Põhisisu algus

Uuring: Elisat eelistab ligi 43% siinsetest kõnekaardi klientidest

06.06.2016

Uuringufirma Nielsen viimatise analüüsi kohaselt müüb Eesti mobiilsideoperaatoritest kõige rohkem kõnekaarte Elisa, keda eelistas 42,7 % siinsetest kõnekaardi klientidest. Seejuures kuulub Elisale kõnekaardi turul olevast kõneajast 43,3%, mis on viimase kolme aasta parim näitaja.

Nielseni andmetel oli perioodil märts-aprill kõnekaartide müügis Telia osakaal 30,8% ning Tele2-l vastavalt 26,5%.

„Kuigi kõnekaardi turg pole enam see, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada ja kliendiarvu hoida,“ ütles Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu. „Kõnekaardi puhul tundub siiski hetkel sisu olevat olulisem kui vorm – Elisat eristavad siin pakutavad internetilahendused, mis on silma jäänud ka kõnekaartide tarbijatele.“

Kuigi üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole Andrus Hiiepuu sõnul kõnekaardid turult kuhugi kadumas: „Neid ostetakse pidevalt ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt. Huvitav on samas ka asjaolu, et paljud meie kliendid on ZENi kasutanud aastaid põhinumbrina ning hoopiski juhuslikumad kasutajad on vähemuses.“

Andrus Hiiepuu lisas, et Elisa kõnekaartidest suurima kasutajaskonnaga ZENi valikueeliseks on väga tarbijasõbralikud paketid – ZENiga saab soodsalt rääkida ja sõpradega lausa piiramatult. „Samuti toovad ZENi enda kliendid meie oma küsitlustes välja, et on võtnud ZENi just piiramatu kiirusega interneti pärast,“ lisas ta.

Nielseni uuring on kokku pandud märtsi ja aprillikuu kõnekaardi edasimüüjate müüginumbrite alusel.

Seotud märksõnad
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!