Kui Te ajutiselt oma mobiilinumbrit ei vaja, kuid soovite numbri siiski säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Te teenuse kuutasu tasuma. Kui Te enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt.
Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordne tasu 3 eurot 50 senti, mis lisatakse Teie järgmisele arvele.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all oleva mobiilinumbri soovite peatada.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Valige õige mobiilinumber
Valige „Lepingu ajutine peatamine“.
Lahtrisse “Teenuse alguskuupäev” tuleb sisestada peatamise algus (saate sisestada alates homsest kuupäevast ja lepingu peatamine hakkab kehtima valitud kuupäeval kell 00:00) ja lahtrisse “Peatamise lõppkuupäev” peatamise lõpp (leping lõppeb valitud kuupäeva lõpus kell 23:59).
Linnutage kastike „Jah, soovin tellida“ ja seejärel klikkige nupul „Telli“.
Klikkige teenuspaketi nime juures valikul „Numbri peatamine“.
Klikkige „Ava teenus“.
Märgista linnukesega sobiv pakett. Kui sinu teised numbrid on ühises paketis, siis lisas ka see number „Lisa olemasolevasse paketti“ real oleva nupu „Lisa“ kaudu.
Sisesta oma nimi muudatuse kinnitamiseks ja kliki nupule „Kinnita“.
Valige „Lepingu ajutine peatamine“..
Linnutage kastike „Jah, soovin tellida“ ja seejärel klikkige nupul „Telli“.