Starman on nüüd Elisa

Tänu Elisaga ühinemisele kasvasime ligi 1000 töötajaga suurettevõtteks, mis annab meile võimaluse pakkuda väga laia valikut mobiilside-, interneti- ja TV-teenuseid. Lisaks tahame sulle pakkuda ka selliseid uusi teenuseid, millest täna ehk keegi isegi vargsi unistada ei julge.

Starman on nüüd

Kõik teenused leiad nüüd Elisa kodulehelt!

Nii meie teleteenused kui ka terve rivi uusi ja häid võimalusi on nüüd leitavad Elisa kodulehelt www.elisa.ee. Mine uuri, mida uut ja põnevat sulle pakume!

Tutvu teenustega

Ühised esindused. Ühine klienditeenindus.

Sinu soovid ja küsimused saavad nüüd vastused Elisa esindustes üle Eesti. Ja neid on päris palju. Ka klienditeeninduse telefonil 6 600 600 oleme sulle abiks.

Leia lähim esindus

Külasta meie kuldaväärt Iseteenindust!

Iseteenindus on nüüd küll uutes värvides aga sisu ja võimalused on sulle tuttavad.

Külasta iseteenindust

Korduma kippuvad küsimused

Kas mu senine pakett või selle hind muutub?

Praeguste teenuste juures midagi ümber vormistama ei pea. Samuti jäävad kehtima kõik lepingud. Kui soovid oma paketti või lepingut muuta, saad seda teha Elisa esindustes, iseteeninduses või helistades meie klienditeeninduse telefonile 6 600 600.

Kuhu ma edaspidi pöördun, kui mul on abi vaja?

Alates 1. jaanuarist 2018 kaovad küll ära Starmani esindused, ent oma küsimuste ja soovidega oled oodatud Elisa esindustesse. Vaata nende asukohti ja lahtiolekuaegu meie kodulehelt www.elisa.ee või helista klienditeenindusse telefonil 6 600 600.

Kes hakkab mulle arveid esitama?

Kõiki Starmani tooteid ja teenuseid pakume nüüdsest Elisa brändi all ning arveid hakkab nende eest esitama Elisa Teleteenused AS. Seniseid Elisa arveid esitab ka pärast 1. jaanuari 2018 Elisa Eesti AS. Niisiis tasud Starmani teenuste eest Elisa Teleteenused ASi arvelduskontole ja seniste Elisa teenuste eest ka tulevikus Elisa Eesti ASi arvelduskontole. NB! Pane ülekannet tehes tähele, et ka viitenumbrid on erinevad.

Kas ma pean ka oma otsekorraldust muutma?

Kõik otsekorraldused jäävad kehtima ja neid ei ole vaja muuta. Pank teeb ise vajalikud muudatused.

Kas ma saan nüüd kõik teenused ühest kohast ja ühe arvega?

Alates 1. jaanuarist 2018 pakub nii Elisa kui ka Starmani teenuseid ja tooteid Elisa. Arve esitajaid on esialgu kaks: Elisa Eesti AS (seniste Elisa teenuste-toodete eest) ning Elisa Teleteenused AS (seniste Starmani toodete-teenuste eest).

Kas ma olen nüüd ka Elisa klient ja saan osta tooteid kliendihinnaga?

Kõik Starmani kliendid on alates 1. jaanuarist 2018 Elisa kliendid ja saavad kõiki Elisa tooteid osta soodsa kliendihinnaga.

Kus kohast näen infot oma teenuste ja arvete kohta edaspidi?

Oma teenuste ja arvete informatsiooni näed endiselt iseteenindusest. Iseteenindus on nüüd küll uutes värvides aga sisu ja võimalused on sulle tuttavad.