telefoninumbrile ümber suunata. Kontoritelefoninumbri vahetuks suunamiseks valige telefoniaparaadil: **21*number, millele suunata# (# sümbol on vajalik suunamise aktiveerimiseks) Suunamise deaktiveerimiseks valige telefoniaparaadil: ##21# Suunamise eesmärk on parandada Teie ettevõtte telefonide kättesaadavust vastavalt vajadusele. Ärge unustage suunamist hiljem maha võtta! Mida on vaja kontoritelefoni teenuse kasutamiseks? Elisa kontoritelefoni teenusega liitumise eeldus on, et Teie ettevõttes on olemas telefoniliin ja Elisa püsiühenduse võimalus. Kui Te ei ole veel aktiivne Elisa püsiühenduse kasutaja, tuleb Teil kontoritelefoni teenuse kasutamiseks liituda paketiga Ärikliendi püsiinternet. Teenuse kasutamiseks vajate toonvalimisega telefoniaparaati, mis peaks ettevõttel endal olemas olema. Tehnilisi eriteadmisi Teil vaja ei lähe, sobiva paketi valimisel on Teile hea nõuga abiks meie ärikliendihaldurid. Ka teenuse kasutamiseks vajalikud eelhäälestused teevad Elisa eksperdid Teie eest ära.
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid ja esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Keeleversioonid Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS