DEFINITSIOOONID
Tootja Microsoft Corporation, kelle Tooteid Elisa ALSO Cloud Marketplace-i
kaudu Kliendile müüb.
ALSO Elisa partner, kelle kaudu Elisa Tootja Tooteid Kliendile edasi müüb.
Toode Tootja poolt pakutavad teenused või lahendused, mida müüakse
ALSO Cloud Marketplace kaudu edasi Kliendile (tarkvara kui teenus,
platvorm kui teenus, infrastruktuur kui teenus, jms) ning mille täpsem
kirjeldus on toodud Toote Eritingimustes.
Toote eritingimused - Eritingimused, mis on käesoleva lepingu lisaks (nt
võivad sellisteks tingimusteks olla teenuse kirjeldus, Teenustaseme
Kokkulepe ning eritingimused) ning mida võidakse ALSO poolt aeg ajalt
muuta või uuendada.
Toote kasutusõigus Kliendi õigus kasutada Toodet kindla ajaperioodi
jooksul vastavalt Tootja poolt Toote osas väljastatud litsentsitingimustele.
Teenuse kirjeldus
Elisa teeb Teenuse osutamise raames Kliendile kättesaadavaks Microsoft
Corporation (Tootja) Toote kasutusõiguse.
Teenuse osutamise tingimused
Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud.
.Elisa müüb Kliendile edasi ALSO Marketplace kaudu Microsoft Tooteid. Enne
Toodete tellimist kohustub Klient veenduma, et Toode vastab tema
vajadustele ja on Kliendi eesmärkide saavutamiseks sobilik. Elisa vahendab
Tootja Tooteid olemasoleval kujul ning ei vastuta Toodete
funktsionaalsuste, sobivuse jms. eest.
Tootja tingimused
Toodete kasutamisel Kliendi poolt kohalduvad Microsofti lõppkasutaja lepingus (Microsoft Customer Agreement, edaspidi MCA) sätestatud tingimused. MCA on Kliendi ja Tootja vaheline leping, mis on kättesaadav https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement.
Käesoleva Lepingu sõlmimisega Klient nõustub MCA tingimustega ja
kohustub neid järgima.
Tootja võib MCA-d igal ajal muuta, Tootja ja/ või Elisa ei teavita Klienti MCA
muutmisest. Kui Klient jätkab pärast MCA tingimuste muutmist Toodete
kasutamist, siis sellega kinnitab Klient, et ta on muudatustega nõus.
ALSO Cloud Marketplace kasutustingimused
Tootjal, ALSOl ja Elisal on õigus igal ajal peatada Kliendi ligipääs Tootele.
ALSO teavitab Elisat põhjendamatu viivituseta mis tahes peatamisest ja selle
põhjusest ning annab edasise teate, kui peatamine on ajutine või püsiv.
Püsiva peatamise korral lõpetavad ALSO ja Elisa asjaomase Kliendiga
seotud vastava Toote kasutusõiguse. Elisa teavitab Klienti peatamisest
esimesel võimalusel.
Pilveteenuste Osutaja ja/või ALSO ja/või Elisa võivad mis tahes ajal peatada
Kliendi juurdepääsu Tootele, et hoida ära kahju, vastutust, sanktsioone või
muul sarnasel mõjuval põhjusel vastava Kliendi seadusevastase tegevuse
või tegevusetuse korral või kui Klient ei täida käesoleva Lepingu sätteid
(sealhulgas Toote Eritingimusi), sh juhul, kui
Klient või Kliendiga seotud kasutaja kasutab Tooteid alljärgnevatel
eesmärkidel või nendega seoses:
viiruse, nuhkvara, muu kahjustava programmikoodi või rämpsposti
(andmepüük, ahelkirjad, jms) levitamine või sellele kaasa aitamine;
tegevus, mis häirib või kahjustab arvuteid või süsteeme internetis või
tegevused, millega kaasneb volitamata juurdepääs internetiga
ühenduses olevatele arvutitele või süsteemidele (häkkerlus);
tegevus või tegematajätmised, mis põhjustavad ALSO-le või
Pilveteenuste Osutajale mis tahes ebatavalisi häireid või kahju nende
süsteemidele või tekitavad ebatavaliselt suure või kontrollimata
ressursikasutuse (näiteks surve protsessorile, muutmälule, ketta I/O või
võrgule);
mis tahes kolmandate isikute õiguste (sealhulgas autoriõiguste)
rikkumine üleslaadimise, allalaadimise, levitamise või muu sarnase
tegevuse kaudu ilma õiguste omanike nõuetekohase nõusolekuta;
tegevus või materjalide levitamine, mis on vastuolus
karistusseadustikuga (näiteks lapsporno avaldamine, varastatud
kaupade käitlemine);
muu tegevus, millega rikutakse kohalduvaid õigusakte, ALSO Cloud
Marketplace-i Kasutustingimusi või ALSO Cloud Marketplace-is näidatud
Toote kasutamist puudutavaid kasutusõpetusi.
Klient rikub ALSO või Pilveteenuste Osutaja või Pilveteenuste Osutajate
kolmandatest isikutest tarnijate Intellektuaalomandi Õigusi.
Tooted
Tooteid müüakse käesoleva Lepingu tingimuste kohaselt ning vastava Toote
suhtes kehtestatud Toote Eritingimuste viimase versiooni kohaselt.
ALSO võib olla sunnitud Toodete Eritingimusi aeg-ajalt muutma (sh kehtiva
Toote tellimuse ajal), näiteks Pilveteenuste Osutaja või kolmandast isikust
litsentsiandja nõudel. Kui Toote eritingimusi muudetakse kohaldub Kliendile
ja Toote kasutamisele automaatselt kõige uuem Toote eritingimuste versioon.
