Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Maksin arve ära, miks minu teenused on endiselt piiratud?

  1. Tee kõigepealt seadmele taaskäivitus
  2. Kui teenus siiski ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud.
  3. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab
  4. Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas kanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige

Vaata lisainfot: „Kust ma näen kõiki oma Elisa arveid ja kuhu saan maksta?“

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.