Põhisisu algus

Nüüdsed tööviisid Elisas: Idee Garage`il töötati välja uusi teenusmõtteid klientidele

15.09.2016

Elisalased juurutasid Idee Garage`il ajurünnaku teel teenuslahendusi klientidele. Nüüdne tööviis aitas vallandada oma töötajate sisemise potentsiaali ja jõuda reaalsete, värskete ideedeni, mille baasilt asuda uusi teenuseid välja töötama.    

Elisa uute teenuste juht Kertu Kriiski sõnul on Elisa suur organisatsioon, kus on väga palju erinevaid inimesi ja seetõttu ka kogemusi ning mõtteid. „Seda sisemist potentsiaali proovimegi välja tuua just Idee Garage tüüpi üritusel. Olenemata igapäevatööst on inimestel väga häid ideid, seda müügipersonalist kuni IT-arendajateni välja. Oluline on pakkuda võimalusi kaasa rääkimiseks ja oma ideede väljaütlemiseks,“ sõnas Kertu Kriisk. „Sellise projekti mõte ei ole iseenesest selles, et inimesed koguneksid kokku perfektsete ja viimistletud teenuslahendustega. Pigem võib ühest poolikust mõttevälgatusest tiimitöö tulemusena sündida midagi hoopis uut kui idee lumepallina tiimi arutelu käigus uusi vaatenurki juurde kogub ja töö käigus täiustub.“

Kriisk tõi välja, et teenusmõtted saavad alguse inimeste endi või kliendi poolt kogetud valukohtadest ehk frustratsioonidest. „Esitletud ideedest kumas paljuski välja kolleegi enda isiklik kogemus – paljud meist tunnetavad ju igapäevaselt oma töö- või eraelus, et mingid protsessid toimivad poolikult või kuskilt king pigistab. See on täpselt see on koht, mille puhul võiks kurtmise asemel mõelda, kuidas olukorda nutikalt lahendada,“ andis Elisa uute teenuste juht ülevaate teenuslahenduse sünni osas.

Garage48 eestvedamise käigus välja töötatud Idee Garage'i formaadis üritust läbi viinud Mooncascade´i kaasautaja ning Garage48 mentor Priit Salumaa tõi omaltpoolt välja, et kahel päeval toimunud Elisa Idee Garage annab elisalastele kiire ülevaate, sellest, kas välja mõeldud ideed on kliendile nö nice to have või lahendavad need reaalselt mõne valukoha. „Kuna testime parimaid ideid reaalselt kliendi peal, saame kiirelt selgeks, kas lahendusel on potentsiaali lendu minna või tapetakse see nö kiirelt maha. Ka see viimane on hea, sest ideegeneraator saab kiire tagasiside, et teemaga pole mõtet jätkata ning uute ideede otsingule asuda,“ selgitas Priit. „Sa võid hullu raketi valmis ehitada, kuid kui sa ei tee valmis teenust, mida klient päriselt vajab, ei lähe see rakett lendu.“

Priit Salumaa sõnul seisnevad Idee Garage kolm peamist kasutegurit ettevõtetele selles, et tekivad täiesti uued ideed, see sunnib mõtlema väljaspool kasti ning nägema äri seal, kus seda varem pole nähtud.

Kertu Kriisk märkis, et kogu Elisa Garage ühisürituse lõplikuks eesmärgiks on uute teenusideede välja töötamine Elisa klientidele. „Neid teenuslahendusi, mis saavad ka kliendi poolt esmase heakskiidu, hakkame Elisas süvitsi analüüsima, kaasates vajadusel ka juba partnerid,“ lausus ta ning julgustas ka teisi ettevõtteid Elisast eeskuju võtma. „Inimestel on väga palju erinevaid ideid, mis igapäeva töötempo juures ei pruugi väljundit leida, kuid vallanduvad Idee Garage`il.“  

Seotud märksõnad
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama