Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Elisa lühendab kõnekeskuse lahtiolekut klientide eelistustest lähtuvalt

10.02.2021

Elisa lühendab kõnekeskuse lahtiolekut klientide eelistustest lähtuvalt

Tulenevalt klientide eelistustest lühendab Elisa kõnekeskuse lahtiolekuaegasid. Alates esimesest märtsis on kõnekeskus avatud iga päev 8.00-21.30.

Elisa teenindusvaldkonna juht Kristina Judina sõnab, et varasem pikem lahtiolekuaeg võimaldas küll klientidel sisuliselt terve päeva Elisaga ühendust võtta, kuid kõnede hulk varahommikul ja hilisõhtul on viimaste aastatega märgatavalt langenud. „Sama tagasisidet oleme saanud ka kõnekeskuse töötajatelt ja oleme seda muudatuse puhul arvesse võtnud.“

Seega varahommikused ja hilisõhtused ajad graafikus muutuvad ning edaspidi on seetõttu rohkem töötajaid populaarsetel kellaaegadel kliente abistamas. Rikkest ja SIM-kaardi kadumisest saab endiselt Elisat teavitada ööpäevaringselt.

Seotud märksõnad

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja teistele operaatoritele For carriers Pressiinfo

 

 

 

 

 

 

 

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.