Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama
Samsung Enterprise Edition seadmete ja kasutusrendi kampaania tingimused
  1. Kampaania korraldaja on Elisa Eesti AS registrikoodiga 10178070 (edaspidi Elisa).
  2. Kampaania toimub vahemikus 08.03.2022 kuni 31.08.2022 (k.a) või kuni kaupa jätkub.
  3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevate tingimustega, mis on kõigile osalejatele kohustuslikud.
  4. Kampaanias saavad osaleda üksnes juriidilistest isikutest kliendid (edaspidi Klient).
  5. Kampaania pakkumisega liitunud Klient saab kampaaniaseadme soetada soodushinnaga (edaspidi Soodustus) ning soovi korral kasutusrendiga, millele kehtib eriintress 8,5%.
    1. Kampaaniaseadmed, mille soetamisel kehtib kasutusrendi intressimäär 8,5%:
      • Samsung Galaxy A52s 5G 6+128GB Enterprise Edition.
      • Samsung Galaxy Xcover 5 Enterprise Edition.
  6. Kampaaniaseadmete soodushind kehtib sõltumata soetusviisist.
  7. Kampaania intressimäär 8,5% kehtib vaid kampaaniaseadmete soetamisel.
  8. Enne lepingu sõlmimist tutvu kindlasti Elisa seadmete kasutusrendi tingimustega.
  9. Intressi soodusmäär kaotab kehtivuse, kui:
    1. Kampaanias osaleja ei täida nõuetekohaselt Kampaania reegleid ja tingimusi ning muid Elisa poolt kehtestatud tingimusi (sh Elisa'ga sõlmitud liitumislepingu(te) ja selle lisade tingimusi).
    2. lõpeb Elisa ja Kampaanias osaleja vahel sõlmitud liitumislepingu, mis on Soodustusega seotud. Samuti Kampaaniaga seotud mobiiltelefoninumbri kasutamise lõpetamisel (sh omanikuvahetuse korral).
  10. Elisal on õigus Kampaania reegleid ja tingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada, teavitades sellest osalejaid Elisa kodulehe vahendusel.
  11. Pretensioonide esitamiseks võta palun ühendust oma kliendihalduriga, Elisa äriklienditoega telefonil 6 600 620 või saada kiri aadressile ariklient@elisa.ee. Pretensioonid lahendatakse hiljemalt 1 nädala jooksul.
  12. Elisa lähtub Kampaanias osalejate andmete töötlemisel Elisa kliendiandmete töötlemise põhimõtetest, mis on leitavad siit.