NB! Kõik küsimused, mis on seotud lepingute peatamise, lõpetamise või omanikuvahetusega, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel asuva vestlusakna kaudu.
Ma ei vaja teenust ajutiselt. Mis võimalused mul on?
Kuidas lepingut peatada?
- Logi sisse Elisa Iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevat mobiilinumbrit soovid peatada
- Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
- Vali mobiilinumber
- Vali „Lepingu ajutine peatamine“
- Linnuta kastike „Jah, soovin tellida“ ja kliki nupule „Telli“.
Kuidas lepingut peatamisest avada?
- Logi sisse Elisa Iseteenindusse
- Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
- Kliki teenuspaketi nimele „Numbri peatamine“.
- Kliki „Ava teenus“
- Märgista linnukesega sobiv pakett. Kui sinu teised numbrid on ühises paketis, siis lisas ka see number „Lisa olemasolevasse paketti“ real oleva nupu „Lisa“ kaudu.
- Sisesta oma nimi muudatuse kinnitamiseks ja kliki nupule „Kinnita“
NB! Lepingu aktiveerub järgmisel päeval.
Kuidas saan vormistada lepingu teisele isikule (omanikuvahetus)?
Selleks, et vormistada leping teisele isikule on vaja nii praeguse kui ka uue omaniku nõusolekut.
Juhised omanikuvahetuse algatajale (numbri praegune omanik)
- Logi sisse Elisa Iseteenindusse
- Vali „Kasutajad ja õigused“ menüüpunktist „Omanikuvahetus“.
- Vajuta lingile „Telli omanikuvahetus“.
- Vali ümbervormistamiseks number/numbrid ja teenused
- Kui uus omanik on Elisa klient, tuleb sisestada üksnes tema kliendinumber ja isikukood. Kui uueks omanikuks saab uus klient, tuleb täita kõik nõutavad väljad lehe alumises pooles.
- Kui oled olemasoleva kliendi andmed sisestanud, vajuta nuppu „Otsi andmed”. Uue kliendi puhul vajuta „Edasi”, nii jõuad kontroll-lehele. Siin vaata üle, kas kõik sisestatud andmed on õiged ja sobivuse korral vajuta nupule „Kinnita tellimus“.
Omanikuvahetuse tellimus on jõus 30 päeva, vastuvõtjal on aega tellimus kinnitada või tagasi lükata 14 päeva jooksul alates teate saamisest.
Number liigub uuele omanikule alles pärast vastuvõtja kinnitust. Kui vastuvõtja keeldub talle pakutavast omandisuhtest, jääb number endisele omanikule, kes vastutab täielikult arvete maksmise eest. Omanikuvahetuse seisu saab jälgida iseteenindusest.
Juhised omanikuvahetuse vastuvõtjale (numbri uus omanik)
- Sisse saab logida ID-kaardi, Mobiil-ID ja panga kaudu Elisa Iseteeninduses. Äriklient saab omanikuvahetuse kinnitada halduri või esinduse teenindaja abil.
- Vali „Kasutajad ja õigused“ menüüpunktist „Omanikuvahetus“.
- Seejärel vajuta lingile „Vaata olemasolevaid tellimusi“.
- Omanikuvahetuse kinnitamise alustamiseks vajuta „Kinnitan muudatused“. Omanikuvahetusest loobumiseks vajuta „Tühista tellimus“.
- Omanikuvahetuse kinnitamiseks nõustu tingimustega ja vajuta „Kinnitan muudatused“.
- Enne omanikuvahetuse lõplikku kinnitamist suunatakse uue kliendinumbri puhul sind arve kätte toimetamise eelistuse valiku lehele. Vali sobiv kanal ja vajuta „Salvesta“.
- Avanenud lehel vajuta „Edasi“ lõplikuks kinnitamiseks.
Omanikuvahetuse tellimuse kinnitus liigub Elisa klienditeenindusse kontrollimiseks ja omanikuvahetuse protsessi lõpetamiseks.
Kuidas saan lõpetada lepingut?
Elisa jaoks on kliendi tagasiside oluline, isegi kui tegemist on lõpetamisega. Kui soovite lepingut lõpetada, siis võtke meiega ühendust vajutades allolevat nuppu või kirjutades vestlusaknasse.
Küsi minult!
