Põhisisu algus

Sami Seppänen: „Elisa Eesti esimene majanduskvartal ühtse meelelahutusettevõttena algas edukalt!“

18.04.2018

Alanud aastal lõplikult ühendatud Elisa Eesti esimene majanduskvartal möödus edukalt ja ettevõtte EBITDA tõusis viimaste aastate kõrgeimale tasemele – 33,1 protsendini. Elisa Eesti käive oli 41,7 miljonit ning EBITDA 13,8 miljonit eurot.

Aasta algul lõplikult Eesti suurimaks meelelahutusettevõtteks ühinenud Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütleb, et Elisa Eesti esimene majanduskvartal algas edukalt, tuues sisse käibe suuruses 41,7 miljonit eurot. Ettevõtte EBITDA tõusis lähiaja kõrgemale tasemele, 33,1 protsendini ja oli suuruses 13,8 miljonit eurot.

„Kliendid on hästi vastu võtnud uudse ja meelelahutusele fokusseeriva Elisa. Oleme Eesti turul juhtiv teleteenuse pakkuja ja meil on ka enim eraklientidest mobiilside kasutajaid,“ ütles Seppänen. „Möödunud aastal panustasime palju 4G arendusse, lisades võrku üle poole tuhande tugijaama ja tänavu jätkame hoogsate investeeringutega. Turuliidri positsioon mobiilside eraklientide seas näitab, et kliendid usaldavad meid ja on meie teenusega rahul.“

Lähima kahe aasta perspektiivis investeerib Elisa oma teenuste arendamisse veel 40 miljonit eurot. Kavas on rajada juurde vähemalt 500 kilomeetrit optikavõrku, jätkata mobiilse andmesidevõrgu tihendustöödega ja teha olulisi ettevalmistusi 5G võrgu tulekuks.

Selle aasta algusest alates on Elisa teinud täiendavaid hooldus- ja parendustöid Harjumaa, Raplamaa ja Lõuna-Eesti regioonides, et tagada ka väiksema asustatusega piirkondades kiire ning stabiilne 4G side. „Lisasime üle 120 tugijaamale juurde 4G sageduskihte ja ligemale 40 tugijaamale juurde täiendavaid 4G võrguseadmeid,“ sõnas Seppänen. Elisa mobiilse interneti leviala katab 98% Eestimaast ning võimaldab lisaks kvaliteetsele välilevile kasutada ka parimat levi siseruumides.

Suurepärase vastuvõtu osaliseks on saanud ka Elisa veebipood, mille tootevalik on viimastel kuudel jõudsalt laienenud. „Harjumuspäraselt on pärast aasta lõppu müük madal, kuid tänavu on müük aastatagusega võrreldes peaaegu kahekordistunud,“ lisab ettevõtte tegevjuht. Endiselt on müüdavaimaks tooteks nutitelefonid, kuid hea tulemuse on teinud ka tahvel- ja sülearvutid ning televiisorid, mis jõudsid tootevalikusse möödunud aasta lõpul. „Jätkuvalt katsetame e-poes uusi tootegruppe ja tulevikus Elisa veebipoe valik laieneb veelgi,“ lisab Seppänen.

Esimese majandusaasta kvartali lõpus oli Elisal mobiilsideteenuste liitumisi kokku 660 784. TV-teenuste liideseid oli Elisal kvartali lõpuks DigiTV valdkonnas 122 122 ja üle õhu TV liitumisi 79 239.

Elisa korporatsiooni 2018. aasta esimese kvartali majandustulemustega saad lähemalt tutvuda veebilehelt: www.elisa.com/investors.

Seotud märksõnad
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!