Liigu edasi põhisisu juurde
Ligipääsetavus
Eraklient
Äriklient
E-pood
Elisa e-pood
Elisa soovitab
iPhone 17 seeria
Samsung S25 seeria
Uued tooted
Nutitelefonid
Kõnetelefonid
Mobiiltelefonide lisatarvikud
Ruuterid, WiFi seadmed
Tahvelarvutid
Arvutid
Monitorid, dokid
Tarvikud
Televiisorid ja projektorid
Soundbar ja kodukino
Mängurile
Seikluskaamerad
Digiboksid ja lisaseadmed
Tarvikud
Nutikellad
Kõrvaklapid ja kõlarid
Nutikodu
Ilu ja Tervis
Kõnekaardi tooted
Kasutatud seadmed
Internet
Koduinterneti paketid
Hüperkiirus 5G koduinternet
Koduinterneti ja TV-pakett
Liitu Elisaga
Nutipaketid
Arvutis ja tahvlis
Interneti lisamaht
Kuumaksuvaba internetikaart
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
5G
Küberturvalisuse tagab Netivalvur
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõned
Nutipaketid
Liitu Elisaga
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
Kõne Eestist välismaa numbritele
Elisa Netivalvur
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Elisa kõnekaart
Zen kõnekaart
Kõned välismaale kõnekaardiga
Laadi kõneaega siit
Kõnekaardi iseteenindus
Halda oma teenuseid ja seadmeid
TV
Elisa Elamus TV-paketid
Elisa Elamus TV telekanalid
Laste paketid
Videolaenutus
Tutvu Elamuse keskkonnaga
Elisa Huub
Tutvu Huubi keskkonnaga
Koduinterneti ja TV-pakett
TV-lahendus antenniga
Välismaal vaatamine
Digiboksivaba TV
Veebis vaatamine
Juhendid
Papsid
Zevakin ja Valting VS Ameerika
Zevakin ja Valting VS Ladina-Ameerika
Ivalo
Varastatud lootus: Armukelm
Kõik Elisa originaalsarjad
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Äpid ja lisateenused
Elisa Raamat
Elisa Põnniradar
Elamus ja Huub nutiteleri äpp
Elamus ja Huub nutiseadme äpp
Elisa Netivalvur
Nutikindlustus
Bitdefender viirusetõrje
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avaleht
Teenused ja seadmed
Tellimuste ajalugu
Teenuste kasutajad ja nende volitused
Arved ja makseajalugu
Jooksva kuu tarbimine
Kasutatud teenuste väljavõte
Arveldus- ja teavituskanalid
Teavitused
Põhisisu algus
Mobiilisuhtlus ei seisne enam ainult kõnedes ja sõnumites: nutitelefon toimib täna nii ID-kaardi kui maksevahendina. Uuri lähemalt, milliseid mobiilseid mugavusteenuseid Elisa kliendina nautida saad, ja kuidas kulud kontrolli all hoida.
Mobiilsed mugavusteenused
M-maksed
Selle asemel et teha pangaülekandeid või osta füüsilisi pileteid, saaksid terve rea teenuste eest tasuda mobiiliga. Maksad alles hiljem, kui saad kõneteenuste arve.
Vaata lähemalt
Mobiil-ID
Välismaalased kadestavad, sest nii mugavat digiallkirjastamist, pangaülekandeid ja
e-keskkondadesse logimist pole kuskil mujal. Kasuta võimalust!
Vaata lähemalt
ID-pilet
Jõudsid napilt bussile, aga ühiskaardil pole raha või see ununes maha? Saad ühistranspordi pileti osta ka mobiiliga, piletina toimib ühis- või ID-kaart.
Vaata lähemalt
Eesti Loto
Kui lotopileti ostmine meenub viimasel hetkel ja poodi või arvutisse enam ei jõua, saad ostu kiirelt ja mugavalt ära teha telefoni abil.
