Iseteeninduses
Arved on alati olemas Elisa iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8-ndaks kuupäevaks.
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
- Avaneval Iseteeninduse esilehel (maksmisele kuuluva summa all) näed viimase arve perioodi ja saad arve avada PDF-kujul.
Põhjused, miks arve ei ole Sinuni jõudnud, võivad olla:
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
- Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“ ja seejärel „Arveldus-ja teavituskanalid“
- Vaata, kas arve läheb õigesse kohta ning kas aadress/kontonumber, kuhu arve saadetakse, on õige.
2. Tõrked selles kanalis, kuhu arve on saadetud.
Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutad
e-posti
- veendu, et e-posti aadress on korrektselt üles kirjutatud
- kontrolli üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost). Loe rohkem: "Mida teha, kui Elisa e-kirjad ei jõua kohale?"
- meenuta, kas Su postkasti maht võis kuu alguses täis olla – sel juhul arve sinna ei jõudnud
- küsi puuduva arve kohta lähimast postkontorist
- võta ühendust oma pangaga ja küsi puuduva arve kohta