Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Elisa toob tarbijateni uudse ostukogemuse läbi live shoppingu

16.06.2022

Elisa toob tarbijateni uudse ostukogemuse läbi live shoppingu

Eesti E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubanduse käive Eestis 2021 aastal 2,5 miljardi euroni, mis on eelneva aastaga võrreldes kasvanud 50%. Lisaks müügimahtudele muutis pandeemia jäädavalt inimeste ostlemisharjumusi.  DPDgroup`i iga-aastases uuringus on jõutud järeldusele, et maailm muutub järjest digitaalsemaks. Tehnilised, logistilised ja majanduslikud piirangud takistavad tarbimiskultuuri järjest vähem. See omakorda  kiirendab mitmekülgse ja kanalite ülese kaubanduse arenemist, milles kohtuvad digitaalne ja traditsiooniline ostlemisviis.

Elisa Eesti näeb oma kogemuse põhjal, et tarbijad soovivad teha enam teadlikke valikuid ja enne ostuotsuse tegemist toodetega võimalikult põhjalikult tutvuda. Selle toetamiseks tuleb Elisa Eesti välja live shopping formaadiga, mis võimaldab saada huvi pakkuvast tootest ülevaate ilma kodust lahkumata. See formaat seob endas meelelahutuse, ostlemise ning on kaasavam kui tavapärane e-poe külastamine.

“Meil on hea meel tuua tarbijateni uus tehniline lahendus, mis aitab teha igapäevasest ostlemisest tõelise elamuse” ütleb Elisa uute teenuste turunduspartner Marko Laanes.

16. juunil toob Elisa Eesti oma Facebooki kontol huvilisteni live shopping ürituse, mille keskmes on Elisa Põnniradari teenus ja uued Myki 4 nutikellad lastele. Koos Instagrami sisulooja Merlin Miido (HomeInEstonia) ja Elisa seadmete eksperdiga vaadatakse lähemalt, kuidas anda tehnoloogia abil lastele rohkem vabadust muretsedes ise vähem.

Merlin Miido sõnul lihtustab otseülekande vahendusel tootega tutvumine otsustamist:Vahel tunduvad uued tehnoloogilised lahendused keerulisemad kui nad seda päriselt on. Sellisel puhul on väga hea kui keegi Sinu eest toodet proovib ja kõik lihtsaks ning arusaadavaks teeb. Live shoppingu formaat on selleks ideaalne.”

Eestis on live shoppingu formaadis üritusi varasemalt läbi viinud Samsung ja Stockmann.

Seotud märksõnad