Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus / Arved

Soovin muuta arve kättesaamise viisi. Mida pean tegema?


Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest siit või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, siis vali kliendinumber, mille arve kättesaamise viisi soovid muuta
  3. Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid
  4. Vali avaneval lehel Sulle sobiv arve kättesaamise viis

NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.


Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.