Artiklite arhiivTagasi Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid Seni taustajõuna klienditeeninduses toimetanud Elisa teenindusrobot Annika on omandanud uued oskused ning aitab nüüdsest Elisa võrku ja teenuseid monitoorida.… 27.10.2020 Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele Eriolukorras otsustas Elisa võtta mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti Annika. See kiirendas oluliselt protsessi ning tagas… 10.08.2020 Tehisintellekti toel tegi Elisa äriprotsessid ringi kõigest pooleteise päevaga Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Viirusest põhjustatud eriolukord tabas ootamatult kõiki ettevõtteid. Kiirelt tuli Elisalgi kaugtööle viia pea tuhat… 03.06.2020 Kriisi ajal oli Elisa kui transformer muutudes kulgevast sõidukist agiilseks sõdalaseks Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Kui paar kuud tagasi tundus teeninduse automatiseerimine nii mõnelegi ettevõttele pigem veel vahva lisavidinana,… 03.06.2020 Kogemuslugu – kuidas rääkida robotiga? Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Kuigi Elisa defineerib end juba mõnda aega meelelahutuse ning telekommunikatsiooniettevõttena, oleme… 18.12.2019 Jätkusuutlik kratt ehk mis vahet on tehisintellektil ja „tavalisel“ IT-l Igapäevaselt ümbritsevad mind kolleegidena maailma kõige ägedamad IT-inimesed, keda üldse Ieiutatud on. Aga seda, et ma ise programmeerimisest mitte midagi… 07.08.2019 Elisa kliendid hindavad vestlusrobot Annika teenindustaseme suurepäraseks Mullu Elisa iseteeninduskeskkonnas chati teel teenindamist alustanud vestlusrobot Annika on klientide poolt hästi vastu võetud. Tänaseks chatis juba igale… 16.07.2019 Krati majja toomine ehk tehisintellekti praktiline rakendamine ettevõttes Meie ümber toimetavaid kratte tekib iga päevaga aina juurde. Mõned neist paistavad hästi silma, pean silmas teenindusroboteid või biomeetrilist isikutuvastust. Teised teevad… 13.05.2019 Kuidas Eestis kratte tehakse? Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Eesti riik on lubanud, et aastaks 2020 on meil avalikus sektoris abiks vähemalt 50 tehisintellekti rakendust ehk… 28.02.2019 Teenindus 3.0 ehk milleks vestlusrobotid? Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Elame ajastul, kus kõik on guugeldatav ja youtuubitav. Sekundiga leiame piltidelt, mis on vahet aafrika ja india… 12.02.2019