Põhisisu algus

Elisa võitis 2015. aastal juurde kliente ja suurendas käivet

29.01.2016

Mullune majandusaasta lõppes Elisale edukalt, sest ettevõtte võitis juurde kliente ja kasvatas käivet. Elisa kliendibaas kasvas mullu ligi 1000 kliendi võrra, tänu millele ulatus ettevõtte kliendiarv 2015. aasta lõpus pea 668 000 kliendini.

Elisa Eesti käive kasvas eelmise aasta neljandas kvartalis võrreldes üle-eelmise aasta sama ajaga 4,5% võrra, 2014. ja 2015. aastate lõikes kasvas Elisa käive 0,2%. 2015. aasta neljanda kvartali lõpus ulatus Elisa käive 25 ja aasta varem 24 miljoni euroni. Elisa Eesti 2015. aasta kogukäive ulatus aga 95,4 ja aasta varem 95,2 miljoni euroni. Elisa ärikasumi marginaal ehk EBITDA kasvas võrreldes mullusega tasemelt 26,5% tasemeni 31,4%.

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on Elisa valikud ja strateegia ettevõtte konkurentsivõime ja klientide rahulolu kasvatamisel osutunud õigeks, sest nii kliendirahulolu, klientide arv kui ka kasumlikkus on kasvanud. „Kliendirahulolu on Elisale väga oluline näitaja, sest rahulolev klient tuleb ja jääb Elisasse ning see on omakorda alus sellele, et ettevõte saab olla kasumlik.“

Möödunud majandusaasta edukuse osas andsid kinnitust nii Tehnilise Järelevalve Ameti statistilised näitajad kui ka Turu-uuringute AS-i laiapõhjalised uuringud. „Tehnilise Järelevalve Ameti mulluse statistika alusel tõusis Elisa turuliidriks 4G interneti kasutajate arvus. Samuti kinnitas möödunud aasta suvekuul läbiviidud Turu-uuringute AS-i laiapõhjaline uuring, et Elisal on jätkuvalt kõige rohkem erakliente,“ tõi Sami Seppänen Elisa eduka majandusaasta osas kõnekaid näiteid. „Lisaks on Elisa liidripositsiooni üha enam tugevdanud veel ka kõnekaardi turul.“

„Eelpool mainitu on oskuslikult valitud strateegia järgimine, mis on võimendanud Elisa konkurentsivõimet ning andnud Elisale mobiilsideturul tugeva positsiooni ja eelistatud operaatori staatuse,“ märkis juhatuse esimees. „Kuna andmesidemaailmas pakutavad teenused arenevad tohutu kiirusega, pühendub Elisa jätkuvalt 4G LTE võrgu arendamisele. Kinnitust sellele, et oleme oma klientidele arendanud kvaliteetse võrgu, annab Elisa 4G teenuse menukus klientide seas,“ märkis Seppänen.

Erakliendi turuosas liidripositsioonile tõusmisel on kõige olulisemat rolli mänginud numbriliikuvus - kliendid on mobiiltelefoninumbri üleviimisel ühest võrgust teise eelistanud enim Elisat ja otsustanud Elisa võrku ka jääda. Elisa kliendibaas jõudis 2015. aasta lõpuks arvuni 668 000.

Elisa võrku otsustavad kliendid jääda mitmel põhjusel, enim mängib rolli juba mainitud kvaliteetne 4G LTE interneti teenus, kuid oluline osa on ettevõtte ja kliendi omavahelisel heal suhtel. Nii toob Elisa oma klientidele turule vajaduspõhiseid teenuseid ja nutitrendikaid seadmeid. „Näitena saab siinkohal tuua Elisa Raamatu teenuse, 2015. aastal ametlikuks Apple’i koostööpartneriks saamise, tänu millele kasvas klientide rahulolu Elisaga veelgi. Ka möödunud aastal turule jõudnud Nutikindlustus, mis kaitseb klientide nutiseadmeid füüsiliste kahjustuste, pahavara ja varguste eest on jõudnud klientide meelisvalikusse,“ rääkis Seppänen. „Mainimata ei saa jätta ka möödunud aasta lõpus koostöös Microsoftiga turule jõudnud Elisa Pilvekontori teenust, mille kliendid on vastu võtnud üle ootuste hästi. Elisa lõi kliendile võimaluse kasutada lisaks mobiilsele internetile ja kõneteenusele kuutasu põhiselt Microsoft Office 365 pilveteenust koos uusima kontoritarkvara ja kuni ühe terabaidise pilvesalvestusruumiga.“

Seotud märksõnad
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!