Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Televisioon
Eraklient
Veateated Põhisisu algus
Veateade ekraanil Veateate põhjus Veateate lahendus

Android TV

  • P202
  • Android nutiseadmes

  • 1000
  • LG & Samsung TV äpp

  • 114
  • TV veebis

  • 6007
  • Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist.
    1. Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded › Seotud seadmed › kustuta nimekirjast.
    2. Logi äpi-st välja/sisse

    LG & Samsung TV äpp

  • 27
  • 3
  • 32
  • 4
  • 3006
  • Striimi või äpi käivitades annab veateate. Veateade võib esineda ka keset sisu/kanalit.
    1. Proovida vahetada sisu/kanalit.
    2. Sundpeata app ja ava uuesti, enamus mudelitel piisab kui hoiad pikemalt nuppu BACK.
    3. Voolurestart televiisorile.
  • A001
  • Digiboksi/teleri ja ruuteri vahel ühendus puudub või on alles loomisel.
    1. Boksi käivitamisel oota, kuni boks saab internetiga ühendust ja veateade läheb ise eest ära.
    2. Vajadusel tee digiboksile voolurestart.
    3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
  • P001
  • Digiboks/teler ei saa meie süsteemidega ühendust. Palun kontrolli digiboksi/teleri ja ruuteri vahelist ühendust.
    1. Palun tee digiboksile/telerile voolurestart ja proovi pärast ühenduse taastumist sisu/kanaleid vahetada.
    2. Proovi digiboksi kasutada nii, et muud kodused seadmed samal ajal internetti ei tarbi.
    3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
  • P210
  • Audioformaadi edastamise tõrge.
    1. Palun vali digiboksist audio edastamine mitteruumilise helina. Selleks mine: Digiboksi seaded → Seadme eelistused → Heli → Vormingute valimine → vali "Puudub".
  • P213
  • Meie süsteemi ja digiboksi vahelise info vahetamise tõrge.
    1. Proovi sisu/kanaleid vahetada.
    2. Palun tee ruuterile ja digiboksile voolurestart.
    3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
  • P203-208
  • Teenus ei ole meie süsteemis aktiveerunud.
    1. Palun tee digiboksile voolurestart ja oota 10-15 minutit.
    2. Proovi teenust uuesti kasutada, vahetades sisu/kanaleid.
    3. Kui teenus ei aktiveerunud, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu.
    Küsi abi otsevestluses
    Saada
    Kas sellest juhendist oli abi?
    Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
    Vanemad TV-teenused
    Liitumised enne 10.08.2021
    Mine vaatama