Liigu edasi põhisisu juurde Ligipääsetavus Est Pyc Eng Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa jõulupakkumised iPhone 17 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Omanikuvahetus Äriklient
Põhisisu algus
Selleks, et vormistada leping teisele isikule on vaja nii praeguse, kui ka uue omaniku nõusolekut. Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui sul on ligipääs mitmele kliendinumbrile, vali kliendinumber, mille all soovid omanikuvahetust teha. Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Vali õige mobiilinumber ja klikake sellele (numbrile, mitte kastile numbri ees). Vali "Omanikuvahetus". Linnuta teenus(ed), mida soovid omanikuvahetusega teisele omanikule üle anda. Valida ei saa teenuseid, mis on seotud poolelioleva omanikuvahetuse tellimusega ja teenused, mis on avamisel või tulevikku ajatatud lõpetamisega. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”. Vali klient, kellele soovid teenuse(d) üle anda. Selleks määra klienditüüp ning sisesta vastavalt valitud klienditüübile, kas isikukood või registrikood. NB! Teenust/teenuseid saab üle võtta kõikide kliendinumbrite alt, mis on antud isikukoodi või registrikoodiga seotud. Sisesta ülevõtva kliendi kontaktid: e-posti aadress ja telefoninumber. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”. Kasutajad, seadmelepingud ja lisateenused all on võimalik valida, millised lisateenused, seadmelepingud ja kasutaja andmed omanikuvahetusega kaasa antakse. Andmete muutmiseks vajuta nuppu "Muuda". NB! Kui numbri kasutaja muutub, st kasutajaks on edaspidi keegi teine, kes pole põhinumbrit varasemalt kasutanud, eemalda linnuke lahtrist „Kasutaja“. Muudatuste salvestamiseks kliki nupul “Salvesta”. Avaneb vaade „Kokkuvõte“, milles on näha põhiteenused, seadmed ja lisateenused, mis antakse üle uuele omanikule. Vajuta nuppu „Kinnita“. Vajutades „Tühista tellimus“, saate omanikuvahetuse algatamise katkestada ning alustada uuesti. Omanikuvahetuse tellimus on jõus kuni 30 päeva. Peale omanikuvahetuse algatamist saadetakse uuele omanikule teavitus e-kirja ja SMS teel. Kui vastuvõtja keeldub talle pakutavast omandisuhtest, jääb teenus(ed) endisele omanikule, kes vastutab täielikult arvete maksmise eest. Omanikuvahetuse seisu saad jälgida iseteenindusest. Hinnakiri Juhul kui omanikuvahetus toimub erakliendist ärikliendiks või äriklientide vahel: Teenuslepingu omaniku vahetamine iseteeninduses (alates 1.04.2025) 0€ Teenuslepingu omaniku vahetamine teenindaja abil (alates 1.04.2025) 8.86€* *Hinnale lisandub käibemaks Juhul kui omanikuvahetus toimub ärikliendist erakliendiks või eraklientide vahel: Teenuslepingu omaniku vahetamine iseteeninduses (alates 1.04.2025) 5.99€ Teenuslepingu omaniku vahetamine teenindaja abil (alates 1.04.2025) 15.99€ Logige sisse Elisa iseteenindusse Mobiil-ID, ID-kaardi, pangalingi või Smart-ID abil. Jälgi hoolega, et logid sisse õige kliendinumbri alla, millele soovid omanikuvahetusega seotud teenus(ed) üle võtta. Vajuta avalehel olevale nupule „Lepingut allkirjastama“. Selles vaates on kuvatud kõik teenused, seadmelepingud ja lisateenused, mida saad oma kliendinumbrile vastu võtta. Lisaks on kuvatud ka kuutasu(d) ja ühekordse tasuna omanikuvahetuse tasu. Vali „Kinnitan, et annan Elisale loa isikuandmete töötlemiseks“. “ Seejärel teostatakse süsteemi poolt automaatselt krediidikontroll, et saaksime kontrollida, kas saad teenus(ed) üle võtta. Kui krediidikontroll oli edukas, vali „Kinnita“. Seejärel avaneb dokument „Omanikuvahetuse kokkuleppe“ vaates „Täname Tellimast“. Omanikuvahetuse kokkulepe on dokument, mis tõestab, millised teenused jms kohustused üle anti ja millal. Kui oled dokumendil märgitud sisuga nõus, allkirjasta dokument digitaalselt . Peale dokumendi allkirjastamist viiakse teenus(ed) automaatselt sinu kliendinumbrile. Omanikuvahetuse kinnitamisel saadetakse teavitused eelmisele omanikule ja uuele omanikule, milles kinnitatakse, et omanikuvahetus on lõpuni vormistatud. Teenus(t)e ja seadme(te) kuutasud esitatakse proportsionaalselt vastavalt päevade arvule, st et: Eelmine omanik tasub teenuste jms eest kuni omanikuvahetuse kinnitamiseni. Uus omanik tasub teenuste jms eest alates hetkest, mil teenuse(d) jms üle võttis.
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid ja esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Keeleversioonid Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS