Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Elisa lihtsustab koostöös kodumaise idufirmaga klientide tehniliste murede lahendamist

11.03.2021

Elisa lihtsustab koostöös kodumaise idufirmaga klientide tehniliste murede lahendamist

Klientide tehniliste probleemide lahendamiseks lõi Elisa käed Eesti startupiga Resolw, mille platvorm loob interaktiivse videosilla, võimaldades kliente kiiremini ja efektiivsemalt juhendada.

Tänaseks on täitunud aasta sellest, kui eriolukord viis kontoritest hulgaliselt inimesi kaugtööle. Üleminek kodukontorile tõi paljude jaoks esile tehnilisi probleeme, mida aitasid lahendada Elisa seadmetoe spetsialistid, kuid üsna tihti võis probleemi lahendamine kiirel tööpäeval kesta oodatust kauem. „Elisa Seadmetoe poole pöördus möödunud aastal tohutult palju erinevate muredega kliente, kellest suur osa leidis end probleemiga silmitsi just enne tähtsat koosolekut või kiiret tööpäeva,“ sõnas Elisa tootejuht Anti Liivat.

Kiiremaks ja efektiivsemaks teeninduseks lõi Elisa käed Eesti startupiga Resolw, et testida uut ja nutikat lahendust klientide aitamiseks.

„Seadmetoe kliente on väga erinevaid – mõned saavad spetsialisti juhtistest hästi aru, kuid teised mitte ja nii võib mõnikord probleemi lahendamine võtta tavapärasest rohkem aega. Seetõttu oleme otsinud nutikaid alternatiive, mis aitaks tehnikavõõraid inimesi tõhusamalt aidata,“ lausus Liivat.

Koostöös Resolwiga saab Elisa Seadmetoe spetsialist hõlpsamalt klienti aidata ja probleemi lahendamist üle videosilla juhendada. „Funktsioon ise toimib ülilihtsalt. Spetsialist saadab kliendile SMS-sõnumi ja palub avada sõnumis oleva veebilingi. Seda avades kuvatakse spetsialistile ja kliendile videopilt kliendi telefoni kaamerast ja mõlemad osapooled saavad otse suhelda, video peale juhiseid joonistada ning seeläbi kiiremini lahenduseni jõuda,“ sõnas Resolwi müügi- ja turundusjuht Ann Margit Sepp.

Eestis arendatud rakendus on mõeldud nii eraisikutele kui meeskondadele, kes oma igapäevaelus tihti teisi inimesi distantsilt juhendama peavad. „Platvorm loob igale kasutajale registreerudes virtuaalse toa, millesse on võimalik abivajaja kutsuda linki jagades. Toas toimuva sessiooni vältel on võimalik vahetada tekstisõnumeid, pilte või alustada videokõne, kus kahel inimesel on võimalik üksteist üle videosilla distantsilt juhendada. Olgu selleks kolleeg, klient, sõber või vanaema, Resolw platvormilt leiavad mured lahenduse kordades kiiremini, kui seda telefonikõne või e-maili teel,“ lausus Sepp.

Elisas kasutatakse täna Resolwi peamiselt klientidega, kes pöörduvad Seadmetoe poole riistvaraliste probleemidega. „Videosild võimaldab spetsialistidel näha täpselt, millega on klient silmitsi ja nii saavad märksa kiiremini lahendatud kõiksugu probleemid alates kaablite paigaldamisest kuni teleka või digiboksi seadistuseni. Tõhusaks abimeheks on platvorm olnud ka kiireloomuliste murede lahendamisel,“ lisas Elisa tootejuht.

Resolwi lahendus jõudis Elisa Seadmetoe ja klientideni läbi Elisa startup tiimi UP!

Elisa Seadmetugi on avatud esmaspäevast reedeni 9.00-21.00 numbril 900 1919 ning spetsialistide poole võib julgelt pöörduda iga tehnilise murega.

Seotud märksõnad

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.