Kust saan rohkem infot oma võlgnevuse kohta?
Kõige parema ülevaate oma arvetest ja laekumistest saad Elisa iseteenindusest siit või
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille arveid soovid vaadata
- Vali peamenüüst „Arved“
Maksin arve ära, miks minu teenused on endiselt piiratud?
- Tee kõigepealt seadmele taaskäivitus
- Kui teenus siiski ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud.
- Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab.
- Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt
Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:
- kas maksid õige summa
- kas kanne on arvelt maha läinud
- kas viitenumber oli õige
- kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige
Vaata täpsemalt siit.
Mul on arve maksmata, millal piirate väljuvad teenused?
Elisa arve maksetähtaeg on 18. kuupäev. Kui arve on selleks kuupäevaks maksmata, saadame sulle SMS-i – sellel on kirjas ka lisatähtaeg arve tasumiseks.
NB! Kui oled arve maksetähtaega ületanud, lisandub järgmise kuu arvele viivis, mis on 0,065% iga viivitatud päeva eest. Viivist hakatakse arvestama siis, kui maksetähtajast on möödunud 7 päeva.
Kui Sinu number piiratakse võlgnevuse tõttu ja avatakse uuesti peale arve tasumist, lisandub järgmisele arvele „Piirangu eemaldamise tasu“ 7 €.
Soovin maksta oma arve hiljem, kuidas saan maksepikendust?
Maksepikenduse saamiseks
- tasu 50% viimasest arvest (viimasel arvel olevast tasumisele kuuluvast summast)
- seejärel helista Elisa klienditeenindusse ja telli maksepikendus
Kinnituse maksepikenduse kohta saadame Sulle SMSiga.
NB! Kuna maksepikendus on mõeldud ajutise makseraskuse leevendamiseks, siis Elisa võimaldab saada maksepikendust klientidel, kes on viimase 3 kuu arved tasunud õigeaegselt. See tähendab, et juhul, kui Sa juba eelmisel kuul said maksepikendust, siis käesoleval kuul kahjuks maksepikendust enam ei saa.
Soovin maksta tekkinud võlgnevuse mitmes osas. Mida pean tegema?
Sul on võimalik kokkuleppel Elisaga sõlmida maksegraafik.
Maksegraafiku saamiseks
- maksa 35% Elisa poolt esitatud arvete kogu summast.
- helista Elisa klienditeenindusse ja telli maksegraafik
Miks minu arvel kajastub võlgnevus, kuigi olen selle tasunud?
Arved koostatakse 1. kuupäeva seisuga. Kõik laekumised, mis on tulnud peale seda kuupäeva (nt oled tasunud 3.-ndal kuupäeval), arvel ei kajastu.
Vaata tasumisele kuuluvat summat Elisa iseteeninduse esilehelt.
Küsi minult!
