Elisa Jõhvi esinduses algab uuenduskuur
Kliendid saavad uuenduskuuri tulemusel nautida edaspidi senisest laiemat teenuste valikut, kaasaegsemaid tingimusi, seadmete kiirremonti ja nõustamist. Samuti on peale uuenduskuuri Jõhvi esinduses võimalik ennast digitaalselt tuvastada ja ka lepingute allkirjastamine muutub digitaalseks.
“Möödunud aasta jooksul viisime 13 esindust üle paberivabadele liitumislepingutele, tänavu rakendame sama lähenemist veel kolmes. Jõhvi ongi sel aastal esimene, kus selle asemel, et teenusega liitumisel prinditaks välja hulk paberilehti – lepingueelne teave ja kahes eksemplaris leping ise – on kogu info nüüd koondumas digikanalitesse. Kliendid saavad esinduses tutvuda kogu vajaliku infoga tahvelarvutis, anda seal allkirja ja leida dokumendid hiljem iseteenindusest,” selgitas paberivabade esinduste tööpõhimõtet Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
Peale uuenduskuuri saavad mugavalt kokku Elisa esindus ja Elisa FIX, kus klient saab teha kõik toimingud ühes kohas. See ühendab endas kliendi seadmete remonti, nutihooldust ja tehnilist tuge ja seal saab abi nutiseadmete tehniliste küsimuste lahendamisel, ilma et peaks olema Elisa klient.
“Igal aastal aitame üle Eesti hoolitseda tuhandete seadmete eest, aidates kliente nii seadistamise kui ka remonttöödega. Kõige populaarsemate teenuste hulka kuuluvad telefonide seadistamine, mis hõlmab nii uute seadmete kasutusele võttu kui ka äppide seadistamist ning andmete ülekandmist. Samuti on klientide seas väga nõutud ekraanikaitsete paigaldus ja erinevate pesade – näiteks kuulari, mikrofoni ja laadimispesa – puhastamine. Remonditöödest tehakse enim ekraani vahetusi, järgnevad korpuse ja aku vahetused. Meie teenuseid kasutades saab klient kindel olla, et tema nutiseade on asjatundlike spetsialistide kätes,” selgitas Ploomann.
Jõhvi esinduse uuenduskuuri ajal saavad kliendid kiirelt abi Elisa kodulehe vestlusaknast või helistades kõneteenindusse. Lähimad esindused Jõhvi klientide jaoks asuvad Rakveres või Narvas. Jõhvi esindus taasavatakse 15. mail.