Põhisisu algus

Elisa Huubi brändituntuse jõuline tõus: suve lõpuks kasvas voogedastusplatvormi populaarsus 20%

18.10.2023

Pidevalt arenevas voogedastusplatvormide maailmas on Eesti juhtiv voogedastusteenus Elisa Huub saavutanud märkimisväärse saavutuse, suurendades 2023. aasta suve lõpuks oma populaarsust ja brändituntust 20% punkti võrra. 

Elisa Huub on voogedastusteenus, mis annab ligipääsu arvukatele seriaalidele ja filmidele ning eksklusiivsele sisule, mida mujalt ei näe. Kogu Elisa Huubi sisu on 100% reklaamivaba ja eesti keeles vaadatav nii teleris kui ka nutiseadmes, millest aasta alguses oli kuulnud vaid 50% Eesti inimestest. Täna selgub, et vastavalt Socio poolt läbi viidavale igakuisele turu-uuringule on Elisa Huub vähem kui aastaga oma tuntust kasvatanud 20% punkti võrra ning läinud enamustest sarnastest teenusepakkujatest ette. 

“Võrreldes teiste teenusepakkujatega, kelle kõigiga me võitleme ekraani aja pärast, olime seisus, kus meie positsioon oli üks viletsamaid. Asusime koos HBO ja Amazon Prime’iga tuntuse graafikul kõige lõpus,” räägib Elisa Eesti meelelahutuse turundusjuht Agnes Nõmmsalu, kelle sõnul olid turunduse ambitsioonid äripoolelt aga algavaks aastaks suured. “Iga turundaja teab, et tuntuse kasvatamine on pikk ja kulukas teekond,” lisab ta.

Viimasest turu-uuringust on selgelt näha, et kui kõikide teiste teenusepakkujate jooned on suhteliselt sirged, siis Elisa Huubi joon on otsaga üles. Elisa meelelahutuse turundusjuhi sõnul on edu võtmesõnadeks turunduse, suhtekorralduse ning sisutiimi tihe koostöö ning ette planeerimine. 

Kuna Elisa Huub on viimastel aastatel oma sisu märkimisväärselt laiendanud, investeerides hulgalt kvaliteetsetele originaalsarjadele ja meelelahutusse, on olnud väga hea läbi oma sisu tutvustada platvormi läbi erinevate projektide laialdasele publikuspektrile. Juunis Elisa Eestiga liitnud meediasuhete juht Irene Kivi rõõmustab samuti tulemuste üle, sest täna saab kommunikatsioonitiim panna reaalsed liitumisnumbrid välimeedia tegevuste ja partnerprojektide taha. “Minu ajakirjanduslik ja turundusvaldkonna põhi võimaldas mul tuvastada lüngad ja võimalused, mida Elisa Huubis veel kasutatud ei olnud. Olles uurinud ja töötanud põhjalikult just Eesti publiku eelistusi ja tarbimisharjumusi ette aimates, on meil tänaseks väga hea pilt, mida kliendid, partnerid ja eestlased voogedastusteenuste ning originaalsarjade sisus ja kommunikatsioonis enim hindavad,” sõnab Irene Kivi. 

Brändi nähtavuse suurendamiseks ja haarde laiendamiseks teeb Elisa Huub originaalsarjadega strateegilisi koostöö- ja partnerlussuhteid. “Lisaks sellele, et teeme koostööd populaarsete Eesti mõjutajatega, kellest on saanud Elisa brändisaadikud, teeme vastavalt sisule partnerlus koostöid meedia ja televisiooniga, suurendades platvormi üldist väärtuspakkumist,” lisab Kivi.

Märkimisväärne 20% populaarsuse kasv, mida Elisa Huub 2023. aasta suve lõpuks koges, annab tunnistust heast juhtimisest ja turu mõistmisest, sisu mitmekesisusest, kasutajakogemuse isikupärastamisest, koostöö edendamisest ja läbipaistvuse säilitamisest, millega on Elisa Huub tõusnud edukalt voogedastusplatvormist Eesti meelelahutuskultuuri armastatud osaks. Loovate turunduskampaaniate ja pidevale innovatsioonile pühendumise kaudu on Huub seadnud voogedastusteenustele Eestis uue standardi ning nende tulevik paistab helgem kui kunagi varem

Seotud märksõnad