Elisa lühendab kõnekeskuse lahtiolekut klientide eelistustest lähtuvalt
Tulenevalt klientide eelistustest lühendab Elisa kõnekeskuse lahtiolekuaegasid. Alates esimesest märtsis on kõnekeskus avatud iga päev 8.00-21.30.
Elisa teenindusvaldkonna juht Kristina Judina sõnab, et varasem pikem lahtiolekuaeg võimaldas küll klientidel sisuliselt terve päeva Elisaga ühendust võtta, kuid kõnede hulk varahommikul ja hilisõhtul on viimaste aastatega märgatavalt langenud. „Sama tagasisidet oleme saanud ka kõnekeskuse töötajatelt ja oleme seda muudatuse puhul arvesse võtnud.“
Seega varahommikused ja hilisõhtused ajad graafikus muutuvad ning edaspidi on seetõttu rohkem töötajaid populaarsetel kellaaegadel kliente abistamas. Rikkest ja SIM-kaardi kadumisest saab endiselt Elisat teavitada ööpäevaringselt.
Seotud märksõnad