Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Artiklite arhiiv

Tagasi
Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele

Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele

Eriolukorras otsustas Elisa võtta mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti Annika. See kiirendas oluliselt protsessi ning tagas…
elisa_ariprotsessid

Tehisintellekti toel tegi Elisa äriprotsessid ringi kõigest pooleteise päevaga

Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Viirusest põhjustatud eriolukord tabas ootamatult kõiki ettevõtteid. Kiirelt tuli Elisalgi kaugtööle viia pea tuhat…
elisa_annika

Kriisi ajal oli Elisa kui transformer muutudes kulgevast sõidukist agiilseks sõdalaseks

Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Kui paar kuud tagasi tundus teeninduse automatiseerimine nii mõnelegi ettevõttele pigem veel vahva lisavidinana,…
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht

Kogemuslugu – kuidas rääkida robotiga?

Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Kuigi Elisa defineerib end juba mõnda aega meelelahutuse ning telekommunikatsiooniettevõttena, oleme…
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht

Jätkusuutlik kratt ehk mis vahet on tehisintellektil ja „tavalisel“ IT-l

Igapäevaselt ümbritsevad mind kolleegidena maailma kõige ägedamad IT-inimesed, keda üldse Ieiutatud on. Aga seda, et ma ise programmeerimisest mitte midagi…
Annika

Elisa kliendid hindavad vestlusrobot Annika teenindustaseme suurepäraseks

Mullu Elisa iseteeninduskeskkonnas chati teel teenindamist alustanud vestlusrobot Annika on klientide poolt hästi vastu võetud. Tänaseks chatis juba igale…
elisa_kratid

Krati majja toomine ehk tehisintellekti praktiline rakendamine ettevõttes

Meie ümber toimetavaid kratte tekib iga päevaga aina juurde. Mõned neist paistavad hästi silma, pean silmas teenindusroboteid või biomeetrilist isikutuvastust. Teised teevad…
kratid

Kuidas Eestis kratte tehakse?

Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Eesti riik on lubanud, et aastaks 2020 on meil avalikus sektoris abiks vähemalt 50 tehisintellekti rakendust ehk…
mailiis_ploomann

Teenindus 3.0 ehk milleks vestlusrobotid?

Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Elame ajastul, kus kõik on guugeldatav ja youtuubitav. Sekundiga leiame piltidelt, mis on vahet aafrika ja india…
Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Projekteerijale ja arendajale For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.