Vaata lähemalt
Positsioneerimine
Appi, oled telefoni kuhugi unustanud, aga ei mäleta, kas kontorisse, poodi või restorani? Aitame telefoni asukoha kiirelt kindlaks teha.
Vaata lähemalt
M-parkimine
Ei mingit piletite ja müntidega jändamist. Mobiiliga parkides pole vaja ette teada, millal täpselt auto juurde tagasi jõuad. Vaata jooksvalt.
Vaata lähemalt
E-kiri SMSina Light & Premium
Kõigil pole nutitelefoni ja ei peagi olema. Ka nuputelefoniga on võimalik e-kirju lugeda. Saadame need sulle SMSiga otse telefoni.
Vaata lähemalt
Saldoinfo
Kui oled sel kuul telefoniga nii mõnegi makse teinud ja nüüd ei tea, mis seis on, aitame müsteeriumi lahendada. Tee üks kõne või saada SMS.
Vaata lähemalt
Saldoväljavõte
Oma telefoniarvete põhjalikuks analüüsiks vajad häid algandmeid. Anna märku, mis periood sind huvitab ja saad kogu ülevaate.
Vaata lähemalt
Saldoteavitus
On ju hea, kui keegi annab arve suureks minemisest teada. Väga mugav, kui terve pere või kollektiivi telefoninumbrid on sinu nimel.
Vaata lähemalt
Limiiditeenus Stopp
Ootamatud väljaminekud ei meeldi kellelegi. Aitame kuludel silma peal hoida. Määra limiidid kasvõi igale teenusgrupile eraldi.
Vaata lähemalt
Kõne haldamine
Kõne hoidmine ja vahekõne Tasuta
Kõne hoidmise ja vahekõne teenus võimaldab sul vastata poolelioleva telefonivestluse ajal uuele saabuvale kõnele nii, et eelmine kõne jäetakse ootele.
Vaata lähemalt
Kõne edasi ühendamine Tasuta
Kõne edasiühendusteenus võimaldab sul saabunud kõne teisele telefoninumbrile edasi ühendada.
Vaata lähemalt
Juhitav numbrinäit Tasuta
Juhitava numbrinäidu teenus võimaldab sul keelata oma telefoninumbri näitamist vastuvõtja telefoni ekraanil.
Vaata lähemalt
Koputus Tasuta
Koputus on teenus, mis võimaldab sul käimasoleva kõne ajal kuulda signaali, mis annab märku teise kõne sissetulekust. Soovi korral saad uuele kõnele vastata ehk teha vahekõne ja panna eelmine kõnepartner selleks ajaks ootele.
Vaata lähemalt
Üritatud kõne teavitus Tasuta
Selle teenuse abil saad teada kõnedest, mis pole su telefoni jõudnud.
Vaata lähemalt
Mobiil-ID kasutamine on lihtne: e-teenustesse saab siseneda igast võrguühendusega arvutist. Eraldi kasutajakontosid pole enam tarvis, sest kõikjal käib autentimine mobiiltelefoni abil.
Mugav ja käepärane: Mobiil-ID suurim eelis seisneb selles, et eraldi ID-kaardilugejat pole enam vaja. Mobiil-ID võimaldab pangakeskkondadesse siseneda ka otse telefonis.
Kiire ja turvaline: Mobiil-ID-ga toimingute tegemine on sama kiire või isegi kiirem kui PIN-kalkulaatori kasutamine. See on ka sama turvaline kui ID-kaardi kasutamine: isik tuvastatakse tänu rakendatavale tehnoloogiale ja PIN-koodidele. Mobiil-ID-d ei saa kopeerida ja sellega antud digiallkiri on ID-kaardiga antud digiallkirjaga samaväärne.
Mobiil-ID kuutasu on 1,03 eurot (koos KM-iga).
Mobiil-ID kasutamise lepingu saad sõlmida igas Elisa esinduses või iseteeninduses, kui sul on kehtiv ID-kaart, elamisluba või digi-ID.
Loe detailseid tingimusi (alates 02.07.2022)
Loe detailseid tingimusi (kuni 30.06.2022)
ID-pilet on Elisa ja Ridango AS-i ühisteenus, millega saad osta oma nutiseadmest peamiselt ühissõidukites kasutatavaid elektroonilisi pileteid.
ID-pileti teenust ei ole vaja eraldi aktiveerida.
Elektroonilise pileti kandja on ID-kaart või ühiskaart ning seda saab kasutada Tartu ja Tallinna ühissõidukites, Tallinna botaanikaaias, Tallinna linnamuuseumis, Tallinna loomaaias ja paljudes muudes kohtades.
Ühiskaarti saab kasutada ka Harjumaa ühissõiduki pileti ja Elroni rongipileti ostmiseks.
ID-pileti ostmisel lisandub teenustasu 0,32 eurot (KM-iga).
Pileti ostmiseks lae oma nutiseadmes alla Pilet.ee äpp, järgi äpi juhiseid ning vali makseviisiks mobiilinumber.
Piletite info leiad aadressilt www.pilet.ee.
Loe detailseid tingimusi
Eesti Loto - pilet telefonikõnega.
Lotopileteid saavad osta nii Elisa lepingulised kui ka kõnekaardi kliendid tingimusel, et klient on vanem kui 16 eluaastat.
Selleks et mobiiltelefoniga lotopiletit osta, peab sul olema loodud mängukonto Eesti Loto kodulehel.
Lotopileti ostmine maksab 2-4 eurot, millele lisandub teenustasu 0,20 eurot.
Keno mängimiseks helista numbril 17788*1 ja sulle väljastatakse Keno pliks-plaks-pilet.
Vikinglotto mängimiseks helista numbril 17788*2 ja sulle väljastatakse Vikinglotto pliks-plaks-pilet.
Bingo Loto mängimiseks helista numbril 17788*3 ja sulle väljastatakse Bingo Loto pliks-plaks-pilet.
Eurojackpoti mängimiseks helista numbril 17788*4 ja sulle väljastatakse Eurojackpoti pliks-plaks-pilet.
Täpse mängujuhendi leiad Eesti Loto kodulehelt.
Loe detailseid tingimusi
Kui oled oma seadme kaotanud või kuhugi unustanud, on sul võimalik selle asukoht kindlaks teha.
Teenus on kättesaadav kõigile, kellel on lubatud kasutada Elisa iseteenindust.
Seadme asukoht on leitav, kui seade on sisse lülitatud ja asub Elisa mobiilivõrgu levipiirkonnas Eestis.
Positsioneerimispäring maksab 0,19 eurot.
Positsioneerimisteenust on võimalik kasutada Elisa iseteeninduses.
Loe detailseid tingimusi
M-parkimise teenusega saad tasuda parkimistasu mobiiltelefoniga – mugavalt, kiirelt ja käepäraselt.
M-parkimisega ei ole vaja otsida piletiautomaate, piisab mobiiltelefoni olemasolust.
M-parkimise teenustasu on 0,50 eurot tehingu kohta, lisandub kindla tsooni ja teenusepakkuja parkimistasu.
Parkimiseks tuleb sul saata tekstsõnum auto numbri ja parkimistsooni nimega lühinumbrile 1902 ning parkimise lõpetamiseks helistada lühinumbrile 1903.
Loe detailseid tingimusi
E-kiri SMSina võimaldab sul suunata postkasti saabuvad e-kirjad SMSi kujul otse seadmesse. Tekstsõnumis kuvatakse iga kirja esimesed 305 tähemärki.
Light-paketiga on SMSide arv kuus kuni 3000 ja Premium-paketiga kuni 9000.
E-kiri SMSina Light-paketi kuutasu on 1,50 ja Premium-paketi kuutasu 2,50 eurot.
