Teenuse kirjeldus
Kliendile Elisa kuuluvuses olevate serverite (k.a. võrguketta seadmete)
rentimine.
Serverite paigaldamine Kliendi asukohas kuni 8 tunni ulatuses
Serveri üleandmine, vastuvõtmine ja paigaldamine
Server paigaldatakse ja antakse Kliendile üle Lepingus märgitud asukohas.
Serveri kasutamiseks vajalik dokumentatsioon edastatakse kliendile e-maili
teel. Elisa saadab serveri dokumentatsiooni Kliendile hiljemalt viis (5) tööpäeva
enne kokkulepitud paigalduspäeva.
Serveri paigaldamise kohustus lasub Elisal. Server loetakse üleantuks Kliendi
poolt vastuvõtmisega vastavalt punktis 2.7 kirjeldatule.
Kliendil on kohustus kokkulepitud paigalduse päevaks ette valmistada
paigaldamiseks vajalik keskkond vastavalt Elisa edastatud serveri
dokumentatsioonis antud juhistele.
Elisa paigaldab serveri tööajal, s.o E-R kell 8.30 kuni 17.00, kui Pooled ei ole
kokku leppinud teisiti.
Klient kohustub võimaldama Elisale juurdepääsu oma ruumidesse serveri
paigaldamiseks kokkulepitud aegadel.
Server loetakse vastuvõetuks Kliendi asukohta paigaldamise kuupäeval. Kui
Klient esitab peale paigaldust Elisale pretensiooni serveri paigalduse nõuetele
mittevastavuse tõttu, kõrvaldab Elisa puudused esimesel võimalusel ja
vajadusel korrigeerib teenuse arveldust.
Puudused, mis ei takista serveri kasutamist, ei anna alust serveri
vastuvõtmisest keeldumiseks ning kuuluvad kõrvaldamisele serverile antud
garantii raames.
Serveri juhusliku hävimise riisiko läheb Kliendile üle koos serveri valduse
üleandmisega.
Serveri üleandmine, vastuvõtmine ja paigaldamine
Klient kasutab ja säilitab serverit ning selle pakendit selliselt, et oleks välistatud
selle hävimine, rikkumine, kaotsiminek ja vargus.
Klient peab Elisaga eelnevalt kooskõlastaama serverile planeeritavad
muudatused (sh konfiguratsioonis) ja parendused.
Kui Lepingu kehtivuse ajal ilmneb serveril rike, mis ei ole tingitud Kliendi
poolsest tegevusest või tegevusetusest, kohustub Elisa serveri rikke
kõrvaldama omal kulul ja mõistliku aja jooksul. Mõistlikuks ajaks loetakse
üldjuhul kaks (2) nädalat, kuid olenevalt vea iseloomust võib rikke parandamine
võtta kauem aega. Kordategemise aeg lepitake Kliendiga kokku igakordselt
sõltuvalt rikke olemusest ja serveri tootja poolt antud tähtaegadest.
Klient on kohustatud viivitamatult Elisat informeerima serveri rikkest, vargusest,
kaotsiminekust, hävimisest või kahjustumisest ning hüvitama Elisa nõudmisel
serveri rikkumise, varguse, kaotsimineku, hävimise või kahjustumisega Elisale
tekitatud kahju Lepingus fikseeritud serveri maksumuse ulatuses.
Rikkele, mis nõuab Elisa tehniku visiiti Kliendi (serveri) asukohas, on Elisal
õigus rakendada väljasõidu eest lisatasu tingimusel, et server asub
teenuskeskusest kaugemal kui 50 km. Kui rike seisneb serveri komponendi
vahetamises, mis on Kliendile mõistlikult jõukohane, kohustub komponenti
vahetama Klient.
Lepingu lõppemine ja ülesütlemine
Kui Elisa või Klient ei avalda teisele Poolele üks kuu enne Lepingu tähtaja
soovist lõpetada Leping ja Klient jätkab pärast Lepingu tähtaja möödumist
serveri kasutamist, loetakse Leping kehtivaks kuni tootjapoolse toote eluea
lõpuni (EOL), s.t. tootja peatab toote osade, teenuste või tarkvaravärskenduste
turustamise, müügi või varustamise.
Lepingu lõppemisel on Klient kohustatud serveri Elisale tagastama samas
seisundis ja komplektsuses, milles Klient serveri sai, võttes arvesse normaalset
kulumist.
Serveri(te) tagastamisel annab Klient otsese valduse üle Elisale, pärast mida
teostab Elisa tagastatud serveri seisukorra kontrolli. Kui kontrolli tulemusena
selgub, et tagastatud server on Kliendi poolt rikutud ja puudused ei ole tekkinud
tavapärase kasutamise tulemusena, kohustub Klient Elisa nõudmisel hüvitama
serveri töökorda seadmise ja/või tasuma hüvitist serveri väärtuse ulatuses.
Elisal on õigus serveri seisukorda kontrollida ning Kliendile sellekohane nõue
esitada hiljemalt ühe (1) kuu jooksul arvates serveri tagastamise kuupäevast.
Klient peab teatama Elisale Lepingu lõppemisest seitsme (7) päeva jooksul aja,
millal Klient võimaldab Elisal serveri ära viia. Kui Klient seda ei tee, teatab Elisa
Kliendile ise serveri äraviimise aja ning Klient kohustub tagama Elisale
määratud ajal serverile juurdepääsu. Muul juhul tagastab Klient serveri
Lepingus näidatud asukohas Lepingus sätestatud tingimustel.
. Enne serveri tagastamist tuleb Kliendil veenduda, et serveril ei asuks Kliendi
andmeid. Elisa ei vastuta Kliendi andmete eest. Elisa kirjutab tagastatud serveri
kettad üle serveri seisukorra kontrolli käigus, mille tagajärjel kliendi andmed
kustuvad. Kui Klient ei soovi serverit oma andmetest puhastada on võimalik
Kliendil osta serveri kettad välja.
Kui Klient rikub serverite tagastamise kohustust, on Elisal õigus nõuda viivist
0,5% serverite maksumusest iga serverite tagastamisega viivitatud päeva eest
arvates serveri üleandmise kohustuse tekkimise päevast.
. Kui Klient rikub serverite tagastamise kohustust ja Elisa on andnud Kliendile
nimetatud kohustuse täitmiseks täiendava tähtaja ning Klient ei ole vaatamata
sellele servereid kahe (2) kuu jooksul Elisa poolt vastavasisulise kirjaliku
pöördumise väljastamisest tagastanud, loetakse, et Elisa on viivituse tõttu
kaotanud huvi serverite tagasi saamise vastu ning tal on õigus nõuda Kliendilt
serverite tagastamise asemel kahju hüvitamist serverite väärtuse ulatuses.
. Kliendi poolt tasumisele kuuluva rendi, kahjuhüvitise või muu maksmisele
kuuluva summa tasumiseks esitab Elisa Kliendile arve, mille Klient on
kohustatud tasuma sellel märgitud tähtajaks.
Lisateenuste tellimine
Kliendil on õigus tellida Teenusele juurde tasulisi töid ja teenuseid sh:
iLO seadistamine
OS seadistamine
Windows või Linux-UNIX operatsioonisüsteemi administreerimine
Microsoft SPLA litsentsid (ainult koos teenusega p 5.1.3).
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad
Pöördumise alus
Maksimaalne reageerimisaeg Tööajal
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada
kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja
Toodete rikke kõrvaldamiseks.
Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi
tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning
nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.