Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Töö blogi

Artikli autor Renata Smirnov

Renata Smirnov: kuidas soodustada töötaja arengut kiirelt muutuvas keskkonnas?

See, mis oli eile uus, võib olla juba homme aegunud. Maailm muutub, eriti kriisides, meeletu kiirusega. Kuidas saab juht oma inimeste arengut ja uute teadmiste…
123

Kuidas kolleege asendades mitte ülesannete kuhja alla mattuda?

Igaüks meist on ilmselt korra või paar enda töö kõrvalt ka puhkusel olevat kolleegi asendanud. Kuidas suurenenud töökoormusega toime tulla ja nutikalt aega…
Artikli autor Heli Missik

Hea klienditeenindus ei ole küsimus-vastus stiilis suhtlus

Tänapäevane klienditeenindus ei ole vaid kliendi küsimustele vastamine. Mis eristab tänast silmapaistvat klienditeenindust lihtsalt klientide teenindamisest? Olles…
Artikli autor Marika Raiski

Elisa sise-coach: miks on kõike ise otsustav juht tegelikult tiimi arengu pidur?

Kõik juhid soovivad, et nende töötajad oleksid võimalikult hästi motiveeritud oma tööd tegema. Teadmatusest võib aga hoopis juhtuda nii, et juht on oma inimeste…
Artikli autor Jelena Tamm

Mängulisus tööl aitab tiime avada ja tugevamaks muuta

Visualiseerimine ja mängulisus kui juhi tööriistad võimaldavad luua tugevaid ja ühtseid tiime ning panna inimesi enda tugevusi paremini tunnetama. Samas on need…
Artikli autor Kadi Laansoo

Tänane klienditeenindaja on laia silmaringiga ja süsteemne

Mida täna klienditeeninduse töö inimesele ja tema arengule pakub ja miks on ettevõtte jaoks oluline, et klienditeenindus hästi töötaks? Tihti arvatakse, et…
Artikli autor Keishy Margus

Tööle sisseelamine ja värbamine: kuidas seda kaugtööajastul teha?

Millele peaks tähelepanu pöörama värbamisel ja inimestevahelisel suhtlusel, kui silmast silma puututakse kokku harvemini ja töötajad on suurema osa ajast…
Tehnik tahvelarvutiga

Kuidas digitaalne assistent Elisa tehnikud igapäevasest lisatööst päästis ja poole aastaga üle 80 000 paberi säästis?

Kuidas päästis personaalne digitaalne assistant (PDA) tehnikud igapäevasest lisatööst ning aitas poole aastaga säästa üle 80 000 paberi? Viis aastat tagasi…
Jaanika Lehenurm

Perepea, tudeng või lihtsalt õhtuinimene? Kolm põhjust, miks teha müügitööd õhtuti

Milliseid eeliseid pakub müügitöö õhtuses vahetuses ja kellele see sobib, selgitab Elisa telemüügivaldkonna personalispetsialist Jaanika Lehenurm. “Kõigile…
Paul Richard Lettens

Miks me nii vähe küsimusi julgeme küsida?

Igaüks näeb tööd ja suhtub sellesse erinevalt. Kes tahab kõrge lennuga ja otsejoones juhiks saada, kes kulgeda mugavustsoonis ja oodata paremat aega, kes aga otsib…
Keishy Margus

Iga kandidaat väärib personaalset tagasisidet

Kuidas korraldada uue töötaja leidmiseks konkursse nii, et see on meeldiv protsess nii potentsiaalsele kandidaadile kui ka tööandjale ning kõik sellest kokkuvõttes…
Sigrid Mõisavald

Elisa personalipartner: mis on need alused, mis tagavad töö telekomisektoris?

Telekomi valdkond võib esialgu tunduda väga spetsiifiline ning paratamatult kipub tekkima mõte: „Tundub huvitab, aga mul ei ole mõtet kandideerida, sest mul pole…
Kaija Teemägi

Kaija Teemägi: kiiremini, kõrgemale, kaugemale! Kas ikka peab ja kuidas?

