Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Kampaania „Tiksu Elisasse“ tingimused

1. Kampaania „Tiksu Elisasse“ korraldajad on Elisa Eesti AS registrikoodiga 10178070 ja Elisa Teleteenused AS registrikoodiga 10069659 (edaspidi Elisa)

2. Kampaania toimub ajavahemikus 07.09.2020 kuni 04.10.2020 (edaspidi Kampaania periood).

3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates tingimustes ja on kõigile osalejatele järgimiseks kohustuslikud.

4. Kampaanias saavad osaleda kõik vähemalt 18-aastased eraisikutest Elisa uued ja olemasolevad kliendid.

5. Elisa uus klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:

5.1. sisestab “Liitu Elisaga” lehele oma nime ja kontaktnumbri ning toob oma mobiilinumbri(d) teise sideoperaatori võrgust Elisa võrku ja liitub kampaania toimumise perioodil Elisa Ulme teenuspaketiga või

5.2. sisestab „Liitu Elisaga“ lehele oma nime ja kontaktnumbri ning liitub Elisa Elamuse TV ja/või interneti teenusega.

6. Elisa olemasolev klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:

6.1. kasutab kampaania toimumise perioodil Elisa Ulme teenuspaketti või

6.2. vahetab kampaania toimumise perioodil kasutatava teenuspakti Elisa Ulme teenuspaketi vastu. Kampaaniaga liitunud Elisa uus ja olemasolev klient edaspidi nimetatud kui Klient.

7. Klientide vahel loositakse välja 3x „Fossil Gen 5“ nutikell (Carlyle HR ja Julianna HR mudelid), väärtuses 299 € (edaspidi Tarbijamäng).

8. Loosimine toimub 15.oktoober 2020 ning loosimine toimub Sõpruse pst. 145 elektroonilisel viisil. Loosimise juhuslikkuse tagab juhunumbri generaator (NB! Teenus peab olema ühendatud või mobiilinumber peab jõudma Elisa võrku hiljemalt 14.oktoobriks 2020).

9. Võitjaga võetakse ühendust Elisale esitatud mobiiltelefoninumbri vahendusel.

10. Auhinna kättesaamisega seotud kulutusi Elisa ei kompenseeri.

11. Auhinna väärtust ei maksta osaliselt ega täielikult välja rahas ega vahetata muu asja või teenuse vastu.

12. Kui võitjaga ei ole võimalik ühendust saada 3 tööpäeva jooksul alates loosimisest, on Elisal õigus loosida välja uus võitja.

13. Tarbijamängu osas pretensioonide esitamiseks palun saada kiri aadressile info@elisa.ee. Tarbijamängus osalejal on õigus esitada pretensioon 1 kalendrikuu jooksul alates loosimisest. Hiljem esitatud pretensioonid jäetakse tähelepanuta. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Elisa Eesti AS üldtingimustes toodud pretensioonide lahendamise korrast, mille kohaselt vastatakse pretensioonile 15 päeva jooksul.

14. Elisal on õigus kampaania ja tarbijamängu reegleid ja tingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada, teavitades sellest osalejaid Elisa kodulehe vahendusel.

15. Elisa töötleb isikuandmeid vastavalt Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetele, mis on leitavad siit: https://www.elisa.ee/et/andmekaitse.

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Projekteerijale ja arendajale For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.