Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Me kõik otsime elamusi. Unustamatuid mälestusi, mida lähedastega jagada. Teravaid emotsioone, mis paneks tundma, et oleme elus. Aga kas peabki tingimata kuristikuäärel turnima või haidega ujuma? Vahest piisab ka jalkaõhtust sõprade seltsis, pikast kõnest maakera kuklapoolel elava lähedasega või näosaatest, mis annab kohvipausil jutuainet?

Tänu Elisale on miljonid väiksed, aga olulised elamused sulle kättesaadavad. Iga päev. Igal pool.

Su elu on elamust väärt.

Meelelahutus – alati olemas
Elisa moodsaima lahendusega on telemelu sinuga kõikjal kaasas. Kaabliga ja üle õhu, teleris, arvutis ja nutiseadmes.
Kindel ühendus
Elisast leiad laia valiku kaasaegseid mobiili- ja andmesideteenuseid. Püsi ühenduses päeval ja ööl, kus iganes parajasti viibid.
Uuenduslikud äpid
Nutikate internetiteenustega teeme sinu elu mugavamaks. Elisa Raamatuga mahuvad tuhanded raamatud sinu nutiseadmesse.
Kiiresti arenev võrk
Elisa 4G võrk on sinu vajadustest alati sammukese ees. Ikka selleks, et saaksid nautida parimat internetiteenust.
Uusimad seadmed
Toome värskeimad tehnikaimed sinu lauale, taskusse, elutuppa ja kontorisse. Alati hinnaga, mida saad endale lubada.
Kliendi kvaliteeditempliga
Üha kasvav klientide arv tõestab, et pakume teenuseid, mis vastavad ootustele. Usalda sinagi Elisat – sajad tuhanded juba teevad seda.

Osa suuremast pildist

Elisa on enam kui 1000 töötajaga suurettevõte, mille käive oli 2019. aastal 174,8 miljonit eurot. Elisa omanik on Soome üks suurimaid telekommuni katsiooni ettevõtteid Elisa OYJ. Oma partneri, maailma suurima mobiilsideoperaatoriga Vodafone teenindame oma kliente üle terve maailma. Erakliendi sektoris on Elisa Eesti suurim telekomi- ja TV-teenuste ning suuruselt teine interneti püsiühenduse pakkuja.

Alati tulevikku vaatav

Meie missioon on luua jätkusuutlik tulevik läbi digitaliseerimise. Mida rohkem töid suudame anda masinatele, seda rohkem saavad vaba aega nautida nii meie kliendid kui ka töötajad. Hindame kõrgelt innovatsiooni ja töötame pühendunult, et tuua see kõigi inimesteni. Läbi uuenduslike äppide, moodsaimate ärikliendilahenduste ja palju muu.

Millistest väärtustest me juhindume?

Elisa üldiste tegevuspõhimõtetega saab tutvuda SIIN.

  • Uuenevus

  • Koostöö

  • Tulemuslikkus

  • Kliendikesksus

  • Vastutustundlikkus

Meie tunnustused

Vaata kõiki

ISO sertifikaat

Alates 2014. aastast on Elisas kasutusel rahvusvahelise standardi ISO 9001 nõuetele vastav kvaliteedijuhtimise süsteem, mis toetab meie väärtusi: kliendikesksus – keskendume tegemistele, mis on kliendile olulised vastutustundlikkus – peame oma kokkulepetest ja lubadustest kinni uuenevus – õpime vigadest ja julgeme uusi tegutsemisviise katsetada tulemuslikkus – pühendume ühistele ja ambitsioonikatele eesmärkidele koostöö – toetame, austame ja inspireerime üksteist Sertifikaat ENG / EST
Elisa kvaliteedi käsiraamatuga saab tutvuda siin EST / ENG

Ostueetika koodeks

Kui soovid lähemalt teada Elisa eetilisi ja õiguslikke ülesandeid, kohustusi ning vastutusi, mis puutuvad masinate, seadmete, tarkvara, süsteemi, materjali ja teenuste tarnimist, loe lähemalt siit.

Read the code of ethical purchasing here.

Elisa korruptsiooni- ja altkäemaksuvastased põhimõtted

Elisa korruptsiooni- ja altkäemaksuvastased põhimõtteid vaata siit.

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Projekteerijale ja arendajale For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.