Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud
Maksin arve ära, miks on minu teenused endiselt suletud? Põhisisu algus
Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa ElamusLiitumised alates 10.08.2021Mine vaatama
Vanemad TV-teenusedLiitumised enne 10.08.2021Mine vaatama

Kui teenus oli piiratud võlgnevuse tõttu, siis avame teenused hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas ülekanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?