Turu-uuringud: Mobiilset internetti mobiiltelefonis kasutavate eraklientide seas on turuliider Elisa
Mobiilset internetti nutitelefonis kasutab juba pool Eesti elanikkonnast, kelle hulgas eraklientide seas hoiab 36%-ga turuliidri positsiooni Elisa, näitas Turu-uuringute ASi käesoleval aastal hiljuti läbiviidud uuring.
Turu-uuringute AS uuringujuht Liis Grünbergi sõnul omab erakliendi turul mobiilsideoperaatoritest suurimat turuosa Elisa, kelle käes on 36% Eesti mobiilside eraklientide turust. Telia turuosa jäi 34% ja Tele2-el 30% juurde. Kui mobiiltelefonis mobiilse interneti kasutajaid on nii Elisa kui ka Telia kõneteenuse kasutajaskonnas võrdselt 53%, siis Tele2-e puhul on vastava teenuse kasutajaid 45%,“ täpsustas Liis Grünberg.
„Selles turuvaldkonnas kuulub Elisa vedurite sekka, mis on ka igati loogiline, arvestades klientide huvi arengut viimaste aastatel ning Elisa samme sellele vastava kasutajakogemuse pakkumiseks. Oleme märgatavalt suurendanud investeeringud võrgukvaliteedi tõstmiseks, mis tagab Eesti parima 4G interneti teenuse,“ lausus Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.
Andrus Hiiepuu sõnul on Elisal Eestis enam kui veerand miljonit 4G klienti ning selle näitajaga on ettevõte kindlalt turuliidri staatuses: „Videod ja pildid on tänapäeval samaväärselt meelelahutuse kui ka töö osa ning nende üha suurenev tarbimine erinevates suhtluskeskkondades ning Eesti geograafilistes punktides eeldab ka kvaliteetse interneti olemasolu. Seda me suudame klientidele pakkuda ka hõredalt asustatud piirkondades linnadest rääkimata, tegeledes seejuures juba ka järgmise andmeside põlvkonna ehk 4,5G võrgu katsetustega.“
Turu-uuringute ASi uuringu andmeil kasutab mobiilset internetti mobiiltelefonis 49% elanikkonnast, võrreldes eelmise aastaga on kasutajaskond suurenenud 4% ja üle-eelmise aastaga võrreldes 12%.
Turu-uuringute AS viis mobiilse interneti kasutust puudutava uuringu läbi tänavu veebruaris. Uuringu valimisse kuulus 2000 inimest.