Kui praegu tegeleme veel tööstressi või läbipõlemise tagajärgedega, siis kiiremini-kõrgemale-kaugemale-mentaliteet peaks asenduma eluterve eneseteostamisega, ilma…
Kaija Teemägi

Kaija Teemägi: ka töötajatele tuleb väärtuspakkumine läbi mõelda nagu klientidelegi

Elisa Eesti organisatsioonikultuuri loomisel on üheks olulisemaks juhtmõtteks saanud lause „tööelu on elamust väärt“. Just nii, nagu mõeldi läbi brändi väärtused…
Jaanika Mets

Üks näeb enda tööd kui kohustust, teine võimalust

Täna tajuvad töötajad enda väärtust rohkem kui varem ja sellega peavad arvestama ja sammu pidama ka tööandjad. Hea palk on oluline, aga ei ole enam ainuüksi määrav…
Joosep Rooso

Töö suveks maakoju kaasa? 5 nõuannet, kuidas seada sisse mõnus ajutine kontor

Eestimaalaste seas populaarne väljend „täna oli see üks ja ainus ilus suveilm ja mina olin sellel ajal kontoris” ei pea tänapäeva tööviiside juures enam paika.…
Kristina Judina

Juhi põhimõte “nii on, nagu mina ütlen” on eilne päev

Klienditeeninduse töös, olenemata valdkonnast, saab üldjuhul head muljet jäta vaid korra. Selleks, et töötaja oleks õnnelik ja rahulolev ning suudaks kliendile…
Kaija Teemägi

Juhist saab hea juht alles siis, kui ta suudab ennast juhtida

Ühestki juhist ei saa suurepärast juhti seni, kuni tal puudub enesejuhtimise oskus. Kuidas täita oma igapäevaseid ülesandeid nii, et kogu selles suures tööde…
Riina Ilves ja Sigrid Mõisavald

Uue töötaja sisseelamisel on võtmeroll juhil

Praeguses tööjõupuuduses, kus on keeruline häid töötajaid leida, on veelgi olulisem oskus nende tööletulek sujuvaks muuta ja neid hoida, ütlevad Elisa…
Kaija Teemägi

Kaija Teemägi: paindlike tööviiside edendamine olgu iga juhi südameasi

Hiljuti kuulutati välja selleaastased kaugtöö tegija märgise saanud ettevõtted, kes väärtustavad aja- ja kohapaindlikku töökorraldust. Just ettevõtte juhtidel on…
Kertu Kriisk

Kuidas saada töötajaid lennukaid ideid genereerima?

Lennukad ideed saavad tiivad vaid ettevõttes, mille kultuur tervitab uusi mõtteid ja mõtlejaid, olenemata ametikohast. Olgu selleks raamatupidaja, tehnik,…
Kaija Teemägi

5 väljakutset kaugtööd tegevatele ettevõtetele

Kaugtöö on Eesti ettevõtetes jõudsalt kanda kinnitamas. Seda näitab nii statistika kui ka organisatsioonide värbamiskommunikatsioon. Millised on aga peamised…
Anu Eha

Anu Eha eduka ettevõtte alusest: kui tahad oma inimesi hoida, tuleb neid kuulata

Tänase eduka ettevõtte tunnusteks on kaasamine, dialoog oma töötajatega ja arenguvõimaluste loomine, kirjutab Elisa jaemüügi valdkonna juht Anu Eha. Kujutame…
Naine sülearvutiga

Oskused on õpitavad, isiksust ei muuda

Muutunud tööjõuturu olukorras ei saa pidada talendijahti ainult suurepärastele oskustele, vaid aina enam mängivad rolli hoiakud. Praegusel väljakutseid pakkuval…
Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Projekteerijale ja arendajale For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.