Sõltuvalt Elisa interneti püsiühenduse paketist saad kontoritelefoni lisateenusega liita kuni kaks telefoninumbrit, mida saad kasutada samal ajal. Lisaseadmetega on aga võimalik telefoninumbrite arvu lausa 16-ni suurendada!
NB! Teenuse kasutamise eeldus on Elisa püsiinterneti olemasolu.
Paketid ja hinnad
Toiming | Kõneminuti hind |
---|---|
Kuutasu | 1 € |
Eestisisene kõneminut lauatelefonile | 0,014 € |
Kõneminut mobiiltelefonile | 0,032 € |
Rahvusvaheline kõne | Kehtib välismaale helistamise hinnakiri |
Hindadele lisandub käibemaks.

Liitumiseks on mitu võimalust:
- Täida ankeet ja jäta meile oma kontaktandmed
- Võta ühendust oma kliendihalduriga või helista Elisa äriklienditeeninduse telefonil 6 600 620.
- Tule Elisa ärikliendiesindusse.
Kontoritelefoniteenusega seotavate telefoninumbrite hulk sõltub lisaseadmetest
Kohe saad liita kontoritelefoni teenusega kuni kaks telefoninumbrit – piisab, kui liitud Äri Interneti teenusega, mille kliendiseadmeks on VoIP+WiFi ruuter.
Et ühendada veel rohkem analoogtelefone, tuleks kasutusele võtta 2-või 8-pordine analoogtelefonide (ATA) adapter. Nii saad Äri Interneti teenusega kasutada kuni 16 lauatelefoninumbrit! Hinnale lisandub vaid ATA-adapteri seadme rent.


Mida on vaja kontoritelefoni teenuse kasutamiseks?
Elisa kontoritelefoniteenusega liitumise eeldus on, et sinu ettevõttes on olemas telefoniliin ja Elisa püsiühenduse võimalus. Kui sa ei ole veel aktiivne Elisa püsiühenduse kasutaja, tuleb sul kontoritelefoniteenuse kasutamiseks liituda Äri Internet paketiga.
Teenuse kasutamiseks vajad toonvalimisega telefoniaparaati, mis peaks ettevõttel endal olemas olema. Tehnilisi eriteadmisi sul vaja ei lähe, sobiva paketi valimisel on sulle hea nõuga abiks meie ärikliendihaldurid. Ka teenuse kasutamiseks vajalikud eelhäälestused teevad Elisa eksperdid sinu eest.
Kuidas telefonikõnesid suunata?
Kui soovid olla kättesaadav ka kontorist eemal viibides või juhtub olema internetiühenduse rike, saad kontoritelefoni ümber suunata teisele telefoninumbrile. Kontoritelefoninumbri vahetuks suunamiseks vali telefoniaparaadil
**21*number, millele suunata# (suunamise aktiveerimine)
##21# (suunamise deaktiveerimine)
Suunamise eesmärk on parandada sinu ettevõtte telefonide kättesaadavust vastavalt vajadusele. Ära unusta suunamist taas maha võtta!