Elisa ei teavita Klienti Toote eritingimuste muutmisest või uuendamisest ette.
Toote eritingimusi ei lisata käesoleva lepingu juurde, Toote eritingimuste
kõige uuemate versioonide saamiseks pöördub Klient vastava sooviga Elisa
poole.
Kliendi õiguskaitsevahendid täitmatajätmise, mittenõuetekohase täitmise või
viivituse korral on sätestatud vastava Toote Eritingimuste Teenustaseme
Kokkuleppes (SLA). Niivõrd, kui täitmatajätmine, mittenõuetekohane täitmine
või viivitus on defineeritud Teenustaseme Kokkuleppes, on vastav
õiguskaitsevahend (näiteks Teenusekrediit) Kliendi ainsaks
õiguskaitsevahendiks. Kui teenustaset pole üldse defineeritud või kui
määratletud teenustasemed ei kohaldu antud täitmatajätmise,
mittenõuetekohase täitmise või viivituse korral, on Kliendil õigus kasutada
Eesti Vabariigi territooriumil kehtivate seadustega vastavate rikkumiste eest
ettenähtud õiguskaitsevahendeid, Üldtingimustes ja Teenustingimustes
sätestatud vastutuse piiranguid.
Rikete kõrvaldamise tähtajad
Tootjast tuleneva Rikke korral saadab Elisa rikketeate edasi Tootjale, kes
kõrvaldab Rikke vastavalt Tootja Toote Eritingimustes märgitud
Teenustaseme Kokkuleppele
Klient tellib Tooteid ja lõpetab tellimusi Elisa kaudu ning vastavalt ALSO ja
Tootja kehtestatud korrale.
Juhul kui Kliendile on tehtud ligipääs ALSO Cloud Marketplace`i tellib Klient
Tooteid ja lõpetab tellimisi ise.
Arveldamise eritingimused
Toodete kehtivad hinnad on Microsofti hinnakirjas ja vastavad hinnad on
Elisale ning Kliendile siduvad. Microsoftil on õigus Toote hindasid ühepoolselt
tõsta sh Lepingu või juba tellitud Toote kasutusõiguse ajal. Hindade
muutmisel kohalduvad Kliendi Toodetele automaatselt uuendatud hinnad.
Klient maksab Toote litsentseerimise perioodi eest. Kui litsentsitasud on
määratud mingi kindla perioodi kohta, siis võetakse arvestuse aluseks Toote
tellimise ja tähtajalise litsentsi lõpptähtaeg.
Lepingu lõpetamine
Lisaks Üldtingimustes sätestatust juhinduvad pooled lepingu lõpetamisel
järgnevast:
Kumbki pool võib Lepingu korraliselt üles öelda teavitades teist poolt 6
kuud ette.
Elisa võib Lepingu ilma ette teatamata üles öelda ka juhul, kui ALSO
või Tootja tühistab või lõpetab Kliendi Toote kasutusõiguse mistahes
põhjusel;
Lepingu lõppemise tagajärjed:
Lepingu lõppemine ei vabasta pooli enne Lepingu lõppemist tekkinud
kohustustest.
Kui Klient on tellinud Toote tähtajalise kasutusõigusega, siis kohustub
Klient tasuma Tellitud Toodete eest vastavalt kehtivatele hindadele ja
kuni Toote kasutusõiguse tähtaja lõpuni.
ALSO võib lõpetada Toote pakkumise või Toote kasutusõiguse 60 päevase
etteteatamisega v.a juhul, kui Toote eritingimustes ei ole sätestatud teisiti.
Juhul kui Toode on tähtajalise kasutusõigusega, jääb kasutusõigus kehtima
kuni tähtaja lõpuni.
Vastutus
Lisaks Üldtingimustest sätestatust juhinduvad Pooled vastutuse osas
järgnevast:
Kui Klient kasutab Toodet viisil mis on vastuolus Toote
eritingimustega, kohustub Klient hüvitama Elisale kõik Toote
kasutamisega kaasnevad kulud ja kahjud (sh kõik Toote ebaõigest
kasutamisest tulenevad ja sellega seonduvad ALSO või Tootja poolt
esitatavad nõuded ja nõuete esitamisega kaasnevad kulud). Lisaks
kohustub Klient viivitamatult soetama kõik puuduolevad litsentsid oma
tegevuse vastavusse viimiseks kõikide kohalduvate tingimustega;
ALSO ja/ või Elisa ei vastuta Kliendi või kolmandate isikute ees
seonduvalt Kliendi poolt tellitud Toodetega sh Kliendi või kolmanda isiku
seadmele (riistvarale ja tarkvarale) põhjustatud kahjude eest. Elisa ja
ALSO ei vastuta ALSO Cloud Marketplace funktsionaalsuse, toimivuse
ning seal kuvatud info õigsuse eest;
Niivõrd kui mingi informatsioon, riistvara, tarkvara ja/või
dokumentatsioon tehakse Kliendile kättesaadavaks ilma lisatasuta, on
Elisa ja ALSO vastutus, mis on seotud informatsiooni, riistvara, tarkvara
ja/või dokumentatsiooni mitteajakohasusega, ebatäielikkusega või
ebaõigsusega/puudulikkusega, piiratud Elisa või ALSO töötajate raskelt
hooletu või tahtliku rikkumise juhtumitega;
ALSO ja/ või Elisa ei vastuta kaudsete kahjude eest. Kaudseks
kahjuks loetakse käesoleva Lepingu kontekstis muuhulgas saamata
jäänud kasum, saamata jäänud tulu, nurjunud investeeringud ja kulud,
mainekahju, kasumi vähenemine, tegevuse tühistamine ja häirimine ning
andmete kadu.