Teenuse tellimiseks külasta Elisa iseteenindust, astu läbi lähimast Elisa esindusest või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 600.
Loe detailseid tingimusi
Saldoinfo teenuse abil saad kontrollida, kui suure summa ulatuses oled poolelioleva kuu jooksul Elisa teenuseid kasutanud.
Saldoinfo kuulamine ja sõnumiga tellimine maksavad 0,19 eurot/tk (koos KM-iga).
Saldoinfo kuulamiseks helista teenusnumbril 1595 või saada lühisõnum sisuga „SALDO“.
Loe detailseid tingimusi
Saldoväljavõte annab ülevaate Elisa poolt sulle esitatud arvetest ja summadest, mida oled Elisale tasunud.
Saad valida sobiva perioodi, mille kohta ülevaadet soovid.
Saldoväljavõtte tellimine maksab 3,99 eurot (koos KM-iga).
Saldoväljavõtte tellimiseks astu läbi lähimast Elisa esindusest või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 600.
Loe detailseid tingimusi
Lepingu omanikuna saad saldoteavituse teenusega tellida automaatse teavituse juhuks, kui sinu määratud piirsumma on ületatud.
Teavitust on võimalik tellida kõigile sinu nimel olevatele telefoninumbritele.
Saldoteavitus on informeeriv teenus ega takista teenuste edasist kasutamist.
Saldoteavituse tellimine maksab 3,62 eurot, kuutasu pole.
Saldo väljavõtte tellimiseks külasta Elisa iseteenindust, astu läbi lähimast Elisa esindusest või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 600.
Loe detailseid tingimusi
Stopp on eraldi tellitav lisateenus, millega saad määrata enda või sinuga seotud telefoninumbritele teenuste tarbimise kuulimiidi.
Stopp on paindlik teenus, mis võimaldab lisada piiranguid teenusgruppide põhjal.
Teenus ei piira Mobiil-ID kasutamist.
Teenuse tellimine maksab 3,62 eurot, kuutasu on 1,00 eurot.
Limiiditeenuse Stopp tellimiseks külasta Elisa iseteenindust, astu läbi lähimast Elisa esindusest või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 600.
Loe detailseid tingimusi
Kõne hoidmise ja vahetamise teenus võimaldab jätta koputussignaali kuuldes pooleliolev kõne ootele ja vastata uuele sissetulevale kõnele. Samuti saad jätta ühe kõne ootele selleks, et alustada ise uut telefonikõnet. Kõne hoidmise ja vahekõne teenuse kasutamiseks peab sinu mobiiltelefon neid teenuseid toetama. Vajaliku info teenuse kasutamiseks leiad telefoni kasutusjuhendist.
Tasuta.
Teenust ei ole vaja eraldi aktiveerida: kõne ootele jätmise ja vahekõne võimalus on kaasas iga Elisa paketiga ja kõigile klientidele juba automaatselt avatud.
Edasiühendusteenus on kasulik näiteks siis, kui sulle helistav tuttav soovib saada sinu käest sõbra või kolleegi telefoninumbrit. Selle asemel et hakata telefonimälust vajalikku infot otsima, saad kõne kohe küsitud numbrile edasi ühendada.
Edasiühendusteenus eeldab, et sinu telefon toetab seda funktsiooni. Vajaliku info leiad telefoni kasutusjuhendist.
Kõne edasi ühendamisel kehtib kõne suunamise tariif. Elisa lepingulistele mobiiliklientidele on suunamine Elisa lepinguliste mobiiliklientide numbritele tasuta. Helistaja, kelle kõne suunatakse edasi, maksab enda alustatud kõne eest selle lõppemiseni. Kui edasiühendatud kõne vastuvõtja telefonile ei vasta, tuleb kõne edasiühendajale tagasi.
Tasuta.
Kõne edasiühendusteenust ei ole vaja tellida, see on automaatselt avatud iga Elisa kõnepaketiga. Vajalik on vaid, et sinu mobiiltelefon toetaks kõne suunamise funktsiooni.
Loe detailseid tingimusi
Numbrinäidu näitamist või mittenäitamist saad püsivalt määrata telefoni menüüs. Ühekordselt saad numbri peitmise aktiveerida ka teenuskoodiga iga konkreetse kõne puhul eraldi, kui valid helistades telefoninumbri ette kombinatsiooni #31#.
Näide: kui soovid telefoninumbrile 56 123 123 helistada nii, et sinu number ei oleks kõne vastuvõtjale nähtav, vali number kujul #31#56123123.
Tasub teada! Numbrinäitu saab piirata ainult kõnede puhul. Tekstsõnumeid saates on sinu number sõnumisaajale nähtav ka siis, kui oled telefoni menüüs seadistanud oma numbri mittenäitamise. Välismaal helistades toimib numbrinäit juhul, kui seda teenust toetab kohalik mobiilsideoperaator. Juhitava numbrinäidu teenuse kasutamise juhised leiad telefoni kasutusjuhendist.
Tasuta.
Juhitava numbrinäidu teenust ei ole vaja tellida: see on automaatselt avatud kõigile Elisa klientidele.
Oled aktiveerinud koputuse ja sulle helistatakse siis, kui oled hõivatud teise telefonivestlusega, kostub sinu telefonis koputussignaal. Saad otsustada, kas paned käimasoleva kõne ootele ja vastad uuele kõnele või jätkad käimasolevat vestlust uut kõnet alustamata. Koputussignaal on kosta ainult sulle, mitte sinu vestluspartnerile.
Kuni selleni, kui otsustad, kas kõnele vastata või sellest loobuda, kuuleb uus helistaja telefonis kutsuvat tooni. Uuele kõnele vastamisest keeldudes katkeb kutsuv toon ja helistaja kuuleb teadet: „Mobiiltelefon, millele te helistate, on hetkel hõivatud. Palun oodake või helistage uuesti mõne hetke pärast.” (Tavaolukorras kuuleks helistaja sellisel juhul kinnist tooni.)
Tasub teada! Koputus jõustub pärast aktiveerimist ja kehtib kuni selle tühistamiseni.Koputussignaali kuuleb käimasoleva kõne ajal ainult see, kellele uus kõne saabub. Kuni koputusteenust pole aktiveeritud, kuuleb uus helistaja kinnist tooni. Samal ajal kui vastuvõtja kuuleb koputust, kuuleb sissehelistaja kutsetooni (mitte kinnist tooni). Koputus ei toimi, kui kasutatakse suunamist „kõne suunamine, kui telefon on kinni”.
Tasuta.
Teenus on automaatselt avatud kõigile Elisa kõnepakettide kasutajatele ega vaja eraldi tellimist.
Koputusteenust saad aktiveerida:
telefoni menüüs: paljudel telefonidel on menüüs vastav toiming koputusteenuse aktiveerimiseks, täpsem info on telefoni kasutusjuhendis;
operaatorkoodiga: vali telefonis kood
* 4 3 # (koputuse aktiveerimine)
# 4 3 # (koputuse tühistamine).
Elisa iseteeninduses – „Teenused ja seadmedˮ -> vali telefoninumber -> vali „Võrguteenused ja suunamisedˮ -> Koputus
Saad SMS-iga teate ebaõnnestunud kõnest, juhul kui su telefon:
oli levist väljas;
oli välja lülitatud;
oli kinni, st sul oli parasjagu teine kõne pooleli;
asus ülekoormatud levipiirkonnas.
Tasuta.
Üritatud kõne teavituse teenuse saad aktiveerida Elisa iseteeninduses: vali „Teenused ja seadmedˮ -> vali telefoninumber -> vali „Võrguteenused ja suunamisedˮ -> Lülita sisse „Üritatud kõne teavitusˮ.
Kontaktid ja esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Keeleversioonid
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS