Elisa kõne- ja internetikaartidele lisandub pakettide automaatse pikendamise võimalus
Alates 30. oktoobrist saavad kõik ZENi kõnekaardi, Elisa kõnekaardi kui kuumaksuvaba internetikaardi omanikud tellida iseteeninduses automaatse paketi pikendamise.
Automaatset pikendamist on võimalik aktiveerida paketi aegumisel, internetimahu otsa saamisel, paketis sisalduvate rahvusvaheliste kõneminutite, kohalike kõneminutite või sõnumite lõppedes. Selline võimalus vähendab vajadust muretseda, kas kõneminuteid või internetimahtu on kaardil piisavalt – nii räägid, saadad sõnumeid või surfad intenetis igal ajal. Teenuse uuendamise eesmärk on lihtsustada kasutusmugavust ning muuta ZENi, Elisa kõnekaardi ja kuumaksuvaba internetikaardi kasutamine uuenduslikumaks.
Juhul kui kõnekaardile ei ole automaatse pikendamise toimumise hetkel piisavalt raha laetud, proovib süsteem korduvalt 72 tunni jooksul uut piletit osta. Kui 72 tunni möödumisel ei ole kõnekaardil ikka piisavalt raha, tühistab süsteem automaatse tellimise.
Uue teenuse aktiveerimine toimub 29. oktoobri öösel. Kõik kliendid saavad teenuse aktiveerida minu.zen.ee, minu.elisa.ee, mint.elisa.ee.