Liigu edasi põhisisu juurdeLigipääsetavus
Est
Pyc
EraklientÄriklient
IT-teenused
Wifi lahendusedKontori küberturveTöökoha küberkaitseMicrosoft 365Töökoha haldusPilvevarundusServer teenusenaServerimajutusVirtuaalserverNIS2 direktiivIT taristu haldusSpetsialist teenusenaKonsultatsioon ja migratsioonKüberturbelahendusedVõrgulahendusedServeridAndmemassiividVarundamineVirtualiseerimineRiistvara garantii ja hooldusIT teenuste partnerid
Halda oma teenuseid ja seadmeid
E-pood
Elisa e-poodElisa jõulupakkumisediPhone 17 seeriaSamsung S25 seeriaUued tootedNutitelefonidKõnetelefonidMobiiltelefonide lisatarvikudRuuterid, WiFi seadmedTahvelarvutidArvutidMonitorid, dokidTarvikudTeleviisorid ja projektoridSoundbar ja kodukinoMängurileSeikluskaameradTV kinnitusedTarvikudNutikelladKõrvaklapid ja kõlaridNutikontorIlu ja TervisKõnekaardi tootedKasutatud seadmed
Internet
Iseseisev 5GNutipaketidArvutis ja tahvlisInterneti lisamahtElisa IoTStaatiline IPInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibidesMobiilne internetPüsiinternetPüsiinterneti teenusetase (SLA)
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõne
NutipaketidInternet, kõne ja sõnumid välismaal viibidesKõne Eestist välismaa numbriteleLiitu ElisagaElisa RingGrupi SMSKõneteenusnumberKontoritelefonMobiilne kontoritelefonIP CentrexKõne Eestist välismaa numbritele
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Lisateenused
Mobiil-IDMultiSIMMugavusteenused ja kõne haldamineElisa NetivalvurNutikindlustusGrupi SMSElisa FIX KasutusrentElisa Stage konverentsiplatvorm
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avalehtTeenused ja seadmedTellimuste ajaluguTeenuste kasutajad ja nende volitusedArved ja makseajaluguJooksva kuu tarbimineKasutatud teenuste väljavõteArveldus- ja teavituskanalidTeavitused
Kersti Kuusksalu: “Varukoopiatest üksi on vähe kasu, kui keegi nendega midagi pihta ei oska hakata”
Tulevikule mõtlevates ettevõtetes on tavapärane, et andmetest tehakse vähemalt mõõduka regulaarsusega varukoopiaid. Ent täpselt nagu on levinud varundamine, on…
Kui juhil pole aega mõelda, pole tal tegelikult aega juhtida
Juht, kes liigub üksnes koosolekult koosolekule, ei juhi enam, vaid koordineerib. Selline tööpäev võib küll näida täisväärtuslikuna, ent tegelikult tähendab see…
Artur Praun: kuidas hinnata töötaja väärtust, kelle panust Excelisse panna ei saa?
Tänapäeva tööelu on järjest koostööpõhisem. On vähe rolle, mis töötaks vaakumis ning eriti hübriidtöö kontekstis on tiimi omavaheline dünaamika suuresti see, mis…
Tagasiside ei ole kingitus, vaid töövahend – see vajab süsteemi, mitte juhuslikkust
Tagasiside andmine on midagi, mille olulisust suudab mõista iga juht ja iga töötaja. Ent enamasti kui tagasidest räägitakse, peetakse silmas kiitust või…
Tööandja tegelik bränd ei saa iial sündida plakatit kujundades, vaid ainult juhtide käe all
Tööandja kuvand on midagi, millest räägitakse tihti ja millega suur osa firmadest teadlikult tegeleb. Turundus- ja kommunikatsioonitöötajad näevad igapäevaselt…
Teamsis kellegi rohelise täpi jälgimine ei ole paindlik töökorraldus
Paindlik töökorraldus tähendab, et töötaja saab oma tööaega ja -kohta osaliselt ise juhtida ning tulemused loevad rohkem kui pidev kohalolek. Kuid kui paindlikkus…
Suurim vale küberturbes: “Meid see värk ei puuduta”
Suurim risk ettevõtte küberturvalisusele ei ole mõni tehniline viga, vaid enesepettus. Kuigi turvamuredest kuuleb pidevalt, elavad paljud organisatsioonid seni…
Kontor ei tohi olla vaikne serveriruum – kui keegi ei suhtle, on probleem suurem kui arvata oskad
Tänapäeva töömaailmas on loomulik, et suur osa tööst ongi omaette arvuti taga nokitsemine, mida on üsna tihti mugavaim teha kodukontorist või vaikses eraldatud…
Kui töötaja kasutab AI-d rohkem kui juht, on organisatsioon juba vales suunas liikumas
Tehisintellektist räägitakse täna igas organisatsioonis nii ohust kui abilisest. Samal ajal valitseb paljudes ettevõtetes aga olukord, kus tehnoloogiat katsetavad…
Töötaja, kes ei küsi kunagi abi, pole alati tugev – vahel on see hoopis ohumärk
Pea igas organisatsioonis on töötajaid, kes jäävad silma oma vaikse visadusega. Need on inimesed, kes ei küsi kunagi abi, ei koorma kolleege ega juhte muredega,…
Kasv ei lõpe kunagi: Kuidas juhina areneda, kui oled juba tippu jõudnud?
Juhtimise üks paradokse on see, et mida kõrgemale tõustakse, seda vähem on neid, kes otse ja ausalt tagasisidet annavad. Mitte pahatahtlikkusest, vaid seetõttu, et…
Toksiline lojaalsus – kui heal töötajal lastakse vaikides läbi põleda
Töötaja, kes on alati valmis appi tulema, ei kurda kunagi ja kelle peale saab igas olukorras kindel olla – selline inimene tundub iga juhi unistus. Paraku võib just…
Kontaktid ja esindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKeeleversioonidKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS