Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud

Soovin muuta arve kättesaamise viisi. Mida pean tegema?

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest siit või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, siis vali kliendinumber, mille arve kättesaamise viisi soovid muuta
  3. Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid
  4. Vali avaneval lehel Sulle sobiv arve kättesaamise viis

NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.

Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.