Kui internet ei tööta, siis võib põhjus olla seadmes või interneti teenuses.
Eemalda modem arvuti küljest ja teosta arvutile taaskäivitus
Veendu, et SIM-kaart on modemis
Võimalusel eemalda SIM-kaart, et näha pesas oleva kontuuri pealt õiget asetust ja sisesta SIM-kaart uuesti.
Kontrolli, kas levipostid ühenduse aknas on aktiivsed
Ava ühenduse loomise keskkond. Vastavalt seadme mudelile on ühendusaknasse sisenemine kirjeldatud seadme müügipakendis olevas kasutusjuhendis. Kui levipostid on modemi ühendusaknas aktiivsed, siis on teenus olemas, kuid ei liigu USB modemist (netipulgast) edasi.
Kui arvutile on teostatud taaskäivitus ja SIM-kaardi õige asetus on üle vaadatud, ent ühenduse loomise keskkonnas ei teki indikaatorväljale levipostide tähiseid, on suure tõenäosusega probleem SIM-kaardis või teenuses. Võimalusel testi teenuse toimivust teises seadmes, näiteks mobiiltelefonis.
Loo uuesti Elisa interneti profiil
Elisast soetatud modemid saavad internetti pääsemise profiilid automaatselt, kuid tõrke või mujalt soetatud seadme puhul saab profiili luua ka käsitsi. Vaata juhendit „Kuidas luua vajalike interneti profiile“ Elisa Seadmetoe lehelt
Eemalda arvutis eelmiste modemite ühendusprogrammid
Kui oled sama arvutiga kasutanud enne mõnda teist netipulka, siis tuleb eelmise netipulgaga seotud tarkvara arvutist eemaldada.
NB! Veendu, et seade toetab arvutis kasutusel olevat tarkvaraversiooni.
Kontrolli, kas paketis sisalduv andmemaht on täitunud.
Logi sisse Elisa Iseteenindusse.
Vali „Tarbimine“
Vali “M-interneti tarbimine”
Kontrolli, kui palju andmemahtu on kasutatud.
NB! Kui interneti maht on täis, siis vaata juhendit "Interneti andmemaht on täis"
Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu.
Kui tasud arve, toimub piirangu lõpetamine automaatselt pärast seda, kui laekumine on Elisasse jõudnud. Üldjuhul jõuavad maksed Elisa kontole 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev.
Küsi abi otsevestluses
Saada