Põhisisu algus
Server teenusena teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Kliendile Elisa kuuluvuses olevate serverite (k.a. võrguketta seadmete) rentimine. Serverite paigaldamine Kliendi asukohas kuni 8 tunni ulatuses Serveri üleandmine, vastuvõtmine ja paigaldamine Server paigaldatakse ja antakse Kliendile üle Lepingus märgitud asukohas. Serveri kasutamiseks vajalik dokumentatsioon edastatakse kliendile e-maili teel. Elisa saadab serveri dokumentatsiooni Kliendile hiljemalt viis (5) tööpäeva enne kokkulepitud paigalduspäeva. Serveri paigaldamise kohustus lasub Elisal. Server loetakse üleantuks Kliendi poolt vastuvõtmisega vastavalt punktis 2.7 kirjeldatule. Kliendil on kohustus kokkulepitud paigalduse päevaks ette valmistada paigaldamiseks vajalik keskkond vastavalt Elisa edastatud serveri dokumentatsioonis antud juhistele. Elisa paigaldab serveri tööajal, s.o E-R kell 8.30 kuni 17.00, kui Pooled ei ole kokku leppinud teisiti. Klient kohustub võimaldama Elisale juurdepääsu oma ruumidesse serveri paigaldamiseks kokkulepitud aegadel. Server loetakse vastuvõetuks Kliendi asukohta paigaldamise kuupäeval. Kui Klient esitab peale paigaldust Elisale pretensiooni serveri paigalduse nõuetele mittevastavuse tõttu, kõrvaldab Elisa puudused esimesel võimalusel ja vajadusel korrigeerib teenuse arveldust. Puudused, mis ei takista serveri kasutamist, ei anna alust serveri vastuvõtmisest keeldumiseks ning kuuluvad kõrvaldamisele serverile antud garantii raames. Serveri juhusliku hävimise riisiko läheb Kliendile üle koos serveri valduse üleandmisega. Serveri üleandmine, vastuvõtmine ja paigaldamine Klient kasutab ja säilitab serverit ning selle pakendit selliselt, et oleks välistatud selle hävimine, rikkumine, kaotsiminek ja vargus. Klient peab Elisaga eelnevalt kooskõlastaama serverile planeeritavad muudatused (sh konfiguratsioonis) ja parendused. Kui Lepingu kehtivuse ajal ilmneb serveril rike, mis ei ole tingitud Kliendi poolsest tegevusest või tegevusetusest, kohustub Elisa serveri rikke kõrvaldama omal kulul ja mõistliku aja jooksul. Mõistlikuks ajaks loetakse üldjuhul kaks (2) nädalat, kuid olenevalt vea iseloomust võib rikke parandamine võtta kauem aega. Kordategemise aeg lepitake Kliendiga kokku igakordselt sõltuvalt rikke olemusest ja serveri tootja poolt antud tähtaegadest. Klient on kohustatud viivitamatult Elisat informeerima serveri rikkest, vargusest, kaotsiminekust, hävimisest või kahjustumisest ning hüvitama Elisa nõudmisel serveri rikkumise, varguse, kaotsimineku, hävimise või kahjustumisega Elisale tekitatud kahju Lepingus fikseeritud serveri maksumuse ulatuses. Rikkele, mis nõuab Elisa tehniku visiiti Kliendi (serveri) asukohas, on Elisal õigus rakendada väljasõidu eest lisatasu tingimusel, et server asub teenuskeskusest kaugemal kui 50 km. Kui rike seisneb serveri komponendi vahetamises, mis on Kliendile mõistlikult jõukohane, kohustub komponenti vahetama Klient. Lepingu lõppemine ja ülesütlemine Kui Elisa või Klient ei avalda teisele Poolele üks kuu enne Lepingu tähtaja soovist lõpetada Leping ja Klient jätkab pärast Lepingu tähtaja möödumist serveri kasutamist, loetakse Leping kehtivaks kuni tootjapoolse toote eluea lõpuni (EOL), s.t. tootja peatab toote osade, teenuste või tarkvaravärskenduste turustamise, müügi või varustamise. Lepingu lõppemisel on Klient kohustatud serveri Elisale tagastama samas seisundis ja komplektsuses, milles Klient serveri sai, võttes arvesse normaalset kulumist. Serveri(te) tagastamisel annab Klient otsese valduse üle Elisale, pärast mida teostab Elisa tagastatud serveri seisukorra kontrolli. Kui kontrolli tulemusena selgub, et tagastatud server on Kliendi poolt rikutud ja puudused ei ole tekkinud tavapärase kasutamise tulemusena, kohustub Klient Elisa nõudmisel hüvitama serveri töökorda seadmise ja/või tasuma hüvitist serveri väärtuse ulatuses. Elisal on õigus serveri seisukorda kontrollida ning Kliendile sellekohane nõue esitada hiljemalt ühe (1) kuu jooksul arvates serveri tagastamise kuupäevast. Klient peab teatama Elisale Lepingu lõppemisest seitsme (7) päeva jooksul aja, millal Klient võimaldab Elisal serveri ära viia. Kui Klient seda ei tee, teatab Elisa Kliendile ise serveri äraviimise aja ning Klient kohustub tagama Elisale määratud ajal serverile juurdepääsu. Muul juhul tagastab Klient serveri Lepingus näidatud asukohas Lepingus sätestatud tingimustel. . Enne serveri tagastamist tuleb Kliendil veenduda, et serveril ei asuks Kliendi andmeid. Elisa ei vastuta Kliendi andmete eest. Elisa kirjutab tagastatud serveri kettad üle serveri seisukorra kontrolli käigus, mille tagajärjel kliendi andmed kustuvad. Kui Klient ei soovi serverit oma andmetest puhastada on võimalik Kliendil osta serveri kettad välja. Kui Klient rikub serverite tagastamise kohustust, on Elisal õigus nõuda viivist 0,5% serverite maksumusest iga serverite tagastamisega viivitatud päeva eest arvates serveri üleandmise kohustuse tekkimise päevast. . Kui Klient rikub serverite tagastamise kohustust ja Elisa on andnud Kliendile nimetatud kohustuse täitmiseks täiendava tähtaja ning Klient ei ole vaatamata sellele servereid kahe (2) kuu jooksul Elisa poolt vastavasisulise kirjaliku pöördumise väljastamisest tagastanud, loetakse, et Elisa on viivituse tõttu kaotanud huvi serverite tagasi saamise vastu ning tal on õigus nõuda Kliendilt serverite tagastamise asemel kahju hüvitamist serverite väärtuse ulatuses. . Kliendi poolt tasumisele kuuluva rendi, kahjuhüvitise või muu maksmisele kuuluva summa tasumiseks esitab Elisa Kliendile arve, mille Klient on kohustatud tasuma sellel märgitud tähtajaks. Lisateenuste tellimine Kliendil on õigus tellida Teenusele juurde tasulisi töid ja teenuseid sh: iLO seadistamine OS seadistamine Windows või Linux-UNIX operatsioonisüsteemi administreerimine Microsoft SPLA litsentsid (ainult koos teenusega p 5.1.3).
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Pöördumise alus Maksimaalne reageerimisaeg Tööajal Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi Muudatuse soov Kuni 8 tundi Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.