Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Elisa kliendid on tänu nutikindlustusele hoidnud kokku üle 1,2 miljoni euro

15.03.2018

Katkise ekraaniga telefon.

Üle-eelmisel aastal turule tulnud nutikindlustus on tänaseks klientide telefone parandanud või asendanud 1 209 226 euro väärtuses ja kindlustusega liitub aina rohkem inimesi.

2015. aasta keskel tutvustas Elisa esmakordselt oma klientidele Elisa Nutikindlustust, mis tuleb appi tahvelarvuti või nutitelefoni kukkumise, põrumise ja varguse korral, sõltumata sellest kas õnnetus juhtub Eestis või välismaal. Teenust on soetatud tänaseks kaasa 26 protsendil ostudest ja nutikindlustusega on kompenseeritud kahjusid 1 209 226 miljoni euro väärtuses.

Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann sõnas, et nutikindlustus sobib kõigile ja kaitseb ettenägematute õnnetusjuhtumite eest. „Kliendid on Elisa kindlustuse lahendusega jätkuvalt väga rahul. Kui varem pidi mittegarantiiliste remontide eest ise tasuma, siis nüüd teeb seda kindlustus. Omades kindlustust on julgem soetada ka lastele veidi kallimaid ja tehniliselt võimekamaid seadmeid,“ ütles Ploomann. Kindlustatute kogubaas on kolme aastaga kasvanud kümme korda ja samuti suurenevad ka hüvitiste summad, mille abil on kas remonditud või välja vahetatud kindlustust omavate klientide seadmed.

Kõigist kindlustusjuhtumistest vajas remonti 74,2 protsenti seadmeid ja 22,8 protsenti seadmetest vahetati välja, sest hävinesid täielikult. Vargust esines ainult kolmel protsendil nutikindlustuse klientidest.

Näiteks Elisast keskmise hinnaga, 325 eurot, ostetud seade, mis läheb remonti kõige populaarsema kahjujuhtumiga – ekraan läks kätki, siis selle keskmise paranduse hind on 133 eurot. See on 41 protsenti seadme hinnast. Mida kallim on seade ja suurem on vigastus, seda suurem on remondi maksumus. Elisa nutikindlustuse omanik peab kahjujuhtumi korral tasuma ainult omavastutuse maksumuse ja ülejäänud kahju korvab Elisa.

Enim kindlustataksegi 150-299 eurot ja 300-599 eurot maksvaid seadmeid. Nimetatud hinnaklassid on ka kõige populaarsemad just seadete ostuhindades. Brändidest kindlustatakse kõige rohkem Samsungi seadmeid ja natuke vähem Huawei, Apple ning Sony seadmeid.

Keskmiselt soetavad kindlustuse 21 kuni 51. eluaastat vanad kliendid, kuid naised eelistavad võrreldes meestega rohkem kindlustuse kasuks.

Aastate jooksul kogutud andmete põhjal selgub, et 61 protsendil juhtudest pöördutakse kindlustuse poole just seadme kukkumisest saadud kahjuga. Populaarsuselt teise põhjusena tuuakse välja lapsi. Näiteks kukkus ühe kliendi lapsel tahvelarvuti käest, sest vend jooksis talle otsa ja teisel juhul jäi lapse telefon autosse istudes ukse vahele.

Ekstreemsematel juhtudel on toodud Elisasse parandusse või väljavahetamiseks traagilise saatuse osaliseks saanud telefonid. Näiteks unustas üks klient oma telefoni pesumasinasse pandud pükste taskusse, teine sõitis sellest autoga üle ja ühel juhul kukkus kliendi seade tehases masinasse ning selle eemaldamiseks olid töölised sunnitud masina töö peatama.

Seotud märksõnad

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.