Põhisisu algus
Uudised
Paul Šaurkin Uute töötajate mentor: töö kõnekeskuses pakub vabadust ja koostööd ettevõtte teiste tiimidega Kes on need inimesed, kes klientidele teisel pool telefonitoru vastavad, miks on esimest kliendikõnet paljudel raske teha ja millist põnevat rolli täidab… Vaata lähemalt
nupud laual
Elisa tiimijuht: meil saab töötada kõigis IT-valdkondades ja -rollides
Mida ootavad IT-talendid tööandjatelt ja millist IT-alast tööd saab täna teha digikom-ettevõtteks kasvanud Elisas, räägib Elisa arendajate tiimijuht Aivo Lelle.…
mehe figuur tumesinine, kampaania nimetus suurelt
Elisa värbamiskampaania on ettevõttesse toonud juba 70 kogenud AI- ja tarkvaraeksperti
Elisa viimaste aastate suurim värbamiskampaania Mission:Possible – The Next Chapter on olnud edukate tulemustega. 2025. aasta jooksul on Eestis ja Soomes värvatud…
Elisa küberturvalisuse vestluspaneel
2025. aasta küberkuritegevuses: edukad rünnakud on järjest personaliseeritumad
Helsingis toimunud suurel aastat kokku võtval küberturvalisuse seminaril tõid nii Elisa kui ka Soome Keskkriminaalpolitsei (KRP) eksperdid valdkonna suurima…
Keishy Margus
Elisas oli AI-aasta – kõik töötajad on saanud end valdkonnas täiendada
Elisa viis aasta jooksul ellu ettevõtteülese tehisintellekti arenguprogrammi, mille eesmärk oli anda kõigile töötajatele praktilised AI-oskused. Koolitused olid…
Käsi puudutamas pilveikoonile, kust liiguvad dokumendid digitaalsest kaustast pilve. Taustal võrgustik, esiplaanil sülearvuti ja telefon.
Kersti Kuusksalu: “Varukoopiatest üksi on vähe kasu, kui keegi nendega midagi pihta ei oska hakata”
Tulevikule mõtlevates ettevõtetes on tavapärane, et andmetest tehakse vähemalt mõõduka regulaarsusega varukoopiaid. Ent täpselt nagu on levinud varundamine, on…
kohtumisel inimesed istuvad
Visionest juhtide kogukonna kohtumine Elisas: kuidas sünnib vabaduse-vastutuse juhtimiskultuur?
Elisa Eesti peakontoris toimus Visionest Connect juhtide kogukonna esimene silmast silma kohtumine, kus tutvuti Elisa organisatsioonikultuuri ja värbamispraktikaga…
telefon inimese käes
Elisa alustab paberarvetest loobumise teekonda
Elisa alustas novembris pilootprojektiga, mille eesmärk on vähendada paberarvete saatmist ning suunata …
veebilehe kuvatõmmis
Liiga tark, et langeda petuskeemi ohvriks? Tuntud sisuloojad jagavad õppeplatvormil oma kogemusi
Mida teha, kui keegi postitab sinust sotsiaalmeediasse piinliku video? Kas jututoas teesklemine, et oled keegi teine, on okei? Kuhu pöörduda, kui telefonikõne…
Kui juhil pole aega mõelda, pole tal tegelikult aega juhtida
Kui juhil pole aega mõelda, pole tal tegelikult aega juhtida
Juht, kes liigub üksnes koosolekult koosolekule, ei juhi enam, vaid koordineerib. Selline tööpäev võib küll näida täisväärtuslikuna, ent tegelikult tähendab see…
Artur Praun: kuidas hinnata töötaja väärtust, kelle panust Excelisse panna ei saa?
Artur Praun: kuidas hinnata töötaja väärtust, kelle panust Excelisse panna ei saa?
Tänapäeva tööelu on järjest koostööpõhisem. On vähe rolle, mis töötaks vaakumis ning eriti hübriidtöö kontekstis on tiimi omavaheline dünaamika suuresti see, mis…
Tagasiside ei ole kingitus, vaid töövahend – see vajab süsteemi, mitte juhuslikkust
Tagasiside ei ole kingitus, vaid töövahend – see vajab süsteemi, mitte juhuslikkust
Tagasiside andmine on midagi, mille olulisust suudab mõista iga juht ja iga töötaja. Ent enamasti kui tagasidest räägitakse, peetakse silmas kiitust või…
Tööandja tegelik bränd ei saa iial sündida plakatit kujundades, vaid ainult juhtide käe all
Tööandja tegelik bränd ei saa iial sündida plakatit kujundades, vaid ainult juhtide käe all
Tööandja kuvand on midagi, millest räägitakse tihti ja millega suur osa firmadest teadlikult tegeleb. Turundus- ja kommunikatsioonitöötajad näevad igapäevaselt…