Internet
Eraklient
Mida teha, kui internet ei tööta? Põhisisu algus

Esiteks kontrolli, kas mure on ainult ühes seadmes või kõikide seadmetega.

  1. Kui probleem esineb vaid ühe seadmega, siis kontrolli seadme võrguseadistusi.
    Kui jääd hätta, siis helista meie seadmetoe numbrile 900 1919 (0,5€/min)
  2. Kontrolli, kas modem on vooluvõrgus.
    Kui kasvõi 1 esimesest 4-st tulest ei põle ja voolurestart ei aita, siis palun võta meiega ühendust infonumbril 6 600 600.
  3. Kui tuled põlevad, siis kontrolli, kas Wi-Fi on sisse lülitatud.
    Peab põlema roheline WI-Fi tuluke (teinekord võib juhtuda, et modemi peal on kogemata Wi-Fi nupust välja lülitatud).
  4. Kui tuled põlevad ja oled vooluvõrgus, siis kontrolli, kas oled viimase arve ära maksnud, kuna ka võlgnevus võib olla põhjuseks, miks teenus on piiratud.

Kui tundub, et need soovitused siiski ei lahendanud sinu mure, siis võta meiega ühendust helistades infonumbril 6 600 600

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?