Uuring: Elisa tooted on õiglaselt hinnastatud ja teenused on soodsad
Uuringufirma Socio poolt läbiviidud uuringust selgus, et Elisa mobiilsideteenused on kodumaisel turul soodsad ja õiglase hinnaga.
Tänavu aprillis läbiviidud Socio uuringus küsiti inimestelt arvamust Eesti telekomisektori teenuste kvaliteedi ja hindade kohta. Ligi pool vastanutest ehk 41% sõnas, et Elisa teenused Eestis on soodsaimad ja õiglase hinnaga. Näiteks leidsid vastajad, et Elisa kõneteenused ja mobiilne internet on hinna kuvandilt Eestis esimesel kohal ja koguni 54% vastanutes leidis, et Elisa pakub parimat võrku interneti kasutamiseks.
„Konkurents Eesti telekomiteenuste turul on äärmiselt terve ja kasulik igale kliendile. Tänane kasutaja ei vaja turu kõige odavamat hinda, vaid oma kuutasu eest maksimaalselt head teenust. Elisas lähtume soovist pakkuda inimestele usaldusväärseid teenuseid, kus saab sama raha eest rohkem, küsides hinda, mis on õiglane. Rõõm on näha, et oleme leidnud klientidega konsensuse meie teenuste ja toodete hinnastatuses,“ sõnas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.
Elisa pakub täna ühe kuutasu eest nii kõne- kui internetiteenust ja lisaks klientide poolt väärtustatud lisateenuseid nagu Mobiil-ID, kogu pere reisikindlustus ja MinuDoc tervisenõustamist.
Vastajate sõnul hinnati hinna-kvaliteedi suhtelt parimaks ka Elisa TV-teenus, kus on tasuta järelvaatamine, suure valikuga videolaenutus ja Eesti soodsaim voogedastusteenus Elisa Huub.
Uuring viidi läbi Socio Uuringukeskuse paneeli kaudu täidetava ankeetküsitlusena. Kokku osales uuringutes 1250 inimest ja uuringute valim oli proportsionaalne Eesti elanikkonna soo, vanuse, rahvuse ning piirkonna alusel.