Elisa esindustes on nüüd võimalik end tuvastada digitaalselt
Elisa on teinud järjekordse sammu mugavama ja turvalisema klienditeeninduse suunas – kõigis Elisa esindustes on nüüd võimalik kliendil end tuvastada ka digitaalselt. Uus lahendus võimaldab kasutada Mobiil-ID või Smart-ID-d, pakkudes kiiret, mugavat ja turvalist alternatiivi füüsilise dokumendi alusel tuvastamisele. Vajaduse muudatuse järele tingis klientide soov.
Digitaalne tuvastamine võimaldab klientidel oma isikut kinnitada kontaktivabalt ja turvaliselt ka olukorras, kui dokumenti parasjagu käepärast ei ole. Protsessi viib läbi Elisa tehisintellekt Annika, mis kasutab kõrgemaid turvastandardeid, tagades kliendiandmete kaitse ja usaldusväärsuse. Kasutades Mobiil-ID või Smart-ID autentimist, viiakse tuvastamine läbi Eesti riiklikult tunnustatud ja turvaliste lahenduste abil.
Elisa erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni sõnul on kõik vajalik kolinud meie nutitelefonidesse ja dokumente kantakse kaasas järjest vähem.
“Elisa teeninduskohad asuvad kaubanduskeskustes, kuhu inimesed tulevad tavaliselt tegema ka muidu sisseoste. Toidupoes ostud skaneerivad nad nutitelefonis asuva puldiga, nende eest tasuvad nad pangakaardiga, mis on samuti telefonis. Siis äkitselt küsitakse neilt dokumenti, kui nad astuvad meie kauplusesse – saime aru, et see pole enam vajalik, sest turvaline ja mugav alternatiiv on olemas,” selgitas ta uuenduse tagamaid.
Mobiil-ID või Smart-ID on digitaalne isikutunnistus sinu nutiseadmes, millega saad turvaliselt e-keskkondadesse siseneda, lepinguid sõlmida, makseid teha ja digiallkirja anda. Mobiil-ID-ga antud digiallkiri (PIN2 sisestamine) on võrdne omakäelise allkirjaga, mistõttu on oluline alati veenduda, et mobiiltelefoni saadetud kontrollkood ühtib e-teenuse pakkuja ekraanil kuvatava koodiga. PIN-koode tuleb hoida salajas ja mitte jagada kolmandatele isikutele.
Kui tuvastamine on edukalt lõpule viidud, saab klienti teenindada samadel tingimustel, nagu füüsilise isikut tõendava dokumendi alusel. See uuendus aitab tagada kiirema ja sujuvama kliendikogemuse ja pakub paindlikkust erinevates teenindusolukordades.
Elisa jätkab innovaatiliste lahenduste arendamist, et pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teeninduskogemust.