Liigu edasi põhisisu juurde
Est
Pyc
EraklientÄriklient
E-pood
Elisa e-poodElisa soovitabiPhone 16 seeriaSamsung S25 seeriaUued tootedNutitelefonidKõnetelefonidMobiiltelefonide lisatarvikudRuuterid, WiFi seadmedTahvelarvutidArvutidMonitorid, dokidTarvikudTeleviisorid ja projektoridSoundbar ja kodukinoMängurileSeikluskaameradTV kinnitusedTarvikudNutikelladKõrvaklapid ja kõlaridNutikoduIlu ja TervisKõnekaardi tootedKasutatud seadmed
Internet
Koduinterneti paketidIseseisev 5G koduinternetKoduinterneti ja TV-pakettLiitu ElisagaNutipaketidArvutis ja tahvlisInterneti lisamahtKuumaksuvaba internetikaartInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibides5GKüberturvalisuse tagab NetivalvurMilline on parim internet?
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõned
NutipaketidKõnepaketidLiitu ElisagaInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibidesKõne Eestist välismaa numbriteleReisikindlustusElisa NetivalvurMobiil-IDMultiSIMMugavusteenused ja kõne haldamineElisa kõnekaartZen kõnekaartKõned välismaale kõnekaardigaLaadi kõneaega siitKõnekaardi iseteenindus
Halda oma teenuseid ja seadmeid
TV
Elisa Elamus TV-paketidElisa Elamus TV telekanalidLaste pakettVideolaenutusTutvu Elamuse keskkonnagaElisa HuubTutvu Huubi keskkonnagaKoduinterneti ja TV-pakettTV-lahendus antennigaVälismaal vaatamineDigiboksivaba TVVeebis vaatamineJuhendidPapsidZevakin ja Valting VS AmeerikaZevakin ja Valting VS Ladina-AmeerikaIvaloVarastatud lootus: ArmukelmKõik Elisa originaalsarjad
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Äpid ja lisateenused
Elisa RaamatElisa PõnniradarElamus ja Huub nutiteleri äppElamus ja Huub nutiseadme äppElisa NetivalvurNutikindlustusBitdefender viirusetõrjeMobiil-IDMultiSIMReisikindlustusMugavusteenused ja kõne haldamine
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avalehtTeenused ja seadmedTellimuste ajaluguTeenuste kasutajad ja nende volitusedArved ja makseajaluguKõneeristusJooksva kuu tarbimineArveldus- ja teavituskanalidTeavitused
Elisa alustab tänasest suure värbamisega ja võtab tööle sadakond tarkvara ja tehisintellekti eksperti
Alates tänasest käivitab Elisa Eestis oma viimaste aastate suurima värbamiskampaania Mission: Possible - The Next Chapter, mille käigus värvatakse 2025. aastal…
Elisa värbab Soome ja Eestisse ligi sada tarkvara ja tehisintellekti eksperti ja juhti
Elisa tugevdab oma positsiooni rahvusvahelise digiteenuste pakkujana ja värbab oma peamistele turgudele Soomes ja Eestis ligi sada tarkvara ja tehisintellekti…
Kuule robot, lepime kokku, et ei mölise!
Selle veidi ehmatava lause ütles üks Elisa klientidest teenindusrobot Annikale, kui too ei saanud aru kliendi murest, miks tema Homepod ei tööta 😊 . Kuna Elisa…
Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid
Seni taustajõuna klienditeeninduses toimetanud Elisa teenindusrobot Annika on omandanud uued oskused ning aitab nüüdsest Elisa võrku ja teenuseid monitoorida.…
Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele
Eriolukorras otsustas Elisa võtta mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti Annika. See kiirendas oluliselt protsessi ning tagas…
Tehisintellekti toel tegi Elisa äriprotsessid ringi kõigest pooleteise päevaga
Viirusest põhjustatud eriolukord tabas ootamatult kõiki ettevõtteid. Kiirelt tuli Elisalgi kaugtööle viia pea tuhat töötajat ning ringi teha kõik ettevõtte…
Kriisi ajal oli Elisa kui transformer muutudes kulgevast sõidukist agiilseks sõdalaseks
Kui paar kuud tagasi tundus teeninduse automatiseerimine nii mõnelegi ettevõttele pigem veel vahva lisavidinana, siis täna teame, et oleme sisenenud täiesti uude…
Kogemuslugu – kuidas rääkida robotiga?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht
Kuigi Elisa defineerib end juba mõnda aega meelelahutuse ning telekommunikatsiooniettevõttena, oleme…
Jätkusuutlik kratt ehk mis vahet on tehisintellektil ja „tavalisel“ IT-l
Igapäevaselt ümbritsevad mind kolleegidena maailma kõige ägedamad IT-inimesed, keda üldse Ieiutatud on. Aga seda, et ma ise programmeerimisest mitte midagi…
Mullu Elisa iseteeninduskeskkonnas chati teel teenindamist alustanud vestlusrobot Annika on klientide poolt hästi vastu võetud. Tänaseks chatis juba igale…
Krati majja toomine ehk tehisintellekti praktiline rakendamine ettevõttes
Meie ümber toimetavaid kratte tekib iga päevaga aina juurde. Mõned neist paistavad hästi silma, pean silmas teenindusroboteid või biomeetrilist isikutuvastust. Teised…
Kuidas Eestis kratte tehakse?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht
Eesti riik on lubanud, et aastaks 2020 on meil avalikus sektoris abiks vähemalt 50 tehisintellekti rakendust…
Teenindus 3.0 ehk milleks vestlusrobotid?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht
Elame ajastul, kus kõik on guugeldatav ja youtuubitav. Sekundiga leiame piltidelt, mis on vahet aafrika ja…
KontaktidEsindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS