Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing
Arved ja lepingud
Äriklient
Omanikuvahetus Põhisisu algus

Kui soovite lepingu kellelegi teisele üle anda, on selleks vaja nii praeguse kui ka uue omaniku nõusolekut.

  1. Logige sisse Elisa iseteenundusse.
  2. Leidke menüüpunkti „Kasutajad ja õigused“ alt valik „Omanikuvahetus“.
  3. Vajutage lingile „Telli omanikuvahetus“.
  4. Valige number/numbrid ja teenused, mida soovite ümber vormistada.
  5. Kui uus omanik on Elisa klient, tuleb sisestada üksnes kliendinumber(kliendinumber on leitav iseteeninduse ikooni alt) ja isikukood. Kui uus omanik ei ole veel Elisa klient, tuleb lehe alumises pooles täita kõik nõutavad väljad.
  6. Kui olete olemasoleva kliendi andmed sisestanud, vajutage nuppu „Otsi andmed”. Uue kliendi puhul vajutage „Edasi”, nii jõuate kontroll-lehele. Siin vaadake üle, kas kõik sisestatud andmed on õiged ja kui see on nii, vajutage nupule „Kinnita tellimus“.

Omanikuvahetuse tellimus on jõus 30 päeva. Uuel omanikul on tellimuse kinnitamiseks või selle tagasi lükkamiseks aega 14 päeva alates teate saamisest.

Number liigub uuele omanikule alles pärast seda, kui ta on tellimuse kinnitanud. Kui uus omanik talle pakutavast omandisuhtest keeldub, jääb number endisele omanikule, kes vastutab ka arvete maksmise eest. Omanikuvahetuse seisu saab jälgida iseteenindusest.

Äriklient saab omanikuvahetuse kinnitada halduri või esinduse teenindaja abil.

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa ElamusLiitumised alates 10.08.2021Mine vaatama
Vanemad TV-teenusedLiitumised enne 10.08.2021Mine vaatama