Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

GfK uuring: kooliaasta algus tõi inimesed ostma süle- ja tahvelarvuteid

25.10.2017

Turu-uuringufirma GfK Retail & Technology andmetel müüdi Eesti jaemüügis septembrikuus kokku 5200 sülearvutit ja 4G võimakusega tahvelarvuteid müüdi 2650. Kokku osteti uusi seadmeid 5,3 miljoni euro väärtuses. Statistika järgi moodustas väikearvutite kogumüügist sülearvutite osakaal 59% ja tahvelarvutite puhul 41%.

 4G võimekusega tahvelarvutite müügi osas oli september Elisale käesoleva aasta parim kuu. Kokku müüdi 1170 tahvelarvutit, mis moodustas koguturust 44%.

 Sülearvutite müük kasvas eelmise kuuga võrreldes ligi 7% nii müüdud ühikute kui ka müügitulu vaates. Juba augustis oli näha suurt sülearvutite müügitrendi tõusu ja see jätkus ka septembris. Tegu on tavapärase alanud kooliaasta järelmõjuga. Elisas müügil olnud 7 brändi hulgast osutusid kõige populaarsemateks Lenovo, Huawei, Samsung ja Apple.

 Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul kujunes keskmiseks tahvelarvuti müügihinnaks 193 eurot ning keskmiseks sülearvuti müügihinnaks 850 eurot. “Sellest saab järeldada, et endiselt ostetakse tahvelarvuti, mis on võimalikult kerge ning soodne, et oleks liikvel olles mugav infot otsida, raamatuid lugeda ning mõnda seriaali vaadata. Seejuures töiste tegevuste jaoks eelistatakse võimsat ning kvaliteetset sülearvutit,” lisas Hiiepuu juurde, mis on olulised faktorid uute seadmete soetamisel. Võrreldes 2016.aasta septembriga on sülearvutite keskmine müügihind tõusnud 20%. Kliendid soetavad aina kvaliteetsemaid tooteid ja paindlikud makselahendused on muutnud inimestele kallimad seadmed kättesaadavamaks. Sülearvutite müügiturgu juhib võimasalt endiselt Apple, moodustades ligi 50% kogumüügist.

Hiiepuu sõnul on näha, et mida aeg edasi, seda enam nende kahe tootegrupi puhul ei ole tegu mitte alternatiivsete, vaid pigem üksteist täiendavate seadmetega.

 Sarnaselt eelmisele kuule juhtis tahvelarvutite edetabelit Huawei MediaPad ja sülearvutite edetabelit Apple MacBook Air, mis on mugava suurusega nii kaasas kandmiseks kui ka töö tegemiseks ning seejuures väga kena disainiga. Jätkuva trendina olid ülipopulaarsed ka Lenovo Ideapad’id ja samuti hakkab järjest enam pildile jõudma ka Elisa klientide jaoks Dell Vostro.

 Septembri populaarseimad tahvelarvutid:

  1. Huawei MediaPad T3 10 16GB
  2. Samsung Galaxy Tab A 10.1
  3. Apple iPad 9,7 (2017) 32GB
  4. Lenovo Tab 3 8
  5. Lenovo Tab 3 A10-70 Business

 Septembri populaarseimad sülearvutid:

  1. Apple MacBook Air 13 128GB (2017) SWE
  2. Lenovo Ideapad 110-15ISK (80UD00NBMX)
  3. Asus ZenBook UX330C, 256GB
  4. Dell Vostro 15 3568
  5. Lenovo B50-50
Seotud märksõnad

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.