Millised teenused mul on/millised on minu teenuspaketi tingimused?
Infot selle kohta, missugune on sinu hetkel kehtiv teenuspakett näed Elisa iseteenindusest siit või:
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri all olevat kõnede eristust soovid vaadata
- Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
- Leia oma teenuste hulgast leping
Kuidas saan vahetada oma teenuspaketti?
Teenuspaketi vahetamiseks:
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri all olevat kõnede eristust soovid vaadata
- Vali peamenüüst „Teenused“
- Vali mobiilinumber
- Vali „Vaheta teenus“
- Vali sobiv teenuspakett
- Sisesta oma nimi
- Vali „Kinnita“
NB! Teenuspaketi vahetus maksab 10 € ja see kajastub Sinu järgmisel mobiiliarvel. Elisa iseteeninduses on võimalik teha paketivahetus kõrgema kuutasuga teenuspaketi vastu 5 € eest.
Kuidas saan vahetada oma TV teenuspaketti?
Teenuspaketi vahetamiseks:
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Vali peamenüüst "Teenused ja seadmed"
- Vali koduteenuste TV leping
- Põhiteenuse vahetamiseks valita "Vaheta teenust"
- Vali uue sobiva paketi juures "Vaata lähemalt"
- Kui oled kindel, et uus pakett on sobiv, siis vali "Edasi"
- Vali „Kinnita"
Uus pakett hakkab kehtima koheselt ning uue paketi kuutasu arvestatakse proportsionaalselt vahetuse päevast alates.
Kuidas saan abiks olla?
Küsi minult!
Küsi minult!
