Põhisisu algus
IT uudised
Elisa pälvis Cisco aasta partneri tiitli
Elisa pälvis Cisco aasta partneri tiitli
Tehnoloogiahiid Cisco tunnustas Elisat kui oma parimat koostööpartnerit Eestis, andes ettevõttele kaks prestiižset auhinda - Aasta Partner ja Aasta Turvalise Võrgu…
Joosep Põllumäe: iga juht peaks üritama mõista, miks keegi päriselt ta tiimist lahkuda otsustas
Joosep Põllumäe: iga juht peaks üritama mõista, miks keegi päriselt ta tiimist lahkuda otsustas
Kõik inimesed, keskkonnad ja ettevõtted omavahel ei sobi ning igas ettevõttes tuleb varem või hiljem ette töötajate lahkumist. Elisa valdkonnajuht Joosep Põllumäe…
Keishy Margus: sõbra soovitused võivad olla tõhusamad kui kümme värbamiskampaaniat kokku
Keishy Margus: sõbra soovitused võivad olla tõhusamad kui kümme värbamiskampaaniat kokku
Parimate töötajate värbamiseks peavad ettevõtted pingutama ka ajal, mil tööturul on jõuõlg hakanud kalduma tööandjate poole. Kui silma paistmiseks töötavad hästi…
Joosep Põllumäe: läbipõlemise vältimine on töötaja ja juhi jagatud vastutus
Joosep Põllumäe: läbipõlemise vältimine on töötaja ja juhi jagatud vastutus
Läbipõlemine ei hüüa tulles ja kõige sagedamini põlevadki läbi just need, kes selle peale kõige vähem mõtlevad. Kui tavaliselt räägitakse läbipõlemise ennetamiseks…
Kristiina Kaldre: spetsialisti ja tippspetsialisti puhul ei pruugi erialased teadmised erinedagi – pehmed oskused on need, mis annavad eelise
Kristiina Kaldre: spetsialisti ja tippspetsialisti puhul ei pruugi erialased teadmised erinedagi – pehmed oskused on need, mis annavad eelise
Tehnilistes rollides töötavate inimeste koolitamisest ja enesearengust rääkides keskendutakse eeskätt kõigele sellele, mis on spetsiifiline nende töö jaoks. Samas…
Kolm aastat vabasid suvereedeid: kuidas neljapäevane töönädal suurfirmas sisse juurutati?
Kolm aastat vabasid suvereedeid: kuidas neljapäevane töönädal suurfirmas sisse juurutati?
Neljapäevane töönädal suveperioodil on Elisa tehnoloogiaüksuse jaoks juba traditsiooniks saanud ning iga aastaga on nii töötajate tulemused kui rahulolu paindliku…
Elisa IT-juht: kui suur ohumärk see tööandjale olema peaks, kui keegi on iga 1-2 aasta tagant tööd vahetanud?
Elisa IT-juht: kui suur ohumärk see tööandjale olema peaks, kui keegi on iga 1-2 aasta tagant tööd vahetanud?
Tänaseks on muutunud tavaliseks, et inimesed vahetavad tööd võrdlemisi regulaarselt. Samas rõhutab Elisa IT-juht Villu Teearu arvamusloos, et kuigi keegi ei eelda…
IT-juht: mis tegelikult juhtub, kui sa uue töötaja sisseelamisperioodi lootusetult vussi keerad?
IT-juht: mis tegelikult juhtub, kui sa uue töötaja sisseelamisperioodi lootusetult vussi keerad?
Uute töötajate sisseelamine ehk onboarding on igas ettevõttes äärmiselt oluline protsess, mille läbiviimise edukusest sõltub nii uue inimese esmamulje firmast kui…
Joosep Põllumäe: mis juhtub, kuid tehniliste inimeste juht tegelikult oma valdkonnast midagi ei tea?
Joosep Põllumäe: mis juhtub, kui tehniliste inimeste juht tegelikult oma valdkonnast midagi ei tea?
Tehniliste inimeste juht ei küll pea tingimata oskama kirjutada koodi sama hästi kui tema alluvuses töötav spetsialist, ent isegi parimate juhtimisoskustega inimene…
Joosep Põllumäe: liiga palju töötajaid värbab firma, kes ei saa ise ka aru, kuidas seal tegelikult töötatakse
Joosep Põllumäe: liiga palju töötajaid värbab firma, kes ei saa ise ka aru, kuidas seal tegelikult töötatakse
Meeskonna suuruse ja koosseisu planeerimine on väljakutse, millega peab rinda pistma iga juht. Kui majas on inimesi liiga vähe, jäävad asjad toppama, ent kui…
IT-juht: ka kõige kogenumatel tippspetsialistidel on äksi täis Z-põlvkonnalt palju õppida
IT-juht: ka kõige kogenumatel tippspetsialistidel on äksi täis Z-põlvkonnalt palju õppida
Viimaste aastate jooksul on Z-põlvkond järjest aktiivsemalt tööturule sammunud ning mitmed neist juba jõudnud ka oma karjääris punkti, kus nende tööstiil ja…
IT-juht: töötaja areng ei saa olla kunagi vaid juhi või ettevõtte südameasi
IT-juht: töötaja areng ei saa olla kunagi vaid juhi või ettevõtte südameasi
Kui töö käigus õppimine on midagi, millega tuleb arvestada pea iga ameti puhul, siis mida spetsiifilisemaks muutub roll, siis seda olulisemaks muutub töötaja huvi…