Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus / Arved

Ma ei ole arvet saanud, mida pean tegema?

Iseteeninduses

Arved on alati olemas Elisa iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8-ndaks kuupäevaks.

Selleks, et vältida teenuste piiramist võlgnevuse tõttu, maksa arve Elisa Iseteeninduses olevate andmete põhjal, mida saad näha siit või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
  3. Avaneval Iseteeninduse esilehel (maksmisele kuuluva summa all) näed viimase arve perioodi ja saad arve avada PDF-kujul.


Põhjused, miks arve ei ole Sinuni jõudnud, võivad olla:

Arve saatmise viis või aadress ei ole õige. Vaata üle siit või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
  3. Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“ ja seejärel „Arveldus-ja teavituskanalid
  4. Vaata, kas arve läheb õigesse kohta ning kas aadress/kontonumber, kuhu arve saadetakse, on õige.


2. Tõrked selles kanalis, kuhu arve on saadetud.

Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutad

e-posti

  1. veendu, et e-posti aadress on korrektselt üles kirjutatud
  2. kontrolli üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost). Loe rohkem: "Mida teha, kui Elisa e-kirjad ei jõua kohale?"
  3. meenuta, kas Su postkasti maht võis kuu alguses täis olla – sel juhul arve sinna ei jõudnud
tavaposti
  1. küsi puuduva arve kohta lähimast postkontorist
panka
  1. võta ühendust oma pangaga ja küsi puuduva arve kohta

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.