Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Koduinternet

Mida teha, kui internet ei tööta?

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Esiteks kontrolli, kas mure on ainult ühes seadmes või kõikide seadmetega.

  1. Kui probleem esineb vaid ühe seadmega, siis kontrolli seadme võrguseadistusi.
    Kui jääd hätta, siis helista meie seadmetoe numbrile 900 1919 (0,5€/min)
  2. Kontrolli, kas modem on vooluvõrgus.
    Kui kasvõi 1 esimesest 4-st tulest ei põle ja voolurestart ei aita, siis palun võta meiega ühendust infonumbril 6 600 600.
  3. Kui tuled põlevad, siis kontrolli, kas Wi-Fi on sisse lülitatud.
    Peab põlema roheline WI-Fi tuluke (teinekord võib juhtuda, et modemi peal on kogemata Wi-Fi nupust välja lülitatud).
  4. Kui tuled põlevad ja oled vooluvõrgus, siis kontrolli, kas oled viimase arve ära maksnud, kuna ka võlgnevus võib olla põhjuseks, miks teenus on piiratud.

Kui tundub, et need soovitused siiski ei lahendanud sinu mure, siis võta meiega ühendust helistades infonumbril 6 600 600

